Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe nyt se sepellä vituttaa  (Luettu 18702 kertaa)

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: nyt se sepellä vituttaa
  Tuo oli kyllä paras uutinen mitä on tänä vuonna ollut.  Kaiken lisäksi syntymäpäivälahja ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Onnea Sepelle, palijonko tuli mittariin, joko pian antavat avaimet Melan kassakirstuun? ;D

Synt. -48.

simmo

• Vieras
  Tuo oli kyllä paras uutinen mitä on tänä vuonna ollut.  Kaiken lisäksi syntymäpäivälahja ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Onnea Sepelle, palijonko tuli mittariin, joko pian antavat avaimet Melan kassakirstuun? ;D

Synt. -48.
-väärä tieto.Sepe on nuorempi kuin minä.Talojussi ja mä samanikäisiä.

emo-heikki

• Vieras

Synt. -48.

Onko talojuise noin nuori, jutuista päätellen pitäisi olla syntynyt jossakin kolmekymmentäluvulla ...
Senverran vanhoja se muistelee ????

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Synt. -48.

Haluatko lähdeviitteen?.
Yli kymmenvuotisesta ystävästä?.

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
2012 - 1948 = 64 vee.... no, joka tappauksesa alakaa pian Sepekin olla saamapuolella kun yli 60 mennään. Eihän se ikäluku mittään jos ruumis jaksaa.

taisker

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
hyvä en oo ymmärtäny koskaan koko maksua kun sitä yhdistystä en tarvitse ollenkaan.

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Älkähän vielä nuolaisko ennen kuin tipahtaa. Nyt alkaa palvelujen hinnoitelu uudestaan.

pakkoko niitä on ostaa
Elämä on parasta kometiijjaa

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
oho, tesanttiki oli heränny ja lähettäny yyveen, sano että hyvä kun nuo valtijon rahhoella mälleävät loppuu pikkuhilijaa, seoraavana kuulemma loppuu ammattyhistysliikkeen paapominen, loppuu se jäsenmaksun verovähennysoekeus
Elämä on parasta kometiijjaa

Sepedeus

• Vieras
oho, tesanttiki oli heränny ja lähettäny yyveen, sano että hyvä kun nuo valtijon rahhoella mälleävät loppuu pikkuhilijaa, seoraavana kuulemma loppuu ammattyhistysliikkeen paapominen, loppuu se jäsenmaksun verovähennysoekeus

Niinpä, se on seuraava tavoite päästä eroon kekkoslandian diktatuurista ;D

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Pian pitää mettävirmoille maksaa että saapi huonoilla sensseillä olevat leveranssit myytyä. Ei kelepaa ku jäkäläkankaitten pylväiköt joihin hartsuherra pääsee Mersustaan iliman että nappaskengät hieraupi.

Sepedeus

• Vieras
Pian pitää mettävirmoille maksaa että saapi huonoilla sensseillä olevat leveranssit myytyä. Ei kelepaa ku jäkäläkankaitten pylväiköt joihin hartsuherra pääsee Mersustaan iliman että nappaskengät hieraupi.

Kyllä tämä on positiivinen muutos. Jos joku on sitä mieltä ettei MHY järjestö tiennyt kartellista, niin on kyllä aika nenästä vedettävä.  ;D

Sepedeus

• Vieras

Kyllä tämä on positiivinen muutos. Jos joku on sitä mieltä ettei MHY järjestö tiennyt kartellista, niin on kyllä aika nenästä vedettävä.  ;D

Nyt kun tämä asia on hoidossa, niin pitää keskittyä enemmän moottorikelkkareittien poistoon  ;D

Sepedeus

• Vieras

Nyt kun tämä asia on hoidossa, niin pitää keskittyä enemmän moottorikelkkareittien poistoon  ;D

Meinaatko kääriä rullalle?  ;D

Ajattelin esittää uuden maastoliikennelain valmistelijoille, että kelkkailijat ajaa omalla maallaan. Ja järvien jäällä ajo kiellettäisiin ellei ole vesialueen omistaja. Siis osuus yhteisiin.  ;D

Doksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Minua kyllä jäi vaivaamaan lauseet: "Metsänomistaja voi vapaasti valita, mihin yhdistykseen hän kuuluu" ja "metsänhoitoyhdistyksiltä poistuvat toimialuerajat, jolloin metsänomistaja voi vapaasti valita palveluntuottajan haluamastaan yhdistyksestä."  (http://www.mmm.fi/fi/index/etusivu/tiedotteet/120524_mhy.html). Siis onko pakko kuulua johonkin yhdistykseen, joka tarjoaa jäsenilleen niitä palveluja, joita he tarvitsevat metsäomaisuutensa hoidossa ja metsätalouden harjoittamisessa? Eikö siis metsänomistaja pysty hoitamaan itse omia asioitaan? Jos on pakko kuitenkin kuulua johonkin yhdistykseen, niin se kyllä vesittää koko uudistuksen. Toivottavasti olen väärässä.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Metsänomistajan pitää varmaan antaa selvitys omaisuutensa hoidosta... Kyllähän se pankkikin suuttuu jos ihmiset nostavat rahat tileiltä ja pistävät muovikassiin sängyn alle. Jostakin pitää myös repiä vastaava määrä valtiolle tuloja joten kyllä jotkin maksut nousevat.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.