Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä olet löytänyt pellosta ?  (Luettu 17648 kertaa)

shavia

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 250
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Setorin etupainot tuli kynnettyä viime syksynä peltoon. Tänä keväänä muokatessa löytyivät yhtä lukuunottamatta. Ei ollut edes ruoste raiskannut.

tr

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 316
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Mä TOIVOIN viime syksynä löytäväni alastoman naisen. Ja se toive toteutukin 66,6 prosenttisesti! Olin puimassa tuolla mettäpellolla kun joku tuli siellä lohkon toisessa päässä sieltä metsästä. Kiroilin itsekseni että taas se yks remonttireiska tulee aikaa kuluttaan ja kehuskeleen ja esitteleen jotain jäniksenraatoa minkä on ampunu jostain. Mietiskelin siinä sitten että tulisipa sieltä edes joskus alaston nainen. No se tyyppi tuli sitten kohti ja mä puimurilla vastaan ja se olikin naapurin nätti rouva. Oli ollu sienimetsässä ja eksynyt eikä löytäny kotio. Niin että 2/3 oikein, tuli nainen ja tuli juttusille muttei p....hana ollu alasti.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Mä TOIVOIN viime syksynä löytäväni alastoman naisen. Ja se toive toteutukin 66,6 prosenttisesti! Olin puimassa tuolla mettäpellolla kun joku tuli siellä lohkon toisessa päässä sieltä metsästä. Kiroilin itsekseni että taas se yks remonttireiska tulee aikaa kuluttaan ja kehuskeleen ja esitteleen jotain jäniksenraatoa minkä on ampunu jostain. Mietiskelin siinä sitten että tulisipa sieltä edes joskus alaston nainen. No se tyyppi tuli sitten kohti ja mä puimurilla vastaan ja se olikin naapurin nätti rouva. Oli ollu sienimetsässä ja eksynyt eikä löytäny kotio. Niin että 2/3 oikein, tuli nainen ja tuli juttusille muttei p....hana ollu alasti.

Sua.... on koitettu iskeä... mutta et ole ollut hereillä  ;D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Kaupunkien/mökkien läheisillä pelloilla tapahtuvat ruiskutukset lämpiminä kesäöinä ovat myös joskus mielenkiintoisia kokemuksia, etenkin viikonloppuisin...  :o
Nothing is Something Worth Doing

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Löytölistalta unohtui vielä viime kevään muutama sata metriä jotain puhelinkaapelia.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Löytölistalta unohtui vielä viime kevään muutama sata metriä jotain puhelinkaapelia.
Tää onkin se, mitä olen useasti toitottanu...puhelinilmakaapeleiden purkaminen on kallista. Mutta isännät tuuppivat kivitalikoillaan kaatuneet pylväät tieltään ja esim. joku niittokone vai muu pyörivä härveli kerää langat! Kansantaloudellista...  >:(
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Löytölistalta unohtui vielä viime kevään muutama sata metriä jotain puhelinkaapelia.
Tää onkin se, mitä olen useasti toitottanu...puhelinilmakaapeleiden purkaminen on kallista. Mutta isännät tuuppivat kivitalikoillaan kaatuneet pylväät tieltään ja esim. joku niittokone vai muu pyörivä härveli kerää langat! Kansantaloudellista...  >:(

Eikös hirvensarvet ja sorkat ole monin paikoin valjastettu tähän telemiehille ikävään hommaan!!

Veijo Esso

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 151
  • Jätkäkulttuurin ammattilainen
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Hevosenkengät vähenee vuosi vuodelta,vaan golfpallot lisääntyy. Kertoo harrastuksen vaihtumisesta.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Hevosenkengät vähenee vuosi vuodelta,vaan golfpallot lisääntyy. Kertoo harrastuksen vaihtumisesta.
Kumma juttu, täälläpäin joka huushollissa on vähintään yks hevonen. Ja laskunmaksutyyli samantapainen lähes kaikilla. ;D Eli kyllä kenkiä löytyy vielä kauan.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Kumma juttu, täälläpäin joka huushollissa on vähintään yks hevonen. Ja laskunmaksutyyli samantapainen lähes kaikilla. ;D

99% pilaa koko porukan maineen?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Kumma juttu, täälläpäin joka huushollissa on vähintään yks hevonen. Ja laskunmaksutyyli samantapainen lähes kaikilla. ;D

99% pilaa koko porukan maineen?

 ;D ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Kvartsi-iskoksia ja -kaapimia, nuorakeramiikkaa, hioimia, kivitaltan ketkelma, reikäkirveen puolikas.

LandeHande traktoriremontissa



 ;D
Hmm... vaikuttais, että kuvan kaveri on löytänyt yhden jonnikan pyörän mutterin... vasaralla lyödään sitten jengat kasaan... jotta ettei löystyis...

Viimeksi muokattu: 29.05.12 - klo:20:44 kirjoittanut landehande

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Kvartsi-iskoksia ja -kaapimia, nuorakeramiikkaa, hioimia, kivitaltan ketkelma, reikäkirveen puolikas.

LandeHande traktoriremontissa



 ;D
Hmm... vaikuttais, että kuvan kaveri on löytänyt yhden jonnikan pyörän mutterin...

On se ainakin ihan Courtneyn jonnumiehen näköinen, samat vaatteetkin  ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Hmm... vaikuttais, että kuvan kaveri on löytänyt yhden jonnikan pyörän mutterin...
On se ainakin ihan Courtneyn jonnumiehen näköinen, samat vaatteetkin  ;D

Ja tuo toinenkos on sitten itse C1...?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Mitä olet löytänyt pellosta ?
Kvartsi-iskoksia ja -kaapimia, nuorakeramiikkaa, hioimia, kivitaltan ketkelma, reikäkirveen puolikas.

LandeHande traktoriremontissa



 ;D
Hmm... vaikuttais, että kuvan kaveri on löytänyt yhden jonnikan pyörän mutterin...

On se ainakin ihan Courtneyn jonnumiehen näköinen, samat vaatteetkin  ;D
Eikä johdu siitä, ettei olis rahaa vaatteisiin, kun kaikki menee traktorin korjaukseen. Vaan kauheessa kiihkossa revitty vaatteet veke  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.