Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mf ja dyna 4  (Luettu 33297 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: mf ja dyna 4
Dyna4 suunnanvaihto ei ole tietokoneohjattu.

Siksi se ei voi olla täydellinen.

ehhehheheh .... hehehehehehe....

hmm mikäköhän sitä vaihdelaatikon suunta propoa ohjaa kummassakin tapauksessa....
dyna 6ssa  on vain näytössä yksi tietokone enemmän valintakiekon lisäksi..
ja niitä boxeja on siellä saman verran..

Selvitä asiaa vähän ennenkuin tuomittet.

5400 suunnanvaihdin on "tyhmempi" automatiikaltaan kuin 6400 sarjan.

Mul oli 5465 vähän aikaa ja se oli tosi mahdoton vekslata ilman ettei avittannu kytkimellä.

6480llä voi pelkällä suunnanvaihtimella lähteä liikkeelle esim risteyksestä tai vekslailla päisteessä eikä nypi vaan tasaisesti lähtee riippumatta esim. lämpötilasta.
Jonnikoissa on tainnut jo vuonna -93 olla semmonen suunnanvaihdin että toimii ilman kytkintä  ;)

Ei eilispäivänä eräs 6000 jonnikka toiminu ilman kytkimellä hivutusta.

Pari vuotta vanha jonnu kyseessä.  Suunnanvaihtimella vipautus ja vasen jalka kytkimellä pehmitti.

 :D
Se on sitten ollut täysin kuskista kiinni  :P

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: mf ja dyna 4
Dyna kutoseskin vissiin omat ongelmansa. Voihan se perkinssin jatkeena kestääkkin, mutta sisun voimat oli sille liikaa. Joku yläpyörä sieltä oli antautunu. Kustannusarvio luokkaa 20t€ :o

Oliskohan se vajaa 350hp ollu sittenkin liikaa  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: mf ja dyna 4
Dyna kutoseskin vissiin omat ongelmansa. Voihan se perkinssin jatkeena kestääkkin, mutta sisun voimat oli sille liikaa. Joku yläpyörä sieltä oli antautunu. Kustannusarvio luokkaa 20t€ :o

Oliskohan se vajaa 350hp ollu sittenkin liikaa  ;D

Selitäs vähän tarkemmin mistä kyse...
Kui mää ain olen paras?

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: mf ja dyna 4
Dyna kutoseskin vissiin omat ongelmansa. Voihan se perkinssin jatkeena kestääkkin, mutta sisun voimat oli sille liikaa. Joku yläpyörä sieltä oli antautunu. Kustannusarvio luokkaa 20t€ :o

Oliskohan se vajaa 350hp ollu sittenkin liikaa  ;D

Selitäs vähän tarkemmin mistä kyse...

Emmää sen tarkemmin tiedä. Ei oo oma kone. Huollossa oli kuitenkin ollut samanlainen laatikko josta oli samat osat antautunu. Kasaavat siitä ehjän tuohon!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: mf ja dyna 4
Dyna kutoseskin vissiin omat ongelmansa. Voihan se perkinssin jatkeena kestääkkin, mutta sisun voimat oli sille liikaa. Joku yläpyörä sieltä oli antautunu. Kustannusarvio luokkaa 20t€ :o

Oliskohan se vajaa 350hp ollu sittenkin liikaa  ;D

Selitäs vähän tarkemmin mistä kyse...

Emmää sen tarkemmin tiedä. Ei oo oma kone. Huollossa oli kuitenkin ollut samanlainen laatikko josta oli samat osat antautunu. Kasaavat siitä ehjän tuohon!

Vika on varmasti siinä, että liian vähän viritetty. Rattaat resonoivat pahasti tuolla viritysasteella  :-\

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: mf ja dyna 4
Dyna kutoseskin vissiin omat ongelmansa. Voihan se perkinssin jatkeena kestääkkin, mutta sisun voimat oli sille liikaa. Joku yläpyörä sieltä oli antautunu. Kustannusarvio luokkaa 20t€ :o

Oliskohan se vajaa 350hp ollu sittenkin liikaa  ;D

Selitäs vähän tarkemmin mistä kyse...

Emmää sen tarkemmin tiedä. Ei oo oma kone. Huollossa oli kuitenkin ollut samanlainen laatikko josta oli samat osat antautunu. Kasaavat siitä ehjän tuohon!

Vika on varmasti siinä, että liian vähän viritetty. Rattaat resonoivat pahasti tuolla viritysasteella  :-\

Varmaan kuului ensin rallatusta vaihteloorasta.  ;D
Kui mää ain olen paras?

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: mf ja dyna 4
Dyna kutoseskin vissiin omat ongelmansa. Voihan se perkinssin jatkeena kestääkkin, mutta sisun voimat oli sille liikaa. Joku yläpyörä sieltä oli antautunu. Kustannusarvio luokkaa 20t€ :o

Oliskohan se vajaa 350hp ollu sittenkin liikaa  ;D

Selitäs vähän tarkemmin mistä kyse...

Emmää sen tarkemmin tiedä. Ei oo oma kone. Huollossa oli kuitenkin ollut samanlainen laatikko josta oli samat osat antautunu. Kasaavat siitä ehjän tuohon!

Vika on varmasti siinä, että liian vähän viritetty. Rattaat resonoivat pahasti tuolla viritysasteella  :-\

Varmaan kuului ensin rallatusta vaihteloorasta.  ;D
ei  dynä 6 ole tkunnon töitä täälläkään kestänyt  alta 800 h tunnin välein porsinut. maahantuojan mukaan liian iso kärry ja liikaa tieajoa vaihtoivat valtran ja isomman kärryn ja homma toimii.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: mf ja dyna 4
Mikä sieltä dyna-6 toosasta sitten konkreettisesti hajoo?

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: mf ja dyna 4
Mikä sieltä dyna-6 toosasta sitten konkreettisesti hajoo?
Liian pieni laakeri.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: mf ja dyna 4
Mikä sieltä dyna-6 toosasta sitten konkreettisesti hajoo?

Rattaat pelaavat "Heikointa lenkkiä"  ???

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: mf ja dyna 4
Dyna4 suunnanvaihto ei ole tietokoneohjattu.

Siksi se ei voi olla täydellinen.

ehhehheheh .... hehehehehehe....

hmm mikäköhän sitä vaihdelaatikon suunta propoa ohjaa kummassakin tapauksessa....
dyna 6ssa  on vain näytössä yksi tietokone enemmän valintakiekon lisäksi..
ja niitä boxeja on siellä saman verran..

Selvitä asiaa vähän ennenkuin tuomittet.

5400 suunnanvaihdin on "tyhmempi" automatiikaltaan kuin 6400 sarjan.

Mul oli 5465 vähän aikaa ja se oli tosi mahdoton vekslata ilman ettei avittannu kytkimellä.

6480llä voi pelkällä suunnanvaihtimella lähteä liikkeelle esim risteyksestä tai vekslailla päisteessä eikä nypi vaan tasaisesti lähtee riippumatta esim. lämpötilasta.
Jonnikoissa on tainnut jo vuonna -93 olla semmonen suunnanvaihdin että toimii ilman kytkintä  ;)

Ei eilispäivänä eräs 6000 jonnikka toiminu ilman kytkimellä hivutusta.

Pari vuotta vanha jonnu kyseessä.  Suunnanvaihtimella vipautus ja vasen jalka kytkimellä pehmitti.

 :D

5000 sarjan JD;ee arpoo lähdön vaikka kuinka hivuttaisi – koskaan ei tiedä mitä tuleman pitää?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: mf ja dyna 4
Mikä sieltä dyna-6 toosasta sitten konkreettisesti hajoo?

Rattaat pelaavat "Heikointa lenkkiä"  ???

Liian pieniä traktoreita ostavat liian raskaisiin töihin.
Kui mää ain olen paras?

+250

  • Vieras
Vs: mf ja dyna 4
Mikä sieltä dyna-6 toosasta sitten konkreettisesti hajoo?

Rattaat pelaavat "Heikointa lenkkiä"  ???

Liian pieniä traktoreita ostavat liian raskaisiin töihin.
Vai kenties väärän merkkisiä :o ;D

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: mf ja dyna 4
Mikä sieltä dyna-6 toosasta sitten konkreettisesti hajoo?

Rattaat pelaavat "Heikointa lenkkiä"  ???

Liian pieniä traktoreita ostavat liian raskaisiin töihin.

Se vaan on niin että masserit pelaa hienosti timpan novacombin vedos ja muis kevyis maataloustöis. Oikeisiin töihin niistä ei vaan taida olla. Vai mitä Timppa  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: mf ja dyna 4
Mikä sieltä dyna-6 toosasta sitten konkreettisesti hajoo?

Rattaat pelaavat "Heikointa lenkkiä"  ???

Liian pieniä traktoreita ostavat liian raskaisiin töihin.

Se vaan on niin että masserit pelaa hienosti timpan novacombin vedos ja muis kevyis maataloustöis. Oikeisiin töihin niistä ei vaan taida olla. Vai mitä Timppa  ;D

Maansiirto ym hommissa on omat laitteensa. Kaivinkoneet dumpperit ym.

Mutta lues tarkemmin mitä itte tossa kirjoitit.  Onko älyn häivää jutuissas?

Tottakai mulla maatalouskoneet kestää maataloustöissä mihin ne tehtykin.

Kui mää ain olen paras?