Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viritetyt mopot!  (Luettu 8008 kertaa)

TyttöMaalta

• Vieras
Viritetyt mopot!
Kuka hullu vielä virittelee alaikäisille mopoja, tai antaa heidän ajaa sellaisella???

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012052215609352_uu.shtml

Luin muuten eilen jostain, että mopo on vaarallisin kulkuneuvo maanteillä.    :o :o

Viimeksi muokattu: 22.05.12 - klo:15:43 kirjoittanut TyttöMaalta

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Viritetyt mopot!
Olen itse virittäny ja ja tulen sallimaan virityksen. Piste.

Mitä seuraa siitä kun 50-vuotias, viimeks 60-luvulla jaawaa ajanu, äijä ostaa motoripyörän ku lainat maksettu? Verta ja suolenpätkiä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

• Vieras
Sit kun mein poika saa B-kortin, niin perin häneltä mopon. Sit mää viritän sitä ihan pirusti  8)

Jätkä

• Vieras
 Se että ettei ole kypäränhinaa laittanut kiini ja kypärä oli lähtenyt päästä, oli tässäkin tapauksessa se suurempi syyhengenlähtöön kuin viritettymopo. Mopokortin tulon jälkeen on vaan näyttänyt siltä, että mopoilijat luulevat ajavansa yksin tiellä.

TyttöMaalta

• Vieras

Mitä seuraa siitä kun 50-vuotias, viimeks 60-luvulla jaawaa ajanu, äijä ostaa motoripyörän ku lainat maksettu? Verta ja suolenpätkiä.

skännä vastasi ekana-niinku arvasinki ja sit skännä vastas just, niinku aattelinki.    :D

Sepedeus

• Vieras

Kepulaiset mistään eduskunnan säätämästä laista välitä. Kepu säätää niitä muita varten.  ;D

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

skännä vastasi ekana-niinku arvasinki ja sit skännä vastas just, niinku aattelinki.    :D
Ja SKN on aivan oikeassa >:( >:(   Jos ajo on kovin reikäpäistä niin sitten täytyy se mopo ottaa takavarikkoon täysin riippumatta siitä onko viritetty vai ei ::) ::)

Pasi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ja SKN on aivan oikeassa >:( >:(   Jos ajo on kovin reikäpäistä niin sitten täytyy se mopo ottaa takavarikkoon täysin riippumatta siitä onko viritetty vai ei ::) ::)

Mopon virittely on ollut ja pysyy yleisenä hupiharrastuksena niin kauan kuin mopoja on. Liikenteen riskeistä ihan samaa mieltä kuin Skännä ja Rene. 

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Mopon virittely on ollut ja pysyy yleisenä hupiharrastuksena niin kauan kuin mopoja on. Liikenteen riskeistä ihan samaa mieltä kuin Skännä ja Rene.

Pyytäkääs poikien ajamaan rallia mopoilla pihoillanne . ;D ;D

Kyllä mopo kuuttakymppii voi kulkee . 100km/h alkaakin olla toista luokkaa .

Se on kyllä huomatti ettei Loimaalaiset ymmärrä sanaa liikennesääntö . Muutenki loimaan "ruuhkat" johtuu huonosta liikennejärjestelyistä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Sorkkiksen firma leikkaa sorkat, huoltaa moottorisahat ja virittää mopot.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Pasi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Se on kyllä huomatti ettei Loimaalaiset ymmärrä sanaa liikennesääntö . Muutenki loimaan "ruuhkat" johtuu huonosta liikennejärjestelyistä .

Mutta Sorkkis.... pitäähän kaupungiksi itseään kutsuvassa taajamassa ruuhia olla. Jos ei niitä muuten synny, niin sitten tehdään. Ja sama pätee melkein joka kylään...  ::)

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Joo, pitäähän tuunatun Verkunkin kulkea sen verran että karvalakki täytyy vaihtaa lentäjän kypärälakkiin. Ohjauksessakin pit'olla klappia että tuntee olevansa elossa kun penkalla käydään.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mopolla pitää päästä 80 alueella ajamaan muun liikennevirran mukana. 45 tussuttelu penkalla on hengenvaarallista. Ja pitäähän sillä mopstaakilla päästä siitä 50:n laatikolla olevasta rattorista ohi, turvallisesti. Jos pentujen ajotyyli karkaa lapasesta, lähtee mopo tallin ylisille lukotettuna aina viikonlopuks kerrallaan.

Ja se mitä tulee noihin vanhoihin pieruihin jotka ostaa sellasia pyöriä millä nopeus on sekunnissa kahdessa 100km/h, se on vaarallista. Monella on rillit ja muutenkin iän myötä refleksit hitaanlaisia. 250km/h tunnissa ja joku tattipää sattuu poikkeemaan sivutieltä kun arvioi että tämä nuoruuttaan uudestaan elävä ikäkriisin ja tukanlähdön kourissa teutoroiva seniili ajaakin 80km/h.... pam, splät ja piipaa piipaa..........
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Pyytäkääs poikien ajamaan rallia mopoilla pihoillanne . ;D ;D

Kyllä mopo kuuttakymppii voi kulkee . 100km/h alkaakin olla toista luokkaa .

Tielläkös niitten sitten kuulusi rallata alaikäisenä kuten Kosandeeriassa? ???

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Tielläkös niitten sitten kuulusi rallata alaikäisenä kuten Kosandeeriassa? ???

Muistattekos Sorkan tonttikiista/kevyenliikenteenväylä keissin?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.