Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VAROKAA!!!  (Luettu 5888 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Vs: VAROKAA!!!
Jokainen joka ikänsä tai kuntonsa puolesta alkaa olla heikoilla pitäköön selustansa vapaana.Piipertäjät, nuo tuskistapäästäjät, vaanivat myrkkyruiskun kera tilaisuutta tappaa!! Vihannesmarkkinoilla on tungosta!

Kokemuksesta tiedän, että eutanasia on jo nyt käypähoito. Kun joudut tuonne dementiaosastolle, niin sinut pumpataan täyteen lääkkeitä. Et kykene enää sängystä ylös. Halpa hoitaa sänkyyn, koska riittää kun kerran päivässä vaihtaa vaipat.
 Kun siinä olet maannut ½ vuotta, niin keuhkokuume tulee ja tappaa. Tervekkin ihminen sairastuu maatessaan ½ vuotta sängyssä.  ;D

Sepe on kovia kokenut. Pilven reunalla kirjoittelee.  :o ::) ;D

Kepulaasta terveyskeskuksen vuodenosaston käypähoitokulttuuria. Yksi tuttu on hoitajana ja kertoi kuinka menetellään.  ;D

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kokemuksesta tiedän, että eutanasia on jo nyt käypähoito. Kun joudut tuonne dementiaosastolle, niin sinut pumpataan täyteen lääkkeitä. Et kykene enää sängystä ylös. Halpa hoitaa sänkyyn, koska riittää kun kerran päivässä vaihtaa vaipat.
 Kun siinä olet maannut ½ vuotta, niin keuhkokuume tulee ja tappaa. Tervekkin ihminen sairastuu maatessaan ½ vuotta sängyssä.  ;D

Kukas sen "vanhuksen ystävän" tuo sinne vuodeosastolle? Totta on että on paljon helpompaa hoitaa lääkepökkyrässä olevaa kuin huutavaa ja haahuilevaa ihmistä. Rahat loppuu ja kuntauudistus etenee.
Häntäluusta se makuuhaava lähtee kun ei edes ihmistä käännetä. Pysyypähän arkussa kolisemati ja paikoillaan kun alaselkä on mätä.

Sepedeus

• Vieras

Kukas sen "vanhuksen ystävän" tuo sinne vuodeosastolle? Totta on että on paljon helpompaa hoitaa lääkepökkyrässä olevaa kuin huutavaa ja haahuilevaa ihmistä. Rahat loppuu ja kuntauudistus etenee.
Häntäluusta se makuuhaava lähtee kun ei edes ihmistä käännetä. Pysyypähän arkussa kolisemati ja paikoillaan kun alaselkä on mätä.

Pillerit ja lepositeet pitää pahimmat sängyssä. Yksi tuntemani pappa joutui pyörätuoliin. Pelkäsi joutumista sänkyyn selälleen hoitopaikkaan. Pappa tilasi invataksin ja osoitteeksi satama. Kun kuski auttoi sen laiturille, niin pappa ajoi tuolilla suoraan satama-altaaseen. Olikohan tää armoitsemurha.  ;D

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Jokainen joka ikänsä tai kuntonsa puolesta alkaa olla heikoilla pitäköön selustansa vapaana.Piipertäjät, nuo tuskistapäästäjät, vaanivat myrkkyruiskun kera tilaisuutta tappaa!! Vihannesmarkkinoilla on tungosta!

Sepe on kovia kokenut. Pilven reunalla kirjoittelee.

SDPede päätti lopulta epätoivoissaan tilata ittelleen palliatiivista hoitua. Ku ei päässy eläkkeele minkään valittamansa vaivan takia...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Suomessa pitäis olla nykyistä enemmän gerofiilejä että ikäihmisten kohtelu parantuisi. Meillä jokaisella se on edessä, ei auta panna vastaan...

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.

Kepulaasta terveyskeskuksen vuodenosaston käypähoitokulttuuria. Yksi tuttu on hoitajana ja kertoi kuinka menetellään.  ;D

Aivan. Ei siis ollutkaan kokemusta, vaan kuulopuheita. Kyllä mä sitä arvelinkin jo heti aluksi.  ;D ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

simmo

• Vieras
Sammakko ei taijjuu! Ruisku oli virtuvaalia.

Jos eutanasia sallittaisiin, siinä kyllä vihannekset sais lähtönsä laakista. Perintö tekee nannaa! Ajatteleppa Sammakko omalle kohallesi jos sun läheinen haluaisi pois. Siekö avustasit? Onko perintö häämöttämässä?

Lakia käytetäisiin häikäilemättä hyötyjän taholta. Konsteja kyllä keksitään. Murhalaki tuo on. Soinin kaa kerrankin samaa mieltä.

----------------entä jos potilas ei itse osaa puhua,saako silloin luvan antaa lähisukulainen? Entä sitten kun tulee toinen lähisukulainen,joka on toista mieltä,siitä saattaa seurata ihan oikeusjuttuja,.Ei asia ole noin yksselkoinen siitä saattais muhia vielä vaikka mitä.
Nykynuoriso on sitä mieltä,että ihminen voi itse päättää omasta elämästä.Mutta eihän ihminen saa päättää edes omasta syntymästä,miksi hänen pitäisi päättää kuolemastaan.
Joudutaankohan me Kobran kanssa vielä tulemaan tapetuksi.On siinä kaunis loppu elämälle.   :(

Sepedeus

• Vieras

Aivan. Ei siis ollutkaan kokemusta, vaan kuulopuheita. Kyllä mä sitä arvelinkin jo heti aluksi.  ;D ;D

Oikeesti tämä suomen terveyskeskussysteemi on Demareiden ja Kepun yhteistyön tulos. Ja täysin perseestä. Kun ei toimi niin ei toimi. Meidänkin kaupungissa ei oo koskaan toiminu, ja nyt se on homeessa ja purkutuomion alla. Paljon on palanut veronmaksajien miljoonia.  ;D

simmo

• Vieras
Täällähän yks sairaan hoitaja jakoi itse armokuolemia ja istuu nyt linnassa. :(
Eivät ne olleet armokuolemia, vaan murhia.

----kuolemaisillaan olevat eivät yleensä ole tajuissaan,niin että pystyisivät siitä päättämään.Mitä minä olen käynyt katsomassa kuolevia,he eivät enää reagoi,tai ole järjissään.

Sepedeus

• Vieras
Sammakko ei taijjuu! Ruisku oli virtuvaalia.

Jos eutanasia sallittaisiin, siinä kyllä vihannekset sais lähtönsä laakista. Perintö tekee nannaa! Ajatteleppa Sammakko omalle kohallesi jos sun läheinen haluaisi pois. Siekö avustasit? Onko perintö häämöttämässä?

Lakia käytetäisiin häikäilemättä hyötyjän taholta. Konsteja kyllä keksitään. Murhalaki tuo on. Soinin kaa kerrankin samaa mieltä.

----------------entä jos potilas ei itse osaa puhua,saako silloin luvan antaa lähisukulainen? Entä sitten kun tulee toinen lähisukulainen,joka on toista mieltä,siitä saattaa seurata ihan oikeusjuttuja,.Ei asia ole noin yksselkoinen siitä saattais muhia vielä vaikka mitä.
Nykynuoriso on sitä mieltä,että ihminen voi itse päättää omasta elämästä.Mutta eihän ihminen saa päättää edes omasta syntymästä,miksi hänen pitäisi päättää kuolemastaan.
Joudutaankohan me Kobran kanssa vielä tulemaan tapetuksi.On siinä kaunis loppu elämälle.   :(

Keuhkokuume tulee ja tappaa. Se on se eutanasia suomalaisessa terveyskeskuskulttuurissa. Sitä voi olla kovakin papparainen kun joutuu sen systeemin kynsiin. Vuodessa ne saa hengen pois ;D

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Eutanasia on jo käytössä ,ollut jo muutamia vuosikymmeniä epävirallisesti .Suomessa on käytössä ns. hivuttava eutanasia eli ruoka ensin pois ja sitten niukasti kaikkea hoitoa ym.
On puhdasta hurskastelua ettei eutanasia ole muka käytössä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Täällähän yks sairaan hoitaja jakoi itse armokuolemia ja istuu nyt linnassa. :(
Eivät ne olleet armokuolemia, vaan murhia.

----kuolemaisillaan olevat eivät yleensä ole tajuissaan,niin että pystyisivät siitä päättämään.Mitä minä olen käynyt katsomassa kuolevia,he eivät enää reagoi,tai ole järjissään.

nimi  testamenttiin  pitää   ottaa  hyvällä  ennakolla 8)

Sepedeus

• Vieras
Eutanasia on jo käytössä ,ollut jo muutamia vuosikymmeniä epävirallisesti .Suomessa on käytössä ns. hivuttava eutanasia eli ruoka ensin pois ja sitten niukasti kaikkea hoitoa ym.
On puhdasta hurskastelua ettei eutanasia ole muka käytössä.

Tästä ollaan SAS:n kanssa täysin samaa mieltä. Jos joku haluaa lähiomaisensa selviävän siitä systeemistä hengissä, niin päivittäin pitää käydä valvomassa mitä tapahtuu. Annetaanko ruokaa ja oikeat lääkkeet eikä liikaa. Olen tämän itse omin silmin nähnyt  ;D

simmo

• Vieras
e]

Oikeesti tämä suomen terveyskeskussysteemi on Demareiden ja Kepun yhteistyön tulos. Ja täysin perseestä. Kun ei toimi niin ei toimi. Meidänkin kaupungissa ei oo koskaan toiminu, ja nyt se on homeessa ja purkutuomion alla. Paljon on palanut veronmaksajien miljoonia.  ;D
[/quote]
-meidänkin terveyskeskus on myynnissä ;D Kuka hullu ostais homerakennuksen???
samaten Ruukissa terveyskeskus,ihan tiilistä tehty,on hometalo. Meidän terveyskeskus on siirretty kunnantaloon ,siellä on tyhjä siipi poliisitoimiston ja vero ja kelatoimiston jäljiltä.Ruukissa se tulee vanhainkodin yhteyteen.