Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Käyttämätön voimavara  (Luettu 1836 kertaa)

Suuri Ajattelija

• Vieras
Käyttämätön voimavara
Suomen urheiluliitto voisi niin halutessaan saattaa suomalaisen pikajuoksun raiteilleen, jos vain osaisi vetää oikeasta narusta.

Näistä naisista saattaisi löytyä todellisia lupauksia pikajuoksun saralla:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012052015597666_uu.shtml

Lestadiolaistytöt ovat oppineet juoksemaan nopeasti päästäkseen isäänsä karkuun.

Miksi tätä ei kukaan ole vielä keksinyt?

cosmic_cowboy

• Vieras
Vs: Käyttämätön voimavara
Onko esikoislestadiolaisten touhu fiksumpaa, kun ei nooden touhuista kirjoitella?

simmo

• Vieras
Onko esikoislestadiolaisten touhu fiksumpaa, kun ei nooden touhuista kirjoitella?
------------esikoislestadiolaiset,pikkuesikoiset,lestadiolainen lähetysyhdistys,rauhan sana,uuden heräyksen lestadiolaisuus.nämä on kaikki joko erotettu tai eronneet itse vl:stä,mutta jääneet pieniksi ryhmittymiksi . Sen muistan tuosta esikoislestadiolaisuudesta kun kerran nuorena tyttönä kävin niiden seuroissa,että kaikilla naisilla oli iso huivi päässä,joka oli sidottu leuan alle.

cosmic_cowboy

• Vieras
------------esikoislestadiolaiset,pikkuesikoiset,lestadiolainen lähetysyhdistys,rauhan sana,uuden heräyksen lestadiolaisuus.nämä on kaikki joko erotettu tai eronneet itse vl:stä,mutta jääneet pieniksi ryhmittymiksi . Sen muistan tuosta esikoislestadiolaisuudesta kun kerran nuorena tyttönä kävin niiden seuroissa,että kaikilla naisilla oli iso huivi päässä,joka oli sidottu leuan alle.

Ne on ainakin helppo erottaa katukuvassa, kun pää on sidottu leuan alle.  :o

Suuri Ajattelija

• Vieras
Lestadiolaispedofiliasta oli televisiossa hyvä keskustelu A-Talkissa. Oikeastaan harmittaa, ettei lestoilla ole televisiota.

Television katsominen on heille syntiä, tiedetään, mutta luulen, että jatkossa myös esiintyminen muuttuu synniksi  :)

emo-heikki

• Vieras

Ne on ainakin helppo erottaa katukuvassa, kun pää on sidottu leuan alle.  :o

Joo, empä ole sellasta vielä nähänykkään ....

simmo

• Vieras
Lestadiolaispedofiliasta oli televisiossa hyvä keskustelu A-Talkissa. Oikeastaan harmittaa, ettei lestoilla ole televisiota.

Television katsominen on heille syntiä, tiedetään, mutta luulen, että jatkossa myös esiintyminen muuttuu synniksi  :)
--------------------kyllä niillä monella on.Takahuoneessa pöytäliinalla peitettynä. :D

Tämä lestadiolaisjohtaja oli tosi miellyttävä.Kun taas tämä poika-pappi oli kansanedustaja Alarannan(Pappi hänkin)poika.
Oli selvästi eri tuulet puhaltelemassa lestadiolaisuudessa nyt.Hän ei hyväksynyt tätä asetelmaa,että maallikot on papin yläpuolella liikkeessä,kuten siellä on aina ollut. Olen aina ihmetellyt,miten lestadiolaispapit kestää sen,että maallikot määrää kaikesta.Hänhän vihjasi menevänsä suviseuroihin" siivoushommiin",eikä puhumaa.Luulenpa,että hänellä on puhekielto "väärän opin julistamisen takia :(

emo-heikki

• Vieras

--------------------kyllä niillä monella on.Takahuoneessa pöytäliinalla peitettynä. :D

Tämä lestadiolaisjohtaja oli tosi miellyttävä.Kun taas tämä poika-pappi oli kansanedustaja Alarannan(Pappi hänkin)poika.
Oli selvästi eri tuulet puhaltelemassa lestadiolaisuudessa nyt.Hän ei hyväksynyt tätä asetelmaa,että maallikot on papin yläpuolella liikkeessä,kuten siellä on aina ollut. Olen aina ihmetellyt,miten lestadiolaispapit kestää sen,että maallikot määrää kaikesta.Hänhän vihjasi menevänsä suviseuroihin" siivoushommiin",eikä puhumaa.Luulenpa,että hänellä on puhekielto "väärän opin julistamisen takia :(

Minä suhtaudun kyllä ihan päinvastoin tohon lestajohtajaan, tommonen kiertely itseasiassa todistaa vaan sen, että kaveri on omassa ansassaan, rippisalaisuus menee muka rikoslain ohi näiden pedofiilien kanssa, itse ajattelen asian niin, että jos porukassa on pedofiili, niin ripittäytymällä muille porukan jäsenille, se samalla sulkee niiden suut ja ilmeisesti juuri näin on käynyt, miksi muuten oli tarvetta todistella, että hänellä ei ole tietoa pedofiilinogelmista, rauhanyhdistyksen johtoportaan ollessa kyseessä.

JoHaRa

• Vieras
"Suutari pysyköön lestassaan", vai miten se sananlasku meni  ???