Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kreikka äänestää eurosta  (Luettu 4486 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras

simmo

  • Vieras
Vs: Kreikka äänestää eurosta
Miksihän sitä ei sallittu? Alkaa tuntua siltä,että euroon ei kohta luota kukaan.Suuri eurooppalainen unelma on murskana.

Miten herrat kestää tämän

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Kreikka äänestää eurosta
Miksihän sitä ei sallittu? Alkaa tuntua siltä,että euroon ei kohta luota kukaan.Suuri eurooppalainen unelma on murskana.

Miten herrat kestää tämän

Herrat ja herra Sepedeus.
Silloin Sepedeus rehenteli, että nyt ei devalvoida enää koskaan.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kreikka äänestää eurosta
Miksihän sitä ei sallittu? Alkaa tuntua siltä,että euroon ei kohta luota kukaan.Suuri eurooppalainen unelma on murskana.

Miten herrat kestää tämän

Herrat ja herra Sepedeus.
Silloin Sepedeus rehenteli, että nyt ei devalvoida enää koskaan.
;D ;D ;D ;D

Ei ollu ainoa .  :o
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

simmo

  • Vieras
Vs: Kreikka äänestää eurosta


Herrat ja herra Sepedeus.
Silloin Sepedeus rehenteli, että nyt ei devalvoida enää koskaan.
[/quote]
-onko Sepe ollut noin sinisilmäinen :)

TyttöMaalta

  • Vieras

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Kreikka äänestää eurosta


Herrat ja herra Sepedeus.
Silloin Sepedeus rehenteli, että nyt ei devalvoida enää koskaan.
-onko Sepe ollut noin sinisilmäinen :)
[/quote]

Kysy kymmenvuotiselta ystävältäsi?.
Piruako se minulle kuuluu?.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kreikka äänestää eurosta
http://www.hs.fi/ulkomaat/Kreikkaan+uudet+vaalit++hallitussopua+ei+syntynyt/a1305563182538

 Suomessa sitä ei sallittu.  ;D

ei sallittu
koska vallassa olivat samat rosvoperiaatetta kannattavat kuin nyt

jälki on hirvittävää

http://www.youtube.com/watch?v=7FYpbCPJNy4
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

simmo

  • Vieras
Vs: Kreikka äänestää eurosta


Kysy kymmenvuotiselta ystävältäsi?.
Piruako se minulle kuuluu?.
[/quote]

-minä en tunne Sepeä.Joskus ollaan samaa mieltä,mutta enimmäkseen eri mieltä >:(

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kreikka äänestää eurosta


Kysy kymmenvuotiselta ystävältäsi?.
Piruako se minulle kuuluu?.

-minä en tunne Sepeä.Joskus ollaan samaa mieltä,mutta enimmäkseen eri mieltä >:(
[/quote]

  Menikö tämä nyt niin ,että ennenkuin kukko kolmasti laulaa jne.  ;D
  Pettymyshän tämä euron romahdus mulle henk koht on. Mutta kestän sen, jos kepu pysyy oppositiossa pitkään. Ei vaaraa kepulaisesta valuuttamanipulaatiosta ;D
 

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Kreikka äänestää eurosta
Ei kai sellasta valuuttaa ole missään ollut ettei sen arvo olis muuttunut muihin nähden,,
 Seurataan nyt mielenkiiinnolla paljonko € putoaa, veikkaan jotain 30-50 %..Pitäs kiireesti vaihtaa Ruotsin kruunuja ....
 Mielenkiintoista myös nähdä ja kuulla ne selitykset mitä on tulossa herroilta yhteisvaluutan keksijöiltä, jo vuosia on nähty mihin ollaan menossa mutta nää ovat luottaneet tuuriin että jos se lempilapsi sentään vielä elpyisi..

  Nythän ovat jo muutkin kunn Soini sanonut etä valuvika tuli jo heti alussa..

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kreikka äänestää eurosta
Ei kai sellasta valuuttaa ole missään ollut ettei sen arvo olis muuttunut muihin nähden,,
 Seurataan nyt mielenkiiinnolla paljonko € putoaa, veikkaan jotain 30-50 %..Pitäs kiireesti vaihtaa Ruotsin kruunuja ....
 Mielenkiintoista myös nähdä ja kuulla ne selitykset mitä on tulossa herroilta yhteisvaluutan keksijöiltä, jo vuosia on nähty mihin ollaan menossa mutta nää ovat luottaneet tuuriin että jos se lempilapsi sentään vielä elpyisi..

  Nythän ovat jo muutkin kunn Soini sanonut etä valuvika tuli jo heti alussa..

  No valuutan vaihtaminen on aika huono konsti. Siirrä käteiset Sveitsin pankkiin.  ;D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kreikka äänestää eurosta
Ei kai sellasta valuuttaa ole missään ollut ettei sen arvo olis muuttunut muihin nähden,,
 Seurataan nyt mielenkiiinnolla paljonko € putoaa, veikkaan jotain 30-50 %..Pitäs kiireesti vaihtaa Ruotsin kruunuja ....
 Mielenkiintoista myös nähdä ja kuulla ne selitykset mitä on tulossa herroilta yhteisvaluutan keksijöiltä, jo vuosia on nähty mihin ollaan menossa mutta nää ovat luottaneet tuuriin että jos se lempilapsi sentään vielä elpyisi..

  Nythän ovat jo muutkin kunn Soini sanonut etä valuvika tuli jo heti alussa..

  No valuutan vaihtaminen on aika huono konsti. Siirrä käteiset Sveitsin pankkiin.  ;D

tätähän kakoooleille ja sossuloille on yritetty aikoinaan selvittää
http://www.youtube.com/watch?v=7FYpbCPJNy4
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

simmo

  • Vieras
Vs: Kreikka äänestää eurosta


  Menikö tämä nyt niin ,että ennenkuin kukko kolmasti laulaa jne.  ;D
  Pettymyshän tämä euron romahdus mulle henk koht on. Mutta kestän sen, jos kepu pysyy oppositiossa pitkään. Ei vaaraa kepulaisesta valuuttamanipulaatiosta ;D
 
[/quote]
-Minä en ole nähnyt sua etkä sinä mua :D
Siis uskoitko todella,että euro on ikuinen? Minä en usko edes tähän eu:hun.Kun ajat huononee,kansalliset edut ajaa kaiken muun edelle. En usko globalisaatioon,siinä pärjää sellaiset ,jotka tekee halvalla tai käyttävät lapsityövoimaa.En usko edes talouskasvuun,koska sekään ei voi kasvaa ikuisesti. >:(

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Kreikka äänestää eurosta


 
-Minä en ole nähnyt sua etkä sinä mua :D
Siis uskoitko todella,että euro on ikuinen? Minä en usko edes tähän eu:hun.Kun ajat huononee,kansalliset edut ajaa kaiken muun edelle. En usko globalisaatioon,siinä pärjää sellaiset ,jotka tekee halvalla tai käyttävät lapsityövoimaa.En usko edes talouskasvuun,koska sekään ei voi kasvaa ikuisesti. >:(
  Minä kyllä uskon globalisaatioon, jatkuvaan talouskasvuun ja mahdollisimman laajaan yhteisvaluuttaan :) :) 
  Minusta koko pallolla riittäisi yksi ainoa valuutta joka kävisi kaikkialla.   Kultaa voi rinnastaa sellaiseen ja jokainen tietää miten kullan arvo kehittyy tai oikeastaan paremminkin kaikki muut valuutat nöyrtyvät :)   Yhteisvaluuttaa ei vaan saisi pilata muulla kun markkinaehtoisilla lainoilla, kyllä markkinat laittavat yksittäisen valtion arvot järjestykseen :D :D