Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lihapula uhkaa !  (Luettu 5823 kertaa)

msan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 265
Vs: Lihapula uhkaa !
Surkuhupaisaa on kun julkisuudessa voivotellaan milloin minkäkin puutteesta. Kuitenkin kaikki tietää ratkaisun ongelmaan mutta sitä ei haluta käyttää. Viljelijähän saattaisi päästä omilleen eikä olisi enää kaupan kyykytettävänä

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Lihapula uhkaa !
Nykyinen matalien tuottajahintojen ja korkeiden tukien aikakausi tulee olemaan kuitenkin parasta aikaa meille tuottajille sanokaa mun sanoneen..

Tulevaisuudessa tuottajahinnat hivenen nousevat pulan myötä, ehkä 10-20 prosenttia, samaan aikaan sitten kustannukset liki tuplaantuvat ja tuet liki puolittuvat :o

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: Lihapula uhkaa !
Nykyinen matalien tuottajahintojen ja korkeiden tukien aikakausi tulee olemaan kuitenkin parasta aikaa meille tuottajille sanokaa mun sanoneen..

Tulevaisuudessa tuottajahinnat hivenen nousevat pulan myötä, ehkä 10-20 prosenttia, samaan aikaan sitten kustannukset liki tuplaantuvat ja tuet liki puolittuvat :o

Realistinen skenario. Kannattais pitää nää faktat mielessä kun haikailee aikaa ennen EU:ta.  8)
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Lihapula uhkaa !
Nykyinen matalien tuottajahintojen ja korkeiden tukien aikakausi tulee olemaan kuitenkin parasta aikaa meille tuottajille sanokaa mun sanoneen..

Tulevaisuudessa tuottajahinnat hivenen nousevat pulan myötä, ehkä 10-20 prosenttia, samaan aikaan sitten kustannukset liki tuplaantuvat ja tuet liki puolittuvat :o

Realistinen skenario. Kannattais pitää nää faktat mielessä kun haikailee aikaa ennen EU:ta.  8)

Kyllä, voi olla noinkin. Miten tuottajat pitävät puolensa huonoina aikoina kun eivät kykene pitämään puoliaan näinäkään aikoina? Eripuraisuudesta johtuen. Toisaalta jos tuotanto ei ole kannattavaa ei kannata tuottaa. Ruokahuollon valuttua ulkomaalaisen varaan haikaillaan(kuluttajat haikailevat) aikaa jolloin maatalous oli tuettua. Kauppiaalle on ihan sama mitä myy kunhan myy.