Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ylläri, Maahanmuuttaja raiskasi...  (Luettu 2947 kertaa)

T170

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
 http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012050215520388_uu.shtml

Tekijä on ulkomaalaistaustainen mies, joka puhui huonosti suomea.
uliza Tambovskaja, 12
Gebäude C, Office 53
192007 Sankt - Petersburg
Russia

simmo

• Vieras
Vs: Ylläri, Maahanmuuttaja raiskasi...

-hys,hys,asiasta ei saa puhua,se on rasismia. :o Suomesta on tullut rikollisten suojapaikka,jossa uhrilla ei ole mitään oikeuksia. >:(

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

-hys,hys,asiasta ei saa puhua,se on rasismia. :o Suomesta on tullut rikollisten suojapaikka,jossa uhrilla ei ole mitään oikeuksia. >:(
Joo . Eikös Kanervakin ole vielä vapaalla .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

TyttöMaalta

• Vieras

On näitä kyllä aivan luvattoman paljon !!

Suuri Ajattelija

• Vieras

Tuo ei ole uutinen. Uutinen olisi, jos raiskaaja olisi suomalainen.

Monella ulkomaalaistaustaisella raiskaajalla on hämärähommiin soveltuva suojaväritys ja raiskaukseen soveltuvat isokokoiset vehkeet....

Sepedeus

• Vieras

Joo . Eikös Kanervakin ole vielä vapaalla .

Kokoomuksen mukaan Kanerva ei ole saanut vielä tuomiota. Palataan asiaan Korkeimman oikeuden jälkeen.  ;D

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jostakin syystä Janakkalan Kokoomus ei vielä ole valinnut Sepedeusta johtokuntansa jäseneksi.

Sepedeus

• Vieras
Jostakin syystä Janakkalan Kokoomus ei vielä ole valinnut Sepedeusta johtokuntansa jäseneksi.

Eihän net demaria sinne valitse.  ;D

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Entäs Korkeimman Oikeuden jälkeen?.
Kuten Kokoomuksen puolesta ehdit luvata.

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Rakas velini !

Nyt minä päättänyt kirjoittaa sinulle jotta sinä kerto minusta minun suku joka ei osa lukea. Minä ollut monta vuotta suomessa nyt. Minä voida hyvin. Minä hankkinut oma perhe. Suomalainen tyttö. Hän saada lapsi ja minä saada rahaa suomen valtio. Hän saada lapsi taas ja minä raha suomen valtio, monta kertaa. Minä yrittä taas kovasti saada raha suomen valtio. Tarvitse camel-boots kenkä. Mutta vaimo noita, otta taikapilleri, ei tule lapsi, ei minulle kenkä. Minä etsi nyt uusi tyttö, joka ei noita.

Sitten minä joutua täällä työ, katsoa kun suomi mies teke työ. Sitten minä väsyä. Mutta minä mennä hyvä pakolaislääkäri. Hän sanoa minulla kultturishokki kun katsoa niin paljo työ. Nyt minä toimessa sairausvakuutuskassa. Hyvä firma. Ei paljon työ, saada vain rahaa. Joskus minä työssä toinen firma, sosiaalitoimisto, iso firma. Mutta siellä paljon jono. Me halua oma toimisto, kunnon palvelu.

Suomi miehet tyhmä. Ne aina vain teke työ. Ei tulla hulluksi vaikka minä käydä tervehtiä hänen vaimo. Hän sanoo demokratia. Hän tulla vain hulluksi jos kana asunnossa. Vain nuori mies pystytukka ei pidä minä kokeile hänen tyttö. Silloin tulee poliisi korjaa pois rahinämies. Jos me pakolainen vähän raiska suomityttö, saada vain sakko, jonka firma maksa. Suomen rasisti saada monenkerta sakko kun ei päästä pakolainen ravintola. Suomi turvallinen hyvä maa, oikein hyvä.

Minulla oikein hyvä asunto. Me vain ulkomaalaiset joilla hieno asunto. Ne kallis. Suomi hyvä kansa, mutta vähä tyhmä. Ei saada pitä vuohi tai kana asunnossa. Suomi mies ei ansaita niin paljon raha kuin me. Hän vain paljon työ. Koko päivän hän ansaita hyvin vähä raha, joka mene valtiolle, joka anta raha minun firma. Se hyvin hyvä. Jos ei pidä tapetti väri tai keittiö kaappi, vain sutata tapetti ja potkia mäskä kaappi. Kaupunki lähettä laitta mies uusi hieno. Turku hyvä kaupunki Saa palkinto pakolaisten hoitamisesta.

Minun mieli tulla te koko suku suomi. Te vain pyytää lentolippu suomen punainen risti. Ne kerä täällä ovi ovelta raha teidä lentolippu. Suomi kylmä maa, mutta minun firma osta meille paljon lämpimät vaattet. Suomalaine ei osta luhta vaatteet, ainoa valkoinen don johnson kun vara osta luhta vaate, mutta hänkin ulkomaalainen.

Ne rakentaa uusia taloja jokiranta. Se tulee paljon kallis. Me saada ne koko perheelle. Suomalaine perhe ei vara asua siinä, me saada se, minä puhua minun firman kanssa. Minä toivo te kaikki tulla. Teitä nyt varmaan yli 120. Jos teillä aids tai hepatiitti, tule tänne. Minun firma sairauskassa maksa teille palkka kun saa hoitaa teitä. Tervetuloa suomen turkuun.

Terveisin Ibrahim
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
;D ;D ;D ;D ;D

Heillä on apinasuodatin . ;D ;D

Apilas ei tarvii enää passia .Apilkasen tuntomerkit ovat seuraavat : Pieni , kiukkuinen , viiksekäs , ehkä mieshenkilö . Karjuu heil hitler .

On se niin tunnettu ettei mihinkään maahan ole pääsyä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

simmo

• Vieras

Monella ulkomaalaistaustaisella raiskaajalla on hämärähommiin soveltuva suojaväritys ja raiskaukseen soveltuvat isokokoiset vehkeet....
[/quote]----------------- >:(

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitenkä se nyt meni...?

Ulkomaalaisia on suomessa vain muutamia prosentteja, mutta raiskaustuomioista ulkomaalaisille meni kai lähes kolmannes. Oli Aamulehdessä pari viikoa sitten.

Toki suomalaisten tekemiä raiskauksia painetaan enemmän villaisella, mutta ei tuo suuruusluokkaero mihinkään vaihdu.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Mitenkä se nyt meni...?

Ulkomaalaisia on suomessa vain muutamia prosentteja, mutta raiskaustuomioista ulkomaalaisille meni kai lähes kolmannes. Oli Aamulehdessä pari viikoa sitten.

Toki suomalaisten tekemiä raiskauksia painetaan enemmän villaisella, mutta ei tuo suuruusluokkaero mihinkään vaihdu.

moni maa on karkottanut rikolliset aineksensa suomeen :-X
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012050315524318_uu.shtml
Mamu asialla...............................
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.