Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuka on aktiiviviljelijä?  (Luettu 10551 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Vs: Kuka on aktiiviviljelijä?
Timppa on radioaktiiviviljeliä. Lisätoimenpiteenä lohkojen mittaaminen geiger-mittarilla ja kolmipäisten matojen laskenta  :o

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ja vielä rapsahtaa lisäkorotus jos suvun vaakunalla on paikka kirkon seinällä saarnastuolin vieressä.  ::) 8)
[/quote]

Mun sukuvaakunani on vaan heraldisen seuran hyväksymä..

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ja vielä rapsahtaa lisäkorotus jos suvun vaakunalla on paikka kirkon seinällä saarnastuolin vieressä.  ::) 8)

Mun sukuvaakunani on vaan heraldisen seuran hyväksymä..
[/quote]
Onks toi joku Triumph harrastajien klubi?

http://www.autowiki.fi/index.php/Triumph_Herald

Paalinpyörittäjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Suurten tilojen tukivirralle on saatava stoppi,se vääristää kilpailua myös maatalouden sisällä,pikkutila rahottaa omalla rahalla ,kun taasen isot tilat saavat valtavat tuet.Sitten täällä palstalla isotellaan että kyllä meidän tila on kannattava kun on saatu jos jotakin isojen tilojen tukia.Pistettäs samalle viivalle kaikki tilat,sitten nähtäs kuka runnaa terveellä pohjalla.HEMILÄN vaatimus käyttöön:"kun tilat suurenevat ne eivät tarvitse tukia."

Onkohan mulla jäänyt tuo tuki hakematta? Suurten tilojen tuki STT ;D
Perhana mulla kans jääny ja vielä leikkaavatkin 5000 euron ylittävältä osin :(

jamako

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Our reliable partner!
Mikä on tukien tarkoitus:

a) pitää maa asuttuna

b) turvata ruoantuotanto

c) joku muu?

Mikäli a) tuet tulisi jakaa samoin perustein kuin sosiaalituki.

Mikäli b) niin suuret yksiköt ovat tehokkaita ja rakennemuutosta tulisi tehostaa ja ylärajoja ei tulisi olla.

c) ???????????? Jatkaa sukutilaa; miksi?

Niin 2014 taitaa tuoda muutoksia kaikille koko EU:ssa. Toisaalta kaikilta kaikki tuet pois ja katsotaan kuka pysyy pystyssä? Tätähän nimenomaan kehitysmaat ovat WTO:ssa ajaneet, koska eivät itse pysty tukia maksamaan.

Entäs jos palattaisiin feodalistiseen järjestelmään, niin loppuisi valitus ja itku ja "Massan" ruoska heiluisi?  ;D
(Orjilla tuskin olisi pääsyä nettiin.) Vanhat läänitykset takaisin ja torpparien ja karjalaisten maat takaisin alkuperäisomistajille?

Viimeksi muokattu: 02.05.12 - klo:13:26 kirjoittanut jamako

Grow the feed, not the weeds!

Sepedeus

• Vieras
Mikä on tukien tarkoitus:

EU:ssa tukien tarkoitus on taata halpaa raaka-ainetta ruokateollisuudelle. Euroopan ruokateollisuus olisi jäänyt muuten amerikkailsten jättien jalkoihin. Nyt Nestlellä, Danonella, ym. pyyhkii hyvin.  ;D

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka: