Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Korkeaa kotimaista laatua  (Luettu 9937 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Korkeaa kotimaista laatua
  Tälläistä on Ruukin pelti.  Keräsin justiinsa koko pihan noita muovinkappaleita. Vituttaa vitusti. Ei koskaan kotimaista peltiä.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
  Tälläistä on Ruukin pelti.  Keräsin justiinsa koko pihan noita muovinkappaleita. Vituttaa vitusti. Ei koskaan kotimaista peltiä.

 Tästä sitten seuraavan katon alle kivijalkaa... http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/04/1535937/biopolttoaineesta-voisi-tulla-talouden-uusi-kivijalka

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
  Tälläistä on Ruukin pelti.  Keräsin justiinsa koko pihan noita muovinkappaleita. Vituttaa vitusti. Ei koskaan kotimaista peltiä.

 Tästä sitten seuraavan katon alle kivijalkaa... http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/04/1535937/biopolttoaineesta-voisi-tulla-talouden-uusi-kivijalka

http://www.plannja.com/default____324.aspx   Tässä seuraavan katon toimittaja. Samaan aikaan tehty toinen katto ruottalaasesta pellistä on aivan moitteettomassa kunnossa.  ;D

Katapultti

  • Vieras
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
Jos peltikaton valitsee, niin konesaumattu se olla pitää, parempi kuin nuo röpöläkuvioiset.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
K-Pultti on kussu katolle. Se syövyttää muovipinnoitteen.
Kui mää ain olen paras?

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
tuo ruskea on paperinpala johon sepe on pyyhkäissyt pyllynsä.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
Kenet Sepe pisti kiikkumaan katolle? Ruukin värivalmis tarkottaa just tota ruosteenruskeaa pläsiä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Katapultti

  • Vieras
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
K-Pultti on kussu katolle. Se syövyttää muovipinnoitteen.

Ite oot vetäny käteen useita kertoja tuolla katolla, siun sperma on niin väkevää, että maalitkin lähtee.   :)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
K-Pultti on kussu katolle. Se syövyttää muovipinnoitteen.

Ite oot vetäny käteen useita kertoja tuolla katolla, siun sperma on niin väkevää, että maalitkin lähtee.   :)

Mun ei valu tollai.  On tiukkaa ja paksua kamaa. Pysyy klimpissä. Räystään alapinnalla roikkuu ja väijyy uhriaan.  :D
Kui mää ain olen paras?

Katapultti

  • Vieras
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
K-Pultti on kussu katolle. Se syövyttää muovipinnoitteen.

Ite oot vetäny käteen useita kertoja tuolla katolla, siun sperma on niin väkevää, että maalitkin lähtee.   :)

Mun ei valu tollai.  On tiukkaa ja paksua kamaa. Pysyy klimpissä. Räystään alapinnalla roikkuu ja väijyy uhriaan.  :D

Ilmankos mulla on niska märkänä poudallakin   ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
K-Pultti on kussu katolle. Se syövyttää muovipinnoitteen.

Ite oot vetäny käteen useita kertoja tuolla katolla, siun sperma on niin väkevää, että maalitkin lähtee.   :)

Mun ei valu tollai.  On tiukkaa ja paksua kamaa. Pysyy klimpissä. Räystään alapinnalla roikkuu ja väijyy uhriaan.  :D

Ilmankos mulla on niska märkänä silloinkin, kun ei satele.  ;D

Kai sulla on ehkäisy kunnossa. . .

 :D
Kui mää ain olen paras?

Katapultti

  • Vieras
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
K-Pultti on kussu katolle. Se syövyttää muovipinnoitteen.

Ite oot vetäny käteen useita kertoja tuolla katolla, siun sperma on niin väkevää, että maalitkin lähtee.   :)

Mun ei valu tollai.  On tiukkaa ja paksua kamaa. Pysyy klimpissä. Räystään alapinnalla roikkuu ja väijyy uhriaan.  :D

Ilmankos mulla on niska märkänä silloinkin, kun ei satele.  ;D

Kai sulla on ehkäisy kunnossa. . .

 :D

No ei oo, mitähän tästä ny seuraa... :o

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
 ;D

"Vanhoilta ihmisiltä kyselemällä" Sepekin olisi tuon virheen välttänyt

 :o

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
Eikös ne Prihtin vehkeisiin käytä samaa peltiä....
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Korkeaa kotimaista laatua
  Tälläistä on Ruukin pelti.  Keräsin justiinsa koko pihan noita muovinkappaleita. Vituttaa vitusti. Ei koskaan kotimaista peltiä.
Savupiippuko se siellä yläkulmassa näkyy? ettei vaan nokista tervaa katolle… entäs takuu 10 v?
   cría cuervos y te sacarán los ojos