Kurttu urakkanuppiin ja toi toinen lepakko itse aisaan..............
Vappuna (-kaan) ei viitti juoda viinaa, on parempaakin tekemistä, esim. naisystävän kanssa sängyssä telmiminen....
Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 27.04.12 - klo:20:16Vappuna (-kaan) ei viitti juoda viinaa, on parempaakin tekemistä, esim. naisystävän kanssa sängyssä telmiminen.... MMMMMM . Jooo . Vaimon kanssa vois jotakin .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.04.12 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 27.04.12 - klo:20:16Vappuna (-kaan) ei viitti juoda viinaa, on parempaakin tekemistä, esim. naisystävän kanssa sängyssä telmiminen.... MMMMMM . Jooo . Vaimon kanssa vois jotakin . Ottaa avioeron vai?
Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 27.04.12 - klo:20:16Vappuna (-kaan) ei viitti juoda viinaa, on parempaakin tekemistä, esim. naisystävän kanssa sängyssä telmiminen.... Nii jos sulla olis sellainen.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 27.04.12 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 27.04.12 - klo:20:16Vappuna (-kaan) ei viitti juoda viinaa, on parempaakin tekemistä, esim. naisystävän kanssa sängyssä telmiminen.... Nii jos sulla olis sellainen. *****iletko, mulla on naisystävä, minua 12 v. nuorempi, olet vaan kateellinen, kun ite joudut jyystämään jotain ilmeisen ikäloppua väljä*****a.
Viimeksi muokattu: 27.04.12 - klo:21:15 kirjoittanut Timppa
Eikös se ole perinteisesti se päivä, kun paskat ajetaan pellolle ....
Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 27.04.12 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: Timppa - 27.04.12 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 27.04.12 - klo:20:16Vappuna (-kaan) ei viitti juoda viinaa, on parempaakin tekemistä, esim. naisystävän kanssa sängyssä telmiminen.... Nii jos sulla olis sellainen. *****iletko, mulla on naisystävä, minua 12 v. nuorempi, olet vaan kateellinen, kun ite joudut jyystämään jotain ilmeisen ikäloppua väljä*****a. K-pultti etkö sää tiedä että löysiä *****ja ei ole. On vaan liian ohuita kaluja. http://www.youtube.com/watch?v=9LX82xPuwrw&feature=related
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 27.04.12 - klo:21:13Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 27.04.12 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: Timppa - 27.04.12 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 27.04.12 - klo:20:16Vappuna (-kaan) ei viitti juoda viinaa, on parempaakin tekemistä, esim. naisystävän kanssa sängyssä telmiminen.... Nii jos sulla olis sellainen. *****iletko, mulla on naisystävä, minua 12 v. nuorempi, olet vaan kateellinen, kun ite joudut jyystämään jotain ilmeisen ikäloppua väljä*****a. K-pultti etkö sää tiedä että löysiä *****ja ei ole. On vaan liian ohuita kaluja. http://www.youtube.com/watch?v=9LX82xPuwrw&feature=relatedMinun naisystäväni on erittäin tyytyväinen sekä kaluni kokoon että taitoihini sen käyttämisessä.