Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Siemen loppu  (Luettu 2799 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Siemen loppu
Mää oon vantustellu ja pakastanu viime syksynä mun siemeniä. Nyt ne perkeeleet ei idä. Oon koittanu laittaa hyvänä päivänä lusikalla pihan perälle ja ei ota itua. Periaatteessa on myyny jo kolmen vuoden filmipurkit joissa on vantustelutuotetta, ja ny ne viimisimmät satsit ei idä.  Voiskos ny joku SVK auttaa? SVK on siis Siemen Varmuus Keskus.

Ja ihan hyvää hyvyyttäni mää tätä siemensysteemiä pyöritän, että olis koko kansakunnalla jatkuvuutta. Tarkoitus ei ole mitenkään tehdä siemenilläni mitään bisnestä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

nilihaara

  • Vieras
Vs: Siemen loppu
Mää oon vantustellu ja pakastanu viime syksynä mun siemeniä. Nyt ne perkeeleet ei idä. Oon koittanu laittaa hyvänä päivänä lusikalla pihan perälle ja ei ota itua. Periaatteessa on myyny jo kolmen vuoden filmipurkit joissa on vantustelutuotetta, ja ny ne viimisimmät satsit ei idä.  Voiskos ny joku SVK auttaa? SVK on siis Siemen Varmuus Keskus.

Ja ihan hyvää hyvyyttäni mää tätä siemensysteemiä pyöritän, että olis koko kansakunnalla jatkuvuutta. Tarkoitus ei ole mitenkään tehdä siemenilläni mitään bisnestä.
  Kai sää teet bisnestä sitten niillä filmipurkeilla.  Ostat Joharan itävät sertit.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Siemen loppu
Mää oon vantustellu ja pakastanu viime syksynä mun siemeniä. Nyt ne perkeeleet ei idä. Oon koittanu laittaa hyvänä päivänä lusikalla pihan perälle ja ei ota itua. Periaatteessa on myyny jo kolmen vuoden filmipurkit joissa on vantustelutuotetta, ja ny ne viimisimmät satsit ei idä.  Voiskos ny joku SVK auttaa? SVK on siis Siemen Varmuus Keskus.

Ja ihan hyvää hyvyyttäni mää tätä siemensysteemiä pyöritän, että olis koko kansakunnalla jatkuvuutta. Tarkoitus ei ole mitenkään tehdä siemenilläni mitään bisnestä.
  Kai sää teet bisnestä sitten niillä filmipurkeilla.  Ostat Joharan itävät sertit.

Mää oon neuvotellu TMK:n (TuhkaMunienKerho) jäsenten kanssa sellasen sopimuksen, että kaikki jotka käyttää omaa kunnostettua vantustustelusiementä, siis sellasta joka ei ole mun sukupolvee, joutuu maksamaan 2.99e/filmipurkki oman siemenen käytöstä. Tää raha käytetään uusien värien, vartaloiden ja pituuskasvun kehittelyyn. Oli tosi hyvä sopimus näille TMK:n jäsenille.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Simeon

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: Siemen loppu
Mää oon vantustellu ja pakastanu viime syksynä mun siemeniä. Nyt ne perkeeleet ei idä. Oon koittanu laittaa hyvänä päivänä lusikalla pihan perälle ja ei ota itua. Periaatteessa on myyny jo kolmen vuoden filmipurkit joissa on vantustelutuotetta, ja ny ne viimisimmät satsit ei idä.  Voiskos ny joku SVK auttaa? SVK on siis Siemen Varmuus Keskus.

Mulla olis ylimääräästä, oon toimitellu sitä aikaasemminkin vähä sinne sun tänne tosin aikaasemmin vaan luomusiämenenä. Ja itää varmasti, liian kans, näyttyä on. Joutaas tuota ihan käyttöhön kun nyt osa menöö vähä niinku rehuksi. Voin toki toimittaa osan tilauksista perille, ihan perille. Jotta kuinka palijo siitä maksetahan litralta?

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Siemen loppu
Mää oon vantustellu ja pakastanu viime syksynä mun siemeniä. Nyt ne perkeeleet ei idä. Oon koittanu laittaa hyvänä päivänä lusikalla pihan perälle ja ei ota itua. Periaatteessa on myyny jo kolmen vuoden filmipurkit joissa on vantustelutuotetta, ja ny ne viimisimmät satsit ei idä.  Voiskos ny joku SVK auttaa? SVK on siis Siemen Varmuus Keskus.

Mulla olis ylimääräästä, oon toimitellu sitä aikaasemminkin vähä sinne sun tänne tosin aikaasemmin vaan luomusiämenenä. Ja itää varmasti, liian kans, näyttyä on. Joutaas tuota ihan käyttöhön kun nyt osa menöö vähä niinku rehuksi. Voin toki toimittaa osan tilauksista perille, ihan perille. Jotta kuinka palijo siitä maksetahan litralta?

Ootko malttanu kylvää kahteen senttiin, vai onko livahtanut ihan muokkauskerroksen pohjalle?
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Siemen loppu
Ootko malttanu kylvää kahteen senttiin, vai onko livahtanut ihan muokkauskerroksen pohjalle?

Jos vantaas ei riitä säätövara.

-SS-