Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lähi-ja luomunaiset  (Luettu 6003 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Mikä tää Silikoni oikein on?
Joku uusi hevosrotu,ilm.huono sellainen ::)

Typerä hevonen = sili koni

 ???

Taitaa olla navajojen kieltä ????

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Mikä tää Silikoni oikein on?
Joku uusi hevosrotu,ilm.huono sellainen ::)

Typerä hevonen = sili koni

 ???

Taitaa olla navajojen kieltä ????

Navajot sanovat että "silikoni".

Suomessa on 4 000 000 pösilöä, jotka sanovat silikooni kahdella oolla  ;D

Poropoliisi Hurskainen

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 899
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Joka tilalle sopisi pikkupiiaksi thaikku. Sen verran sitkeitä että tekee kyllä renginkin työt. Marjanpoimijoillehan tulee muuten omat kokit mukana, riisiä, siansorkkia ja kananjalkoja pitää olla. Ei potut ja sianlihasoosi kelpaa.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Joka tilalle sopisi pikkupiiaksi thaikku. Sen verran sitkeitä että tekee kyllä renginkin työt. Marjanpoimijoillehan tulee muuten omat kokit mukana, riisiä, siansorkkia ja kananjalkoja pitää olla. Ei potut ja sianlihasoosi kelpaa.

Mihin ne käyttävät loput siasta, jos siis vain sorkat syövät  ???

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Nykypäivän moderni ja valistunut  mieskuluttaja suosii  myös naisvalinnoissaan Lähi- ja luomunaisia.

Oletko kokeillut, kummalla on tiukempi persereikä?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Joka tilalle sopisi pikkupiiaksi thaikku. Sen verran sitkeitä että tekee kyllä renginkin työt. Marjanpoimijoillehan tulee muuten omat kokit mukana, riisiä, siansorkkia ja kananjalkoja pitää olla. Ei potut ja sianlihasoosi kelpaa.

Jooo, hyvä idea ...

simmo

  • Vieras
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Minä kuulun sellaiseen sukuun,jolla ei ole rintoja,ei ees kärpäslätkiä >:(
Viisi lasta synnytin,koska silloin tuli aina mullekkin rinnat :)  Mutta kun se pentu hylykäs mut 3-vuotiaana,niin rinnat hävis saman tien.Viimeistä poikaani yritin imettää aikuseksi asti,mutta eihä siitä mitään tullut,kun se löysi missin näköisen tytön niin mamin nahkat jäi  >:(  Nyt on persuraukka taas rinnaton.Eikä enää voi ees  synnyttää. ::)

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Minä kuulun sellaiseen sukuun,jolla ei ole rintoja,ei ees kärpäslätkiä >:(
Viisi lasta synnytin,koska silloin tuli aina mullekkin rinnat :)  Mutta kun se pentu hylykäs mut 3-vuotiaana,niin rinnat hävis saman tien.Viimeistä poikaani yritin imettää aikuseksi asti,mutta eihä siitä mitään tullut,kun se löysi missin näköisen tytön niin mamin nahkat jäi  >:(  Nyt on persuraukka taas rinnaton.Eikä enää voi ees  synnyttää. ::)

Otan osaa...mut mitäpä sinä enää niillä tekisitkään...eiks ne oo imetystä varten annettu ???????

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Ruotsissa on moni asia toisin !
Nykypäivän moderni ja valistunut  mieskuluttaja suosii  myös naisvalinnoissaan Lähi- ja luomunaisia.

Oletko kokeillut, kummalla on tiukempi persereikä?

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/turvapaikkaa-hakenut-mies-joukkoraiskattiin--kaksi-vangittu/art-1288463759532.html?pos=1288346936680

Onko turvapaikka Ruotsissa turvapaikka ?
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ruotsissa on moni asia toisin !
Nykypäivän moderni ja valistunut  mieskuluttaja suosii  myös naisvalinnoissaan Lähi- ja luomunaisia.

Oletko kokeillut, kummalla on tiukempi persereikä?

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/turvapaikkaa-hakenut-mies-joukkoraiskattiin--kaksi-vangittu/art-1288463759532.html?pos=1288346936680

Onko turvapaikka Ruotsissa turvapaikka ?

Miten sen nyt ottaaa ....
Toinen sai turvan ja persettä, toinen sitten jotain muuta ....

simmo

  • Vieras
Vs: Lähi-ja luomunaiset


Otan osaa...mut mitäpä sinä enää niillä tekisitkään...eiks ne oo imetystä varten annettu ???????
[/quote]

-valmisvaatteita on vaikea löytää sopivia :(

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Minä kuulun sellaiseen sukuun,jolla ei ole rintoja,ei ees kärpäslätkiä >:(
Viisi lasta synnytin,koska silloin tuli aina mullekkin rinnat :)  Mutta kun se pentu hylykäs mut 3-vuotiaana,niin rinnat hävis saman tien.Viimeistä poikaani yritin imettää aikuseksi asti,mutta eihä siitä mitään tullut,kun se löysi missin näköisen tytön niin mamin nahkat jäi  >:(  Nyt on persuraukka taas rinnaton.Eikä enää voi ees  synnyttää. ::)

sinähän  olet   työihmiseksi  suunniteltu,,,,,isot  tissit työssä  ovat  vain  haitta  8)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Ei siis pidä sekaantua metsissämme viliseviin satoihin thaimaalaisiin marjanpoimijoihin, heistä kyllä saisi kovia tekijöitä työhön kuin työhön. Anoppilareissujen hiilijalanjälki kuitenkin liian iso.

Osuit asian ytimeen . Sepe on kaikki testannu . Katteli vieressä kun toinen pani .  ;D ;D ;D

  Kuuleppa Sorkkis, mä oon pannu muslimia, kun sä olit siimahäntänä isäs munissa ;D

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Ei siis pidä sekaantua metsissämme viliseviin satoihin thaimaalaisiin marjanpoimijoihin, heistä kyllä saisi kovia tekijöitä työhön kuin työhön. Anoppilareissujen hiilijalanjälki kuitenkin liian iso.

Osuit asian ytimeen . Sepe on kaikki testannu . Katteli vieressä kun toinen pani .  ;D ;D ;D

  Kuuleppa Sorkkis, mä oon pannu muslimia, kun sä olit siimahäntänä isäs munissa ;D

Siinä meni mukavankokoisen talon ainoan pojan luotto.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lähi-ja luomunaiset
Minä kuulun sellaiseen sukuun,jolla ei ole rintoja,ei ees kärpäslätkiä >:(
Viisi lasta synnytin,koska silloin tuli aina mullekkin rinnat :)  Mutta kun se pentu hylykäs mut 3-vuotiaana,niin rinnat hävis saman tien.Viimeistä poikaani yritin imettää aikuseksi asti,mutta eihä siitä mitään tullut,kun se löysi missin näköisen tytön niin mamin nahkat jäi  >:(  Nyt on persuraukka taas rinnaton.Eikä enää voi ees  synnyttää. ::)

sinähän  olet   työihmiseksi  suunniteltu,,,,,isot  tissit työssä  ovat  vain  haitta  8)

Pientissinen on parempi lypsäjä, pääsee lähemmäs lehmää  :o ???