ter-ter-ter-ter-ter-ter.ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-ter-
-------------------------------------------------------------------
oli pakko vetää kesken poik-poikki. nalkkas niin pahasti änkkäyksen puolelle, sori. kävelin hiukan pihalla, nyt tuntuu taas kul-kul-kulkevan hitusen paremmin.
-------------------------------------------------------------------
terve !
mul-mulla on nykyään hieno uusi harrastus : olen radioamatööri. kaikki meidän seurassa on amatöörejä aina ja iankaikkisesti. on hienoa, että minutkin huo-huo-huolittiin mukaan porukkaan, vaikka kir-kir-kir-kirjoittaessani änkytän. lisäksi tähänastisissa harrastuksissani on aina pitänyt jotenkin yletä, mutta kirjoitusänkytykseni on estänyt sen. (esim. partio)
olin ensin DX-sähköttäjänä, mutt-mutt-mutta lukuisten lyöntivirheiden saattelemana minut siirrettiin puhepuolelle.
"kaikkien etu", puheenjohtajakin sanoi niin.
on kieh-kieh-kieh kiehtovaa saada yh-yh-yhteys johonkin kaukaiseen kolkkaan. viinmeksi tänä aamuna keskustelin vanhahkon mieshenkilön kanssa sää-sää-sää säätilasta. hän asusteli jossakin keikyässä, siellä oli tullut lunta viitisen senttiä, siis pari senttiä enemmän kuin meillä !
säätilat tosin taitavat etenkin näin keväästen olla melko paikallisia, koska keikyän äijän serkku, siis hän, joka asuu kiikan puolella, oli sanonut, että heilläpä olikin satanut silkkaa vettä.
näin uskomattomia storyjä voit sinäkin kuulla, kun lii-lii-liityt meihin amatööreihin.
Tämä keskustelu käytiin taajuudella 7000-7100 kHz