Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sovitaanko talojussi ja Sepe  (Luettu 3015 kertaa)

simmo

  • Vieras
sovitaanko talojussi ja Sepe
...ettei enää mollata kepua.Mun omaatuntoa rupesi särkemään :(  Nyt voi mennä yöunet,kun meni jo ihan säälin puolelle. :'(
Ei lyötyä saa enää lyödä :(

Talojuhani

  • Vieras
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe
...ettei enää mollata kepua.Mun omaatuntoa rupesi särkemään :(  Nyt voi mennä yöunet,kun meni jo ihan säälin puolelle. :'(
Ei lyötyä saa enää lyödä :(

Juu, ei lyödä enää tänään.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe
...ettei enää mollata kepua.Mun omaatuntoa rupesi särkemään :(  Nyt voi mennä yöunet,kun meni jo ihan säälin puolelle. :'(
Ei lyötyä saa enää lyödä :(
Sovitaan, ettei mollata, mutta kai totuuden saa kertoa? Nuorisosäätiökäräjöinti on vielä kesken, eikä kepua äänestäneet vieläkään riedä, kenen palveluksessa 2007 valitut kepulaiset kansanedustajat todellisuudessa olivat. Eivät ainakaan maatalouden, se on varmaa.


apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe


KEPUUUUUUUUU :o

KEPUUUUVA

KEPUUVAAAA
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe
...ettei enää mollata kepua.Mun omaatuntoa rupesi särkemään :(  Nyt voi mennä yöunet,kun meni jo ihan säälin puolelle. :'(
Ei lyötyä saa enää lyödä :(

 Ne kepulaaset jotka meikäläistä ovat pahiten loukanneet, eivät ole anteeksi tulleet pyytämään. (eikä anteeksi kyllä annetakkaan) Että tuollaisia sopimuksia mulle on turha tarjota. Vois harkita jos polvillaan rukoilisivat.
  Kepu on niin paskapuolue että sitä ei kukaan rökitä liikaa. Liikakin on liian vähän ;D

simmo

  • Vieras
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe
Mulla oli ihan uneton yö,ku omatunto hakkas kuin moukarilla.En koskaan enää kiusaa kepua.Siitä menee yöunet,ja pitäis vielä jaksaa navettaanki mennä,ku tyttö on kipee >:(

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe
Kepu niin kuin vasemmistokin ovat katoavaa kansanperinnettä, joten ennen kuin kepun kannatus menee alle 10, kannattaisi miettiä suojelutoimenpiteitä: Kepun ja Vasemmistoliiton voisi rauhoittaa.

Miltä kuulostaisi museoautojen ja museoteiden lisäksi museopuolue?

simmo

  • Vieras
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe
Kepu niin kuin vasemmistokin ovat katoavaa kansanperinnettä, joten ennen kuin kepun kannatus menee alle 10, kannattaisi miettiä suojelutoimenpiteitä: Kepun ja Vasemmistoliiton voisi rauhoittaa.

Miltä kuulostaisi museoautojen ja museoteiden lisäksi museopuolue?
---------------- ;D ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe
Mulla oli ihan uneton yö,ku omatunto hakkas kuin moukarilla.En koskaan enää kiusaa kepua.Siitä menee yöunet,ja pitäis vielä jaksaa navettaanki mennä,ku tyttö on kipee >:(

simmollahan  on  samanlainen  olo  kuin  merisalolla  lehtien  mukaan,,,,,,mikäli  uskomme
niitä,,,,,,ja  miksi  emme  uskoisi   :P

simmo

  • Vieras
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe


simmollahan  on  samanlainen  olo  kuin  merisalolla  lehtien  mukaan,,,,,,mikäli  uskomme
niitä,,,,,,ja  miksi  emme  uskoisi   :P
[/quote]

-onkohan se eronnut akastaan?Lehdessä oli ex-vaimo Aija.Jos Merisalo on sinkku,niin varmaan saa paljon kosimakirjeitä.
Tietysti naisten kannalta olis parei jos olisi vielä murhaaja,niitä naisten on vaikea vastustaa.Naiset on jostain syystä heikkona pahoinpitelijöihin ja tappajiin :(

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe
...ettei enää mollata kepua.Mun omaatuntoa rupesi särkemään :(  Nyt voi mennä yöunet,kun meni jo ihan säälin puolelle. :'(
Ei lyötyä saa enää lyödä :(

Todella typerä sopimus!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe


simmollahan  on  samanlainen  olo  kuin  merisalolla  lehtien  mukaan,,,,,,mikäli  uskomme
niitä,,,,,,ja  miksi  emme  uskoisi   :P

-onkohan se eronnut akastaan?Lehdessä oli ex-vaimo Aija.Jos Merisalo on sinkku,niin varmaan saa paljon kosimakirjeitä.
Tietysti naisten kannalta olis parei jos olisi vielä murhaaja,niitä naisten on vaikea vastustaa.Naiset on jostain syystä heikkona pahoinpitelijöihin ja tappajiin :(
[/quote]

aija   käyttää  nykyään  nimeä  roivas   ja  on  tunnettu  hengellisten  laulujen
esittäjä  ,,,,,  artolla  on  "uskovaisena"  miehenä   tietty   ollut   useitakakin   uusia  uhreja :P

melkoinen  pakosyytti,,,,,,pakkohoito   olisi   oikea  ratkaisu  artolle 8)

simmo

  • Vieras
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe
Kävin katsomassa facebookista Atro Merisalon päivityksen.Akat siellä hulluna poraa Arton perään,uskovat,että hän on syytön :o
Mitä mieltä olette.Onko artolle tapahtunut oikeusmurha.Minä en uskaltanu kommentoida mitään,kun kaikkien pahojen ominaisuuksien lisäksi persu on vielä pelkurikin >:(

simmo

  • Vieras
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe
Siellä lukee vähän väliä:voimia sinulle Arto :o :o :o :o :o

Haluan päästä hullujenhuoneelle pakoon tätä maailmaa. :(

Sepedeus

  • Vieras
Vs: sovitaanko talojussi ja Sepe
Siellä lukee vähän väliä:voimia sinulle Arto :o :o :o :o :o

Haluan päästä hullujenhuoneelle pakoon tätä maailmaa. :(

Merisalo suunnitteli myös opiskelujen aloittamista.

- En ole vielä miettinyt niin pitkälle, mitä se olisi, mutta teologia ja juridiikka sekä bisnekseen liittyvät asiat ovat aina kiinnostaneet. Monta vaihtoehtoa on olemassa.

  On se niin täydellinen huijjari, että hyvä pappi siitä tulisi.  ;D

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/arto-merisalo-paljasti-mita-aikoo-tehda-vankilassa/art-1288463430220.html

  Vois Arto kuiteskin käydä maksamassa sen 8000 tonnin ryyppylaskun  http://www.hospitz.com/ ennenkuin papiksi rupee.  ;D

Viimeksi muokattu: 20.04.12 - klo:15:07 kirjoittanut Sepedeus