Riippuu minkälaisia kuormia perään laittaa. Kovin kevyellä vetäjällä tulee helposti hankaluuksia jos pieni ja lyhyt kärry ei vedä, ja kyydissä pidempää tavaraa.
Muutenhan tuollainen pikkuvallu kuulostaa ihan toimivalta, ei siellä hevosvoimia tarvita.
Voimansiirto saisi olla vankka että kestää ketjujen kanssa pikkuvaihteilla väännättää tiukatkin paikat. Vetokoukku ja sen kiinnitys ovat kovilla kun rytyyttävää kuormitusta joutuu kokemaan, erityisesti jos kärry on painava ja kuormakoko mallia 'ahne'.
Mun 'ajokone' painaa itsessään ketjujen kanssa vajaan 6 t eikä siinä ole kiloakaan liikaa kun mennään keväällä paksussa ja kovassa hangessa ja vaikka jonkinlaisen kuorman kanssa pienempien ojien tms yli... tai sattuu kärryä vähän upottamaan märässä paikassa niin kulkee silti. Ja menee kuorma päällä pakillakin vielä rinteeseen.
Jos ajelee enimmäkseen vaan kolmimetristä tai etupainoisia rankakuormia niin ei hätää.
Kuorman koostakin voi yleensä tinkiä jos tietää reitillä olevan hankalia paikkoja.
Kärrystäkin voi löytyä jonkinlaisia avustavia pyöriä. Ja jos nosturi on traktorissa painona niin siitäkin on oma hyötynsä tuossa tapauksessa.
Näitä isännänlinjan hommiakin on niin monenlaisia. Toinen ajelee eh:ta lähes lumettomalla palstalla jonka olisi voinut tehdä vaikka pelloksi ja keräilee pellolta reunapusikoita, toinen rytyää maaliskuun alussa vaaran rinteessä kivikossa siementyvien kanssa.