Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Näitä uutisia riittää hyvinvointivaltiossa nimeltä Kokkaresuomi  (Luettu 6331 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Vs: Muistoni
:'(

Kuollut äiti oli vaimoni ystävä kouluajoilta ja pitivät vieläkin yhteyttä. Kuulimme asiasta aamupäivällä suoraan äidiltään. Mies oli Suomen 2000-luvun talouden tukipilarin, IT-alan, huippuasiantuntija. Ainoan tapaamisemme perusteella vaatimattoman oloinen, maalaistaustainen "nörtti" ja mukava mies.

Sama kuvailu sopisi veljeeni. Tämä meidän perheen fiksumpi poika on linjannut uransa niin, että pysyttelee asiantuntijatehtävissä, eikä lähde uraputkeen johtajaksi. Kehittyvällä alalla kun keskittyy organisaatio-kuvioihin muutaman vuoden, huomaakin varsinaisen asiaosaamisensa vanhettuneen. Johtaminen on myös kovin erilaista työtä kuin tekninen asiantuntijuus. Ehkä tämän tragedian päähenkilölle kävi huonosti uraputkessaan? Oliko hänen työnsä uhrauksien arvoista? Hänen patenteillaan on tienattu paljon verorahoja meidän maataloustukiimme ja valtiontalouden tueksi.

Perheen äiti ehti opettaa monta luokallista peruskoululaisia hyvinkin perinteisten hyveiden ja moraalin kunnioitukseen. Toivottavasti näistä lapsista kasvaa tasapainoisia aikuisia, opettajan lapsille ei sitä suotu.

Minulle ei tarvitse asiaa surkutella. Mietitään nyt kuitenkin, että miten voimme itse kukin kehittää tätä yhteiskuntaa sellaiseksi että kaikki jaksaisimme täällä elää.

Kirjoituksesi  saa näyttämään sassin otsikoinnin melko typerältä. Tai oikeastaan ihan helevetin tyhmältä  :'(
Puhutaan asioista suoraan,onhan tämä tosi huolestuttavaa että näitä tapauksia tulee kuin likuhihnalta,vaikenemallako nämä pitäisi sivuuttaa.
Meidän yhteiskunnassa on vakavaa vikaa niin kuin UudenSeelannin ministeri paljasti," murhaajien maa".
Kaikille ei valitettavasti Suomikaan ei ole "fantastinen maa ".Tämä tapaus taas osoittaa että pahoinvointia on riippumatta sosiaalisesta asemasta.
Nykyajan ihminen on ajettu ahtaalle ,pitää rikastua heti ja epäonnistua ei saa,on otettu Japanista mallia.

Mutta... jos ajatustasi jalostaa niin päätyy tähän:
Kansa on sairasta -> kansa valitsi sairaat päättäjät.
Eli tämä kahjojen päättäjien valitseminen on oire eikä itse tauti. Tauti on tarttunut jo ennen edellisiä vaaleja  :o

???

Naturalis

• Vieras
Sen verran otan kantaa että kaikkien niitten jotka itsetuhoisesti rekan nokkaan ajavat, ruumiit pitäis ilman siunausta polttaa ja tuhkat kaatopaikalle.  :o

simmo

• Vieras

Kirjoituksesi  saa näyttämään sassin otsikoinnin melko typerältä. Tai oikeastaan ihan helevetin tyhmältä  :'(
[/quote]

-kyllä minä oon monesti ihmetellyt Sasin ja Enterin kirjoituksia.Ei maailma ole mustavalkoinen,vaan siinä on valtavasti eri sävyjä. Heidän mielestään riittäisi,että kokoomuslaiset tuhottais ja sitten Suomi pelastuis.Kyllä heillä ei ole demokratiasta hajuakaan. Onneksi ipu ei ole saanut kannatusta.siitä vois tulla melkoinen terroristijärjestö :o

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Sen verran otan kantaa että kaikkien niitten jotka itsetuhoisesti rekan nokkaan ajavat, ruumiit pitäis ilman siunausta polttaa ja tuhkat kaatopaikalle.  :o
Juuri näin !
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho

-kyllä minä oon monesti ihmetellyt Sasin ja Enterin kirjoituksia.Ei maailma ole mustavalkoinen,vaan siinä on valtavasti eri sävyjä. Heidän mielestään riittäisi,että kokoomuslaiset tuhottais ja sitten Suomi pelastuis.Kyllä heillä ei ole demokratiasta hajuakaan. Onneksi ipu ei ole saanut kannatusta.siitä vois tulla melkoinen terroristijärjestö :o
[/quote]Ipun jäsenet on niin raakoja että he syövät perunatkin raakana. ;D
Ipu on kuitenkin ainoa puolue joka aina on pitänyt Rooman Liiton miehitystä äärimmäisen vahingollisena.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Sepedeus

• Vieras

Tuossa on muuten järkeä. Joku viesti pitäis näille hulluille saada. Tässä kilometrin päässä sattui n. 15v sitten tapaus, jossa yksi yritti tuolla tavalla ottaa henkee itestään. Rekkakuski väisti, ja kuoli itse.  ;D

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

[/quote]

meinaatko että samanlainen kuin erkkomafian lempilapsi

kokoomus :)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Naturalis

• Vieras

Tuossa on muuten järkeä. Joku viesti pitäis näille hulluille saada. Tässä kilometrin päässä sattui n. 15v sitten tapaus, jossa yksi yritti tuolla tavalla ottaa henkee itestään. Rekkakuski väisti, ja kuoli itse.  ;D
Mulla on kaks tuttua jotka on auton kaatanu tommosen takia onneks pitkällä aukeella.
Ajavat yhä kun virhe ei oma...  8)

Sepedeus

• Vieras

meinaatko että samanlainen kuin erkkomafian lempilapsi

kokoomus :)
[/quote]

Vai täältä sä nuo juttus kopsaat. http://www.anttipesonen.fi/ 

Greenpwr

• Vieras

Mulla on kaks tuttua jotka on auton kaatanu tommosen takia onneks pitkällä aukeella.
Ajavat yhä kun virhe ei oma...  8)

Syysyönä tummissa vaatteissa makaamaan mäennyppylän taakse kaistalle poikittain...rekalla yli, tulee silppua, poliisit oksenteli, kuskin piti uhrin jämät tieltä kerätä...kuulusteluissa tahallisuudesta kyseltiin ja samaa asiaa omaiset myös soittelivat...muissa hommissa nykyään...

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Tälläsiin aloituksiin ei viitsi tarttua. Asialla on yhtä monta haaraa kun juolavehnän juurella. Jos ylipaineventtiili on jumissa tai Toshiban kovalevy jäänyt buuttaamatta, ei voi syytä tietää. Harmillista näissä tapauksissa on lasten syyttömyys lyhyeen elämään. Aikuisten asioista ei voida tietää todellista kuvaa. Mutta kuten sanoin, lasten nitistäminen on vähintäänkin moraalitonta ja jyrkästi tuomittavaa. Kun kerran karassa on ylipainetta ja pumppu alkaa kavitoida, olis parei, jos välttämättä haluaa lopullisen päätöksen, ni ajaa sinne rekan alle tai heittää hiustekuivaaja kesken porekylvyn YKSIKSEEN. Ei näin että koko porukka saa tavata Pietarin.

Jos teitä agrolaisia ahdistaa ja tulee mieleen säädellä happilaitetta pienemälle teholle, tehkää se itsellenne, ei muille, ja varsinkaan lapsille.  >:(
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Tälläsiin aloituksiin ei viitsi tarttua. Asialla on yhtä monta haaraa kun juolavehnän juurella. Jos ylipaineventtiili on jumissa tai Toshiban kovalevy jäänyt buuttaamatta, ei voi syytä tietää. Harmillista näissä tapauksissa on lasten syyttömyys lyhyeen elämään. Aikuisten asioista ei voida tietää todellista kuvaa. Mutta kuten sanoin, lasten nitistäminen on vähintäänkin moraalitonta ja jyrkästi tuomittavaa. Kun kerran karassa on ylipainetta ja pumppu alkaa kavitoida, olis parei, jos välttämättä haluaa lopullisen päätöksen, ni ajaa sinne rekan alle tai heittää hiustekuivaaja kesken porekylvyn YKSIKSEEN. Ei näin että koko porukka saa tavata Pietarin.

Jos teitä agrolaisia ahdistaa ja tulee mieleen säädellä happilaitetta pienemälle teholle, tehkää se itsellenne, ei muille, ja varsinkaan lapsille.  >:(
kannattaasko tehdä jotakin poraamisen sijaan :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepedeus

• Vieras

Hyvä kirjootus.  ;D

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

kannattaasko tehdä jotakin poraamisen sijaan :o
Kuules ny anuspilas. Ei näille tapauksille ole mitään tehtävissä. Tähän asti on syytetty taantumaa yms. Aina on viirupäitä ja tulee olemaan. Ei se siitä muutu. Kun antennista katoaa signaali tai viimisen kamarin hormi on siinä pisteessä että porin matti vaan kytee ja savut pukkaa sisään, on jälki joskus tämmöstä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159