Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Verkkolaskutus  (Luettu 1391 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Verkkolaskutus
Hei, onko porukka lähetellyt verkkolaskuja? Mä lähettelen verkkolaskuja SP:n nettipankista ja siellä ainakin on ihan uskomattoman aikaa vievää sen laskun valmiiksi saaminen, etenkin jos rivejä on hiukankin enemmän.

Miten muilla pankeilla tai ohjelmilla verkkolaskutus pelaa? Tällä menolla mä joudun lisäämään 65 euroa laskutuslisää ja yölisän päälle...  :o
Nothing is Something Worth Doing

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20025
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Verkkolaskutus
http://www.verkkolaskut.fi

Laskun luonti maksaa 50 senttiä tai jotain sinnepäin. Mukana on ihan käypänen asiakasrekisteri ja tuoterekisteri. Voi lähettää verkkolaskuja, sähköpostilaskuja ja paperilaskuja (lisämaksu noin 70 c). Samalla tulee mahdollisuus vastaanottaa verkkolaskuja.

Käyttäjätunnus on itse rekisteröinnin yhteydessä annettu sähköpostiosoite ja salasanan voi valita itse. Toimii suoraan verkossa. Tekee viivakoodilliset paperilaskut. Ainoa huono puoli on että pitää välittömästi muistaa luoda se lasku keskeneräisenä lähettämättä, koska jos kesken laskun teon peruuttaa sivulta, häviää laskun lomaketieto.

Toinen huono puoli on se puolen euron perusmaksu per luotu lasku. Postitus ei juuri eroa siitä, jos joutuisi ostamaan kuoren ja postimaksun.

-SS-