Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokoomus itse aiheuttaa kerjäläisyyttä  (Luettu 1616 kertaa)

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
"Zyskowicz mainostaa suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa ikään kuin kokoomuksella olisi sen kanssa mitään tekemistä. Pikemmin voidaan sanoa, että hyvinvointiyhteiskuntaa pystyttiin rakentamaan kokoomuksesta huolimatta.
 Sen sijaan sen nykyiseen rapauttamisessa kokoomuksella on merkittävä rooli."

siellähän oli ihan faktatekstiä :)

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=3223
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kokoomus itse aiheuttaa kerjäläisyyttä
Voisko selvyytenä asiaa oikaista, ettei minulle ja monelle muulle jäisi epäselväksi.
Miten kepuluuseripoliitikot toimisivat toisin.

Mikä kepulaisen talousopin viisastenkivi olisi käännetty toisin.

Vaik´eivät osaa hoitaa edes oman puolueensa taloutta.

Ja ennen edellisiä eduskuntavaaleja, kepuluusereiden teesi, puolueensa puheenjohtaja, kotelomekon, suulla oli, että ulkomaan velkaa voidaan lisätä rajattomasti, kyllä talouskasvu hoitaa homman.

Ja Kreikkaa tuettava, ehdoitta.

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
"Holkerin hallituksen aloittaessa v. 1987 valtion velka oli 5 miljardia, mutta viime vuoden lopussa se oli jo 79,6 miljardia euroa. Valtio velkaantuu noin 17 000 euroa minuutissa ja nyt summa on 81,5 miljardia euroa. Velka on kasvanut, vaikka viimeisten 25 vuoden aikana huomattava osa valtion-yhtiöistä on myyty. Velkaa ottavat poliitikot eivät ole maksamassa ottamiaan lainoja, vaan meidän lapsemme ja heidänkin lapsensa."

ja suomen rakennettu infra rapistuu
mikä rakennettu ennen kokoomuksen valtakautta ilman suurta velkaa

nyt kaikki rapistuu ja velka vain lisääntyy

- Irlannille ja Portugalille annettujen takauksien yhteissumma on 1,9 miljardia euroa. Lisää vastuita ei voi tulla, koska emme jatkossa edes harkitse lainatakuiden myöntämistä ilman täysimääräisiä vakuuksia, Katainen toteaa tiedotteessa.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/112210-katainen-sopi-takauksille-katon-%E2%80%9Dmuistakaa-tama-luku%E2%80%9D

siinä kiteytyy aika paljon kokoomuksen viisaudesta
ja rehellisyydestä

niille jotka tietävät todelliset yli 50 miljardin vastuut
mutta ei tämä asia aukene kokoomuslaiselle :)

Talojuhani

• Vieras
Mukava huomata, kun kepulaista vituttaa kepun romahdus ja pysyvä oppositio.

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Mukava kun kokkareilla on mukavaa, sehän on pääasia. Itellä, ja hyvillä veljillä pitkin eurooppaa, taskut täynnä vääryydellä muilta ihmisiltä kähmittyä rahaa....on helppo nauttia mukavasta  >:(

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

aikapa vähissä näkyy kokoomuslaisella

omat eväät olevan

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Kokkareen sydän on tehty jäästä se on tiedetty niin kauan kuin kokoomukselainen viheliäinen ahneuteen perustuva aate on ollut olemassa.Kokkare pyrkii poistamaan mielestään köyhät niitä ei ole olemassa ja jos on niin ne ovat arvottomia ihmisiä niistä ei ole kuin haittaa ah niin ylväälle kokoomus aateelle.
Kokoomuksen ydin on julma kokkarekapitalistien joukko joka tarvitsee tukea meistä tavallisista "köyhistä"niinpä tukijoita on aina sanottu hännystelijöiksi ja niitä kapitalisti tarvitsee jotta he saavat irstaat ahneuden aaattet läpi koko yhteiskunnassa.Tämä kokkarekapitalistien joukko omistaa käytännössä Suomen ja he määrävät millä hinnalla puut lähtevät metsästä ja maito tilatankista jalostettavaksi siinä ei tuottajalta kysellä.Haluatko sinä olla seuraavissa vaaleissa tukemassa näin ahnetta ja tavallisen ihmisen unohtavaa aatetta kuin kokoomusaate.? Kokkarekapitalistille mikään ei riitä aina pitää saada halvemmalla oli se sitten työvoima tai raakaaine .Kokkareella on silmitön halu koota kaikki rikkaudet itselleen ja toisille ei mitään.
Kokkareet haluaisivat jopa terveyden huollon yksityisiin käsiin jotta sairailta saataisiin ne viimeisetkin eurot "pienituloisille"lääkäreille.
Onko Suomessa ahneempaa joukkoa kuin kokkarelääkärit kertokaa jos on.Tässä muutama esimerkki tuosta viheliäisestä aikamme ilmiöstä nimeltä Kokoomus.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ensin aattelin, onko joku jo kirjoittanut historiikkia kepun EU-aikaisesta maatalouspolitiikasta.

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Ensin aattelin, onko joku jo kirjoittanut historiikkia kepun EU-aikaisesta maatalouspolitiikasta.
Ei suinkaan, tuohan on kokoomuksen tätäpäivää

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Pikemmin voidaan sanoa, että hyvinvointiyhteiskuntaa pystyttiin rakentamaan kokoomuksesta huolimatta.

Heh...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Pikemmin voidaan sanoa, että hyvinvointiyhteiskuntaa pystyttiin rakentamaan kokoomuksesta huolimatta.

Heh...     ::)
Oho eikö kokoomus ollut hallitus vastuussa kun sotakorvaukset maksettiin, valtionyhtiöt polkaistiin tyhjästä, evakot asutettiin ja  kokonainen valtion infrastruktuuri rakennettiin? ? ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos