Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kotieläintalous keskittyy tundralle  (Luettu 5339 kertaa)

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
Aamulehden liite kertoo tänään runsaasti lisääntyneestä lammaskasvatuksesta Lapissa, jopa yli tuhannen lampaan lampola Simossa, MTK-pj Marttilan kotimaisemissa.  Hyvin kannattaa korkeitten tukien seurauksena.

Etelässä on viimeisetkin lampolan  ovet naulattu kiinni kannattamattomuuden takia.

TJ:n riiureissut pitenee...  ;D ;D ;D ;D
Tyypillinen kokoomuslainen tuo minä-itte eli talojuhani: omaa etuaan vain ajattelee

  Se on normaalia ja tervettä. Kepulaase ajattelee vaan puolueen parasta joo.  ??? ;D
On vai  ???  :o

   Siihen ongelmaan se kommunismikin hajos.  ;D
Että oli pitkä riiuumatka vai että on normaalia ja tervettä riiata lampaita ??? ??? ???

 Oman edun ajaminen. Noi sun lampaan riijuut voi jättää kepulaasten märkiin uniin ;D
;D ;D kyllä se oli pesunkestävä kokoomuslainen KETÄ alunperin haikaili lampaitten perään ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
Aamulehden liite kertoo tänään runsaasti lisääntyneestä lammaskasvatuksesta Lapissa, jopa yli tuhannen lampaan lampola Simossa, MTK-pj Marttilan kotimaisemissa.  Hyvin kannattaa korkeitten tukien seurauksena.

Etelässä on viimeisetkin lampolan  ovet naulattu kiinni kannattamattomuuden takia.

TJ:n riiureissut pitenee...  ;D ;D ;D ;D
Tyypillinen kokoomuslainen tuo minä-itte eli talojuhani: omaa etuaan vain ajattelee

  Se on normaalia ja tervettä. Kepulaase ajattelee vaan puolueen parasta joo.  ??? ;D
On vai  ???  :o

   Siihen ongelmaan se kommunismikin hajos.  ;D
Että oli pitkä riiuumatka vai että on normaalia ja tervettä riiata lampaita ??? ??? ???

 Oman edun ajaminen. Noi sun lampaan riijuut voi jättää kepulaasten märkiin uniin ;D
;D ;D kyllä se oli pesunkestävä kokoomuslainen KETÄ alunperin haikaili lampaitten perään ;D ;D

  Oikea kokoomuslainen ostaa Uuden-Seelannin lammasta. Ei haikaile veronmaksajan kalliisti tukemaa villalle maistuvaa päkättiä ;D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
on se hyvä että jossakin viittitään tuottaa suomalaisille hyvää ruokaa :)


jonkunhan on etelän kakoooolaaset ruokittava
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
Aamulehden liite kertoo tänään runsaasti lisääntyneestä lammaskasvatuksesta Lapissa, jopa yli tuhannen lampaan lampola Simossa, MTK-pj Marttilan kotimaisemissa.  Hyvin kannattaa korkeitten tukien seurauksena.

Etelässä on viimeisetkin lampolan  ovet naulattu kiinni kannattamattomuuden takia.

Kyl... etelässä on isoja lammastiloja... on niitä kyllä pohjoisessakin

Suuruus on kovin suhteellista.

http://uutiset.ruokatieto.fi/WebRoot/1043198/X_Uutistenhallinta-2-1-palsta_uusi.aspx?id=1229062

http://www.ymparisto.fi/download.asp?contentid=20714

http://www.ymparisto.fi/download.asp?contentid=57791

Suomen lampaanlihan kokonaismäärää 900 tonnia vastaavan määrän lihaa tuottaa yksi 3000 lihasian sikala parinaan 500 emakon sikala. Lihasikalan hoitelee yksi ihminen vuorossaan ja emakkosikalaan tarvittaneen kolmisen ihmistä yhteensä. Lammaspuolella taitaa työllistävä vaikutus olla merklittävä.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
on se hyvä että jossakin viittitään tuottaa suomalaisille hyvää ruokaa :)


jonkunhan on etelän kakoooolaaset ruokittava

  Herran jestas. Erehyksesä ostin osuustoimintateollisuuden takuumureaa. Kun tuossa äsken laittelin sitä marinaadiin, niin huomasin kuinka ammattitaitoisesti oli leikattu? Kalvot oli piilotettu palasen sisään. Hyvältähän se tiskissä näyttää, mutta hiukkasen hankalaa syödä. Osuustoiminta pettää aina ja vieläkin useammin. En olis ostanut, mutta kun oli niin poskettoman halpaa. Kait se menee, kun tein hyvät marinaadit.  ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26239
  • vastustan
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
Aamulehden liite kertoo tänään runsaasti lisääntyneestä lammaskasvatuksesta Lapissa, jopa yli tuhannen lampaan lampola Simossa, MTK-pj Marttilan kotimaisemissa.  Hyvin kannattaa korkeitten tukien seurauksena.

Etelässä on viimeisetkin lampolan  ovet naulattu kiinni kannattamattomuuden takia.

TJ:n riiureissut pitenee...  ;D ;D ;D ;D
  ;D ;D ;D ;D ;D     Menkääs lampaiden luokse ja kysykää kuka on antanu talojussille ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
Aamulehden liite kertoo tänään runsaasti lisääntyneestä lammaskasvatuksesta Lapissa, jopa yli tuhannen lampaan lampola Simossa, MTK-pj Marttilan kotimaisemissa.  Hyvin kannattaa korkeitten tukien seurauksena.

Etelässä on viimeisetkin lampolan  ovet naulattu kiinni kannattamattomuuden takia.

TJ:n riiureissut pitenee...  ;D ;D ;D ;D
  ;D ;D ;D ;D ;D     Menkääs lampaiden luokse ja kysykää kuka on antanu talojussille ;)

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/2012040605089770_v0.shtml

  Kepulaaset jos katotte tuon videon niin muistakaa ottaa tumput esille.  ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
Aamulehden liite kertoo tänään runsaasti lisääntyneestä lammaskasvatuksesta Lapissa, jopa yli tuhannen lampaan lampola Simossa, MTK-pj Marttilan kotimaisemissa.  Hyvin kannattaa korkeitten tukien seurauksena.

Etelässä on viimeisetkin lampolan  ovet naulattu kiinni kannattamattomuuden takia.

TJ:n riiureissut pitenee...  ;D ;D ;D ;D


http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/2012040605089770_v0.shtml töllijuise jäi rysän päältä kiinni :o :o :o :o :o :o :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26239
  • vastustan
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
tapahtui afrikassa..

kiukkunen heimopäällikkö tulee keihään kanssa lähetyssaarnaajan majalle ja alkaa vihaisena  tivaamaan miten on mahdollista että hänen vaimonsa synnyttämä lapsi on lähes vaalea edellisten ollessa sysimustia...

lähetyssaarnaaja rykäisee rauhallisesti ja sanoo, - katsohan ystäväni, kun minä kävelin tuolla kylän laidalla minä näin 50 valkeaa lammasta ja yhden mustan lampaan....

heimopäällikkö laskee nolona keihään, - okei, minä olen hiljaa sinä olet olet hiljaa....
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
tapahtui afrikassa..

kiukkunen heimopäällikkö tulee keihään kanssa lähetyssaarnaajan majalle ja alkaa vihaisena  tivaamaan miten on mahdollista että hänen vaimonsa synnyttämä lapsi on

lähes vaalea edellisten ollessa sysimustia...

lähetyssaarnaaja rykäisee rauhallisesti ja sanoo, - katsohan ystäväni, kun minä kävelin tuolla kylän laidalla minä näin

 50 valkeaa lammasta ja yhden mustan lampaan....

heimopäällikkö laskee nolona keihään, - okei, minä olen hiljaa sinä olet olet hiljaa....

lues  uudelleen,,,,hukkuiko  ajatus  ???

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
tapahtui afrikassa..

kiukkunen heimopäällikkö tulee keihään kanssa lähetyssaarnaajan majalle ja alkaa vihaisena  tivaamaan miten on mahdollista että hänen vaimonsa synnyttämä lapsi on

lähes vaalea edellisten ollessa sysimustia...

lähetyssaarnaaja rykäisee rauhallisesti ja sanoo, - katsohan ystäväni, kun minä kävelin tuolla kylän laidalla minä näin

 50 valkeaa lammasta ja yhden mustan lampaan....

heimopäällikkö laskee nolona keihään, - okei, minä olen hiljaa sinä olet olet hiljaa....

lues  uudelleen,,,,hukkuiko  ajatus  ???

Ei nyt ole kai kovin fiksua julistaa kovaan ääneen ettet sisäistänyt jotain ikivanhaa vitsiä...

Naturalis

  • Vieras
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
tapahtui afrikassa..

kiukkunen heimopäällikkö tulee keihään kanssa lähetyssaarnaajan majalle ja alkaa vihaisena  tivaamaan miten on mahdollista että hänen vaimonsa synnyttämä lapsi on

lähes vaalea edellisten ollessa sysimustia...

lähetyssaarnaaja rykäisee rauhallisesti ja sanoo, - katsohan ystäväni, kun minä kävelin tuolla kylän laidalla minä näin

 50 valkeaa lammasta ja yhden mustan lampaan....

heimopäällikkö laskee nolona keihään, - okei, minä olen hiljaa sinä olet olet hiljaa....
lues  uudelleen,,,,hukkuiko  ajatus  ???
Ei nyt ole kai kovin fiksua julistaa kovaan ääneen ettet sisäistänyt jotain ikivanhaa vitsiä...
Eikös se ole ihan normaalia Persulle?  :o

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
Ja alkuperäiseen aiheeseen, TönöJuicea jurppii se kun täällä Tundralla on edes jokin vaihtoehto harjoittaa kotieläintaloutta viljan viljelyn sijaan......

sikaniska

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 274
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle


  Oikea kokoomuslainen ostaa Uuden-Seelannin lammasta. Ei haikaile veronmaksajan kalliisti tukemaa villalle maistuvaa päkättiä ;D
[/quote]

Milloin punikit on ryhtynyt kokoomuslaisiksi? Raukka, onko yksinäinen pääsiäinen? 8)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65993
Vs: Kotieläintalous keskittyy tundralle
sepeltä pakko kysyä;   mikä siinä mäni vikaan kun pohosen porukka on osannu hoitaa hommat kotio päin eikä alkanu jakaa kaikkee sinne etelän joutoilijoille!     ei kait mtk nyt ala ajamaan etelän sak;laisten asioita kun ei siellä ole virman jäseniä niin miksi niistä pitäis välittää?                 eihän ne edes omaa oksaa osaa olla sahaamatta kuiteskaan!         miten ei tuiollainen joukko väärinhuollettuja voi perustaa omaa etujärjestöä hommaa korjaamaan jos se olisi menny niin persilleen kuin tj väittää!?????