On kuulemma joku tehnyt kantelun ja tutkintapyynnön euroon menosta ,jonka Sale kierästi hoiti perustuslakia rikkoen.Niinistön kuvia ei nyt ripustella ennen kuin emu asia on perin juurin selvitetty kertoo useat lehdet.Edessä voipi olla pikainen ero virasta ja valtakunnan oikeuteen joutumisesta.70 vuotta sitten samaisesta rikoksesta sai kuoleman rangaistuksen .
Minä oon luullut,että minä oon ainut höperö tällä saitilla,mutta on näköjään muitakin. Sale seinälle,tottakai.Kyllä sitä kehtaa katella.
Pitäisi olla laki että pressan kuvan pitäisi olla jokaisen talon seinällä MaasTulli jakaisi kuvat väriliitteenä, tukihakemukseen pitäisi antaa sitoumus kuvan pitämisestä seinällä seuraavat 6 vuotta
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 06.04.12 - klo:09:56Pitäisi olla laki että pressan kuvan pitäisi olla jokaisen talon seinällä MaasTulli jakaisi kuvat väriliitteenä, tukihakemukseen pitäisi antaa sitoumus kuvan pitämisestä seinällä seuraavat 6 vuotta Tuon vois laittaa ymppituen ehdoksi. Yhtä järkevää kuin ne kirjojen ostattamiset. jk: onko kukaan ne lukenut. Tukitarkastaja kertoi, että monessa talossa ne on avaamattaomassa postipaketissa.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 06.04.12 - klo:09:56Pitäisi olla laki että pressan kuvan pitäisi olla jokaisen talon seinällä MaasTulli jakaisi kuvat väriliitteenä, tukihakemukseen pitäisi antaa sitoumus kuvan pitämisestä seinällä seuraavat 6 vuottaVoihan sen taulun kääntää naama seinään päin.
de Citonnilla on kokemusta, mitä tehdään, kun esi-isän potretti rupee ärsyttämään takan päällä.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 06.04.12 - klo:10:26Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 06.04.12 - klo:09:56Pitäisi olla laki että pressan kuvan pitäisi olla jokaisen talon seinällä MaasTulli jakaisi kuvat väriliitteenä, tukihakemukseen pitäisi antaa sitoumus kuvan pitämisestä seinällä seuraavat 6 vuottaVoihan sen taulun kääntää naama seinään päin. de Citonnilla on kokemusta, mitä tehdään, kun esi-isän potretti rupee ärsyttämään takan päällä.
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 06.04.12 - klo:10:29de Citonnilla on kokemusta, mitä tehdään, kun esi-isän potretti rupee ärsyttämään takan päällä. ...muutetaan länsisiivestä itäsiipeen poppelia polttamaan.