Eikös pienemmät paineet renkaissa auttas jo paljon, mutta monet ei taija niitä laskee vaikka levikepyöriä jaksetaan hillua paikalleen. Mitenkähän pieneks paineet uskaltas laskee noista 460R34 renkaista, että rengas vielä kestää nostolaitekoneilla ajella? Levikepyöriä ei oo.
Riippuu veturin ja koneiden painosta sekä kuinka paljon tieajoa.Noin pienissä tuskin varaa kovin paljoa alle barin paineisiin, nostolaitekoneilla ja peltoteillä.
Vallussa, joka keväisin täyttökärryn edessä ja kyntötraktorina kun toisilla tehdään töitä
, renkaat 520/70R38 ja niissä paineet 1bar. Nostolaite aurat ja keulalla perälevy painona, alemmas ei voi paineita pudottaa loppuun kalutuilla renkailla.
Itellä suurimmat renkaat 650mm+20.8 rinnalla, noissa juuripyörissä painetta 0.5-0.6bar ja rinnalla olevissa 0.4bar. Rengasremppaa ei ole tarvinut tehdä mutta vanneremonttia senkin edestä
Ei tahdo kotimainen suora, täysin pokkaamaton umpivanne kestää, repeää joko keskilaipalta tai vanteen ja laipan saumasta.
Levikepyörät, tuollaiset isotkin, heittää kahteen mieheen hetkessä paikoilleen kun on teleskooppikiinnikkeet ja pulttipyssy jolla kiristää kiinni. Ei tartte pyöritellä kohdilleen, turvallisetkin kun yksi kiinnike on hetkessä nakattu paikalleen. Vartissa on takana paripyörät paikoillaan, helpottaa todella paljon kiinnitystä kettinkeihin verrattuna.