Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Loma pilalla  (Luettu 2577 kertaa)

simmo

• Vieras
Loma pilalla
http://www.iltasanomat.fi/matkailijan-terveys/kauhuloma-thaimaassa-hotellillinen-turisteja-mahataudissa/art-1288457429634.htmlftp://

Kannattaako istua 10 t lentokoneessa päästäkseen sairastamaan mahatautia?
Itse en ole koskaan käynyt Thaimaassa,enkä aio mennäkkään.Pedofiilien paratiisi saa jäähä muille. 8)

KAri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Loma pilalla
http://www.iltasanomat.fi/matkailijan-terveys/kauhuloma-thaimaassa-hotellillinen-turisteja-mahataudissa/art-1288457429634.htmlftp://

Itse en ole koskaan käynyt Thaimaassa,enkä aio mennäkkään.Pedofiilien paratiisi saa jäähä muille. 8)

Ikävämpää on reissata se 10 tuntia koneessa takaisin kotisuomeen mahataudissa - varsinkin, jos matkassa koko hotellin porukka ;D

Naturalis

• Vieras
Eikös kuitenkin tuo Lähi-Itä ja Israel ole just tätä aluetta?  :o

emo-heikki

• Vieras
Mites nää reikan matkat, eikö sen verran pitäisi kaveria jeesata näin taantuman ja riisin aikana ....
Kun muutenkin sitä tuetaan ilman mitään rajaa ????

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mites nää reikan matkat, eikö sen verran pitäisi kaveria jeesata näin taantuman ja riisin aikana ....

jos  kreikka  olisi  omassa  valuutassaan  niin  siellä  olisi  tunkua   ja  suomalaista
huvilanostajaa  jonossa    kuten  turkissa nyt ;D ;D ;D ;D

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco

jos  kreikka  olisi  omassa  valuutassaan  niin  siellä  olisi  tunkua   ja  suomalaista
huvilanostajaa  jonossa    kuten  turkissa nyt ;D ;D ;D ;D

--Kreikassa on niin köyhää,ettei siellä elä edes mahapöpö :o

Sepedeus

• Vieras

Eihän siellä oo lestaadiolaisia ;)

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei se perohviilien paratiisi tuo thaimaa kyllä ainakaan ole :)   Naisiksi pukeutuneita miehiä on jonkin verran mutta ei ne mitenkään hyökkääviä ole :)
  Thaimaassa on viimeksi tullut käytyä marraskuussa ja marras-joulukuussa olisi haaveena mennä taas.  Riippuu vähän siitäkin että saako hyvää matkaseuraa ;D      Kolmesti olen ollut ja olen kyllä tykännyt.  Budhalaisuus tuolla on valta-uskonto, varmaan se on yksi tekijä ihmisten mukavuudessa.   Rehellisiä ja iloisia ihmisiä tuntuvat hyvin pitkälti olevan :'(   Erityismaininnan arvoista on scootterien vuokraajat, joka kerta olen pelännyt tulevani kusetetuksi ja joutuvani maksaa jotain ylimääräistä mutta ei ole joutunut :D
     Aivan ihmeellisen hyvälle päälle tuli nuuka mies erään tapauksen johdosta  Lewis outletissa :P   Kävelin sisään kauppaan ja katsoin että siinä on tuollaiset farkut, ja tuollaisetkin ::)   Kävin molempia sovittamassa ja menin kassalle että "nämä tästä mulle"      No tuolla oli joku tarjous että kun ostaa kolme tuotetta niin saa 25% alennusta, itse en tuota huomannut mutta ystävällinen myyjä heti asian selvitti että kun otat vielä jonkin t-paidan tästä niin pääset halvemmalla ja saat vielä sen paidan ;D  "TYKKÄÄ"
     Y

Aatami Särkisalami

• Vieras
Vs: LOMA PIHALLA
..pihaliirakka  ..rullit taas kuiskii ..kun on mämmin syönnin aikaa..Persulkååni Italiaano..
Mafioso  vanha kehno...VIRPOO...

simmo

• Vieras

-eipä tuu käytyä sielläkään.Meikä risteilee jos lähtee johonki. 8)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Simmo käy vaan vanhalla kunnon porauslautalla...  :o
Nothing is Something Worth Doing

simmo

• Vieras

Aivan ihmeellisen hyvälle päälle tuli nuuka mies erään tapauksen johdosta  Lewis outletissa :P   Kävelin sisään kauppaan ja katsoin että siinä on tuollaiset farkut, ja tuollaisetkin ::)   Kävin molempia sovittamassa ja menin kassalle että "nämä tästä mulle"      No tuolla oli joku tarjous että kun ostaa kolme tuotetta niin saa 25% alennusta, itse en tuota huomannut mutta ystävällinen myyjä heti asian selvitti että kun otat vielä jonkin t-paidan tästä niin pääset halvemmalla ja saat vielä sen paidan ;D  "TYKKÄÄ"
     Y
-----------Thaimaa on lapsiprostituutio paikka.Suomesta käy monet namusedät siellä päntiönään ostelemassa näitä pikkupoikien palveluja. Toki mun puolesta saa kukin mennä mihin haluaa.Itse en tykkää siitä,että näitä köyhiä lapsia käytetään hyväksi,vaikkakin rahasta. Ei ole ihmisarvoista hommaa. :(

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Y
-----------Thaimaa on lapsiprostituutio paikka.Suomesta käy monet namusedät siellä päntiönään ostelemassa näitä pikkupoikien palveluja. Toki mun puolesta saa kukin mennä mihin haluaa.Itse en tykkää siitä,että näitä köyhiä lapsia käytetään hyväksi,vaikkakin rahasta. Ei ole ihmisarvoista hommaa. :(
Tuollaisen  toiminnan tuomitsen ehdottoman jyrkästi minäkin tapahtui se sitten missä tahansa

Hakamaa

• Vieras

No sittenhän se on paikallaan tulla märiseen ruuanhinnoista kotimaahan kun on massu tyhjä :D Osa porukoista kantaa sinne ainoat rahansa joka vuosi ja veroilmoitusta tehtäessä ihmetellään kun ei ole rahaa ollutkaan.