Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Töiden myynti  (Luettu 8515 kertaa)

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7093
Vs: Töiden myynti
Nettisivut pystyyn vaan. Ei siellä mitään sen ihmeellisempää tarvii olla kuin toiminta-alue, yhteystiedot ja työt jota tarjoat. Sitten huolehdit hakukoneoptimoinnista että sut löydetään oikeilla hakusanoilla.

Porukka myy töitään ihan liian vähän. Huoltomiehet ja muut on hyvä esimerkki, mä olen kuullut moneta hyvästä huoltomiehestä, mutta kun niiden yhteystietoja ei löydy mistään, niin on jäänyt käyttämättä.
Voi olla niin että hyvillä huoltomiehillä puhelin soi ihan tarpeeks ilman nettimainontaakin.

Totta.

Sama pätee myös normitäppäreihin, ilman kotisivuja tms. mainostamista töitä riittää ja puskaradiolla tulee uusia asiakkaita. Mikäli hommaa tarkoitus laajentaa nopeammin, silloin tarvitaan muitakin mainoskanavia. Kuitenkin työt hoidettava niin, että jokainen uusi asiakas toisi vähintään yhden lisää, puskaradion kautta...
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Töiden myynti
Eiku nyt vaan esittelet ittes tyyliin: Hei mä oon vms1 ja oon ensimmäisenä maailmas keksiny alkaan keräähän kiviä ja paalaahan rehua. Sitte kun joku sulta jotain kysyy, niin vänkäät niin p*rkeleesti takasi. Se on vissiin sitä parasta mainosta, ainaki jos kirveskauppaan on uskominen ;D

 Yksi tärkeä asia on muistaa haukkua asiakkaiden ymmärtämyksen taso lähes imbesilliä vastaavaan luokkaan! Itseä on myös tärkeä ylistää tyyliin: "Pääsen todennäköisesti historian kirjoihin keksimällä että kiviä voi kerätä myös vastapäivään lohkolla kiertäen. Tuhansia vuosia ihmiset ovat kiertäneet lohkojaan myötäpäivään , mutta minä itse kierrän vastapäivään. Tällä tyylillä vähennetään maan gravitaatiovoimien vaikutusta kivien lentorataan niiden tippuessa säiliöön."
   Hinta kannattaa asettaa heti tasolle 400 e/tunti ettei tarvi niin paljoa keräillä saadakseen saman tuloksen ja jää aikaa *****illa asiakkaille lisää!  ;D ;D

Ei... 400 €/h ei kuulosta tarkkaan lasketulta, se pitää olla vaikka 402,48€/h, eikä siitä anneta senttiäkää periksi  ;)

realisti

  • Vieras
Vs: Töiden myynti
antakaas arvio tuosta minun sivuilla olevasta urakointipalvelut osiosta, pitäisikö kehittää lisää. Galleria on tulossa kesällä kunhan saadaan uusia kuvia.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Töiden myynti
antakaas arvio tuosta minun sivuilla olevasta urakointipalvelut osiosta, pitäisikö kehittää lisää. Galleria on tulossa kesällä kunhan saadaan uusia kuvia.

 Ei varmasti anneta mitään arvioita, ennenkuin konjakkipullon kohtalo selviää!!!  :D :D ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Raudanmaa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 443
  • Sympaattinen ?
Vs: Töiden myynti
No kun kerran kysyit........... tuo "laatu on ykköspäämäärämme"  kuullostaa ainakin minun korvaan vähän "teennäiseltä" :)
sielussani tumma laulu helää..............

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Töiden myynti
Juu komppaan vinnamoo...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Raudanmaa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 443
  • Sympaattinen ?
Vs: Töiden myynti
ups.....
sielussani tumma laulu helää..............

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Töiden myynti
Juu komppaan vinnamoo...  ;D

 "Tykkään"  :D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Töiden myynti
Tolla koneella on kyllä paljon hehtaarin ja kahden kohteita jotka menee tunnissa valmiiksi. Tällaisten tekemisissä ei paljoa hymyilytä jos ei sitä satastakaan saa siitä että käy jossain 10 km päässä pyörähtämässä jossain pellolla. Kauheasti ei lämmitä jos aikaa menee 4 tuntia ja se satanen jää käteen.

eikö siirto maksa :o

Kyllä ilmeisesti maksaa. Mutta hymy olisi kaukana, jos ei maksaisi. :)

Viimekesänä tosiaan tuntilaskutus alko ja loppu pellon päisteessä ja tiellä liikutiin euron kilometrihintaan. Nyt tuokin hinta taitaa hypätä 1,5 euroon. Yllättävän paljon aikaa menee kuitenkin valmisteleviin töihin kun alkaa siitä että purkaa jonkun muun koneen pois raktorin perästä ja laittaa sen vaikka kivikarhun ja sama homma kun tulee kotia.Näitä aikoja on vaikea laskuttaa vaikka ne on pois muusta tuottavasta hommasta. Muuten niin kaikki tiellä liikkuminen on pyritty laskuttamaan. Jossain kokopäivän urakoissa ei sitten semmosia enää viitti laskuttaa jos matkat on suhteellisen lyhyet.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Töiden myynti
 
antakaas arvio tuosta minun sivuilla olevasta urakointipalvelut osiosta, pitäisikö kehittää lisää. Galleria on tulossa kesällä kunhan saadaan uusia kuvia.

 Ei varmasti anneta mitään arvioita, ennenkuin konjakkipullon kohtalo selviää!!!  :D :D ;)

 ;D
Nii se on...

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: Töiden myynti
antakaas arvio tuosta minun sivuilla olevasta urakointipalvelut osiosta, pitäisikö kehittää lisää. Galleria on tulossa kesällä kunhan saadaan uusia kuvia.

ett paljo meinaa edelleenkään emännän vastuksina pyöriskellä  :o ::)

Kuhni on vaihtuna mäkkiin, uskallakko tunnustaa miksi ??
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

realisti

  • Vieras
Vs: Töiden myynti
elekää nyt hättäilkö! Tänään mennään tekemään oy-sopimusta, ja nimi selviää samalla lopullisesti. Tuohon McHalen vaihtoon oli oikeastaan parikin syytä: Kuhn ei toimi niin nopeesti ja jouhevasti kuin haluaisin, ei sinänsä mitään vikaa. Toinen on se että meille on todennäköisesti tulossa yksi outolintu testattavaksi, eli en tartte toista muuttuvakammioista konetta. Eli suoraan kierrellen, kuhn on turhan hidas ja siinä on paljon kaikenlaista säädettävää jonka kanssa kuskit ei meinaa pärjätä. Eli jonkinlaista yksinkertaisuutta haen fusionilla. Siis vanhahan tuo fusion on, mutta täysin peruskunnostettu mchalen omassa korjaamossa.

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Töiden myynti
elekää nyt hättäilkö! Tänään mennään tekemään oy-sopimusta, ja nimi selviää samalla lopullisesti. Tuohon McHalen vaihtoon oli oikeastaan parikin syytä: Kuhn ei toimi niin nopeesti ja jouhevasti kuin haluaisin, ei sinänsä mitään vikaa. Toinen on se että meille on todennäköisesti tulossa yksi outolintu testattavaksi, eli en tartte toista muuttuvakammioista konetta. Eli suoraan kierrellen, kuhn on turhan hidas ja siinä on paljon kaikenlaista säädettävää jonka kanssa kuskit ei meinaa pärjätä. Eli jonkinlaista yksinkertaisuutta haen fusionilla. Siis vanhahan tuo fusion on, mutta täysin peruskunnostettu mchalen omassa korjaamossa.

Eli 3D käärintä liian hidas, epävarma?  :-X

kaaleppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 762
Vs: Töiden myynti
Keskitetty markkinapaikka tarvitaan, ja sen pitää olla ilmainen tai halpa. On se kumma missä viipyy saitti, johon maatalousurakoijat ja palvelun tarvitsijat voisi kirjata itsensä, mitä haluaa/tarjoaa, millä alueella, jne.

Nykymaailmassa ei ole perusteltua että näkyvyys maksaisi juuri mitään jos mitään. Kaikki nämä ns. 'näkyvyyspalvelu' firmat joilla on anturit YTJssä, ja jotka alkaa soitella heti kun erehtyy yrityksen perustamaan, pitää ajaa konkurssiin.

Esim. tällaisia suosikaa: http://www.yrityswiki.fi/

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Töiden myynti
Eipä sellaisen maatalouden palveluhakemiston tekeminen mahdotonta olisi, mutta onko sille käyttöä? Ilmoittaisivatko urakoitsijat ja muut siellä palveluistaan? Tuollainen wikiperusteinen tuskin tulee pidemmän päälle tällaisessa toimimaan, vaan homman pitäisi olla vaikkapa mainosrahoitteinen ja se taas vaatisi kävijöitä ja käyttäjiä että jokus siellä suostuisi mainostamaan.
Nothing is Something Worth Doing