Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olen uusi  (Luettu 9487 kertaa)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Vs: Olen uusi
Onhan se tiedetty että Körtni on ahne mutta huh. OMG. :o

Pitäs pureskella, opetti Jaakko Kolmonen aikoinaan.
Oliko se peräti 100 kertaa, mitä piti purra...vai oliko se sittenkin, että hiuksia pitää harjata aina sata harjan vetoa  :o

Jokatapauksessa jostain tuli nyt mieleen, että pitäiskin polkasta joku ilta grillauskausi käyntiin. Oliskohan sellanen suonikas berliinin makkara ihan namskis !?!

Tuos meikäläisen terassilla on jo niin lämmin että olen vakavasti harkinnut grillin raahaamista sinne. Suonikkaat berliininkyrsät ei oo mulle, mä en niitä paista vaikka curttu saattaakin niissä jotain tuttua jonnumiesmäistä fiilistä syödessään aistia. Onko muuten nolo homma kun makkaran syönnin jälkeen pitää vaihtaa pikkarit?? Niin ja ne harjanvedot oli sitten jo eri leffassa...  :o

Perussuomijucen alkuvuoden kalenterihan menee seuraavasti: Tammikuussa eletään kuin kuivan kesän orava, aloitetaan jumppaaminen ja hikoilu, syödään terveellisesti, ostetaan luomua jne. Kun kesä koittaa, niin huomataan että 1% painosta saatiin pudotettua 99% stressitasolla, eli pyykkilautaa (tai kuivausrumpua) pukkaa jokaisella. Sitten saakin taas luvalla kiskoa bissee, kaslerii ja kasvisruokaa, eli kesäkurpitsaa aurajuusto-pohjanpoika-kinkku-edam-täytteellä koko kesän. kesäkurpitsan osuus on tietysti raa***** minimiin eli melkein pelkkä kuori riittää...

Viimeksi muokattu: 21.03.12 - klo:07:41 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

emo-heikki

• Vieras

Oliko se peräti 100 kertaa, mitä piti purra...vai oliko se sittenkin, että hiuksia pitää harjata aina sata harjan vetoa  :o

Jokatapauksessa jostain tuli nyt mieleen, että pitäiskin polkasta joku ilta grillauskausi käyntiin. Oliskohan sellanen suonikas berliinin makkara ihan namskis !?!

Grillikauden avajaiset on ihan hyvä idea, ei muuta kuin kelkkahaalarit päälle ja ulos grillaamaan, nyt kun on vielä täällä metriset lumihanget, niin fiilis olisi ainaki kohallaan ....

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
jäsen tällä sangen miellyttävällä palstalla. Täällähän keskustellaan rattoisasti. Joten minun ja itseni puolesta...

Mukavaa iltaa kaikille.
Oliko ne kiltit sedät tuttujasi,   ne jotka taannoisessa putous ohjelmassa kerrottiin heitetyn lampeen :)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

Tuos meikäläisen terassilla on jo niin lämmin että olen vakavasti harkinnut grillin raahaamista sinne. Suonikkaat berliininkyrsät ei oo mulle, mä en niitä paista vaikka curttu saattaakin niissä jotain tuttua jonnumiesmäistä fiilistä syödessään aistia. Onko muuten nolo homma kun makkaran syönnin jälkeen pitää vaihtaa pikkarit?? Niin ja ne harjanvedot oli sitten jo eri leffassa...  :o

Perussuomijucen alkuvuoden kalenterihan menee seuraavasti: Tammikuussa eletään kuin kuivan kesän orava, aloitetaan jumppaaminen ja hikoilu, syödään terveellisesti, ostetaan luomua jne. Kun kesä koittaa, niin huomataan että 1% painosta saatiin pudotettua 99% stressitasolla, eli pyykkilautaa (tai kuivausrumpua) pukkaa jokaisella. Sitten saakin taas luvalla kiskoa bissee, kaslerii ja kasvisruokaa, eli kesäkurpitsaa aurajuusto-pohjanpoika-kinkku-edam-täytteellä koko kesän. kesäkurpitsan osuus on tietysti raa***** minimiin eli melkein pelkkä kuori riittää...
Muistais vaan, et mihin se mun seikkailumallinen pinkki pallogrilli viime kesänä jäi  :o Varmaan samassa paikassa ku mattopiiska  :o

Eilen löytyi vielä jääkaapista viime kesänä ostettuja grillattavia vakuumiin pakattuja maisseja jääkaapin perukoilta. Et vihanneksilla ollu kauhee suksee. Nää voi kierrättää viel ensi kesään, kun ei niit kukaan syö kuitenkaan, taaskaan  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Mukava mies

• Vieras
Mukavaa päivää taas kaikille.

Pakkohan se on myöntää, olen etäistä sukua rajumiehelle, hän lähettää mukavia terveisiä teille kaikille, eritoten Simmolle.

Katsokaapas, onko teidänkin mielestänne tuo herrasmies, joka pysähtyy Courtneyn makkaransyöntiä ihastelemaan, Timppa?

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Pakkohan se on myöntää, olen etäistä sukua rajumiehelle, hän lähettää mukavia terveisiä teille kaikille, eritoten Simmolle.

Katsokaapas, onko teidänkin mielestänne tuo herrasmies, joka pysähtyy Courtneyn makkaransyöntiä ihastelemaan, Timppa?

Ei ole Timppa. Näyttää etäisesti jonnumieheltä.   ;D
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei ole jonnumiehiä, kun näkyy pöydän yli noin paljon ylävartaloa  :D

Opin muuten viime viikolla, ett Ruåttin kuningaskin on jonnumiehiä. Iltalehdes tais olla semmonen juttu, missä kerrottiin kuninkaallisen perheen omistuksista ja tuloista sillai "On sillä kaikkee" -tyyliin... Niin siinä yhteydessä kerrottiin myös omistuksessa olevista useista John Deere -merkkisistä rattoreista...
...de Citari saa tän luettuaan miljoona pientä orgasmia  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Tinppa on tuolla pään takana oleva valkopaitainen ja tekopartainen kyylä. Puhuu muka kännykkäänsä mutta on seurannut naista jo viikkoja.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tinppa on tuolla pään takana oleva valkopaitainen ja tekopartainen kyylä. Puhuu muka kännykkäänsä mutta on seurannut naista jo viikkoja.
Oot varmaan ainoa ihminen, joka edes huomannu, että pään takana joku äijä  :o

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sillai normaalia toimintaa kauranhoitajalta.  :)
Kui mää ain olen paras?

Guarter

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Saletisti mukava mies  ::)

jeep

• Vieras

emo-heikki

• Vieras

Ei ole jonnumiehiä, kun näkyy pöydän yli noin paljon ylävartaloa  :D

Opin muuten viime viikolla, ett Ruåttin kuningaskin on jonnumiehiä. Iltalehdes tais olla semmonen juttu, missä kerrottiin kuninkaallisen perheen omistuksista ja tuloista sillai "On sillä kaikkee" -tyyliin... Niin siinä yhteydessä kerrottiin myös omistuksessa olevista useista John Deere -merkkisistä rattoreista...
...de Citari saa tän luettuaan miljoona pientä orgasmia  ;D

Helppohan se on kunkun olla jonnumies, kun joku hovimestari tai muu apulainen kävelee perässä ja kerää irtonaiset pultit ....

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.

Stalkkeri. ??? Tuolla pysähtyvällä jampalla on muuten Hankkijan oranssi lippis.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!

Stalkkeri. ??? Tuolla pysähtyvällä jampalla on muuten Hankkijan oranssi lippis.
Ettei oli kuitenkin kauhtunut Massikka-lippis?
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-