Onhan se tiedetty että Körtni on ahne mutta huh. OMG.
Pitäs pureskella, opetti Jaakko Kolmonen aikoinaan.
Oliko se peräti 100 kertaa, mitä piti purra...vai oliko se sittenkin, että hiuksia pitää harjata aina sata harjan vetoa 
Jokatapauksessa jostain tuli nyt mieleen, että pitäiskin polkasta joku ilta grillauskausi käyntiin. Oliskohan sellanen suonikas berliinin makkara ihan namskis !?!
Tuos meikäläisen terassilla on jo niin lämmin että olen vakavasti harkinnut grillin raahaamista sinne. Suonikkaat berliininkyrsät ei oo mulle, mä en niitä paista vaikka curttu saattaakin niissä jotain tuttua jonnumiesmäistä fiilistä syödessään aistia. Onko muuten nolo homma kun makkaran syönnin jälkeen pitää vaihtaa pikkarit?? Niin ja ne harjanvedot oli sitten jo eri leffassa...

Perussuomijucen alkuvuoden kalenterihan menee seuraavasti: Tammikuussa eletään kuin kuivan kesän orava, aloitetaan jumppaaminen ja hikoilu, syödään terveellisesti, ostetaan luomua jne. Kun kesä koittaa, niin huomataan että 1% painosta saatiin pudotettua 99% stressitasolla, eli pyykkilautaa (tai kuivausrumpua) pukkaa jokaisella. Sitten saakin taas luvalla kiskoa bissee, kaslerii ja kasvisruokaa, eli kesäkurpitsaa aurajuusto-pohjanpoika-kinkku-edam-täytteellä koko kesän. kesäkurpitsan osuus on tietysti raa***** minimiin eli melkein pelkkä kuori riittää...