Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Marisijoitten maa  (Luettu 6695 kertaa)

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Marisijoitten maa
Onko Sallan kunnanjohtaja marisija vai mikä? Useammassa mediassa huomioitu juttu:

http://yle.fi/alueet/lappi/2012/03/helsingin_verotoimistojen_sulkemisidea_nosti_porun_3349823.html

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
quote author=simmo link=topic=35167.msg592890#msg592890 date=1331724771]
--70000,siitä on metsänmyyntiä 28.000€
[/quote]
Kyllähän kapitalistimaissa tavraa piisaa ja lentokoneet lentää mutta kaikilla ei ole varaa kaikkeen! Simmo tuossa yllä kertoi viime vuoden tulonsa. Kyllä tuolla rahalla matkustelee. Minä olen viimeksi käynyt ulkomailla, Ruotsissa, vuonna 1993.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

UCD

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllähän kapitalistimaissa tavraa piisaa ja lentokoneet lentää mutta kaikilla ei ole varaa kaikkeen! Simmo tuossa yllä kertoi viime vuoden tulonsa. Kyllä tuolla rahalla matkustelee. Minä olen viimeksi käynyt ulkomailla, Ruotsissa, vuonna 1993.

Elämä on.... Eikö noilla sun näytöillä olisi johtopäätösten aika viimeinkin?
Jos homma ei onnistu, olisiko korkea aika vaihtaa tekijää....   ;)

No mä olen "ulkomailla" useita kertoja vuodessa.  8)   
Ei siinä pitäisi enään mitään glooriaa olla?
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

mah

• Vieras
Sorkkis kuuluu marisioihin.

Sorkkis on marisia.

:D

Suksi kuusenn mut ällös putoo .

Massikassa sisun moottori ja ventin portaaton . lälläääääää  ;D

Sorkkis on hyvä suksiakin.  Osaa suksija sujuvasti kuuseenkin.  :D
Tottakai , ei muuten henkissä pysy .
Ei elämästä selviä henkissä, ainakaan kiilto nahka kenkissä. :'(

emo-heikki

• Vieras
[/quote]

Viroon pääsee muutamalla kympillä, käy sieltä ostamassa viikonlopun kaljat niin säästät matkarahat kaljarahoista ....

sikaniska

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kaikki on suhteellista. Näinkin voi ruuat hommata http://vimeo.com/38820083 :P

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Viroon pääsee muutamalla kympillä, käy sieltä ostamassa viikonlopun kaljat niin säästät matkarahat kaljarahoista ....
[/quote]
Ei ole myöskään aikaa, köyhä työtätekevä joutuu joka päivä niitä tekemään elantonsa eteen. Eikä muija päästäisikään :-[
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei vaihtoehtojen tarvitse olla pohjalta täydellinen ja ehdoton köyhyys ja kurjuus vs. loputon pröystäily ja pöhöttävä liiallinen yltäkylläisyys. Eikö olisi parempi luoda systeemi, joka hakisi toimivaa balanssia ihmisen, luonnon ja eläinkunnan edut huomioon ottaen? En kannata sen paremmin roistokapitalismia kuin roistososialismiakaan (jotka muuten molemmat lähtevät materialistiselta pohjalta) vaan jotain muuta.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Ei vaihtoehtojen tarvitse olla pohjalta täydellinen ja ehdoton köyhyys ja kurjuus vs. loputon pröystäily ja pöhöttävä liiallinen yltäkylläisyys. Eikö olisi parempi luoda systeemi, joka hakisi toimivaa balanssia ihmisen, luonnon ja eläinkunnan edut huomioon ottaen? En kannata sen paremmin roistokapitalismia kuin roistososialismiakaan (jotka muuten molemmat lähtevät materialistiselta pohjalta) vaan jotain muuta.
Periaatetasolla aika monella mittarilla meillä on jo se ollut, tai ainakin ison porukan mielestä täällä on oltu lähempänä sitä kuin missään muualla. Vaan ei riittänyt tyytyväisyys ;) Ei tainnut oman position määrittely osua....Perusongelma lienee aina se, että käsitys siitä, mitä muualla on, ei ole balanssissa.

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Ei ole myöskään aikaa, köyhä työtätekevä joutuu joka päivä niitä tekemään elantonsa eteen. Eikä muija päästäisikään :-[
Jos omistaa maata hehtaarikaupalla kasvukeskuksen liepeillä ja nimittää itseään köyhäksi, ei tiedä mitä todellinen köyhyys tai puute on. Sun ruikutus taitaa iljettää muitakin, kommenteista päätellen  :-X Otsikko osuu just suhun :D :D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Greenpwr

• Vieras
Sorkkis kuuluu marisioihin.

Sorkkis on marisia.

:D

Suksi kuusenn mut ällös putoo .

Massikassa sisun moottori ja ventin portaaton . lälläääääää  ;D

Sorkkis on hyvä suksiakin.  Osaa suksija sujuvasti kuuseenkin.  :D
Tottakai , ei muuten henkissä pysy .
Ei elämästä selviä henkissä, ainakaan kiilto nahka kenkissä. :'(

ohhhffftopik...tuossapa tuo yhdyssana...erillään...tarkoittiko laulun tekijä, että tennareilla on kevyt kävellä...