Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Marisijoitten maa  (Luettu 6731 kertaa)

Dosentti

• Vieras
Vs: Marisijoitten maa
Sorkkis kuuluu marisioihin.

Sorkkis on marisia.

:D

Suksi kuusenn mut ällös putoo .

Massikassa sisun moottori ja ventin portaaton . lälläääääää  ;D
En kehtais mitsu-kuskina hirveesti muille *****illa.

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Lainaus
Hän tuli maasta,jossa oli ainainen  kurjuus,mutta ihmiset eivät valittaneet,vaan tyytyivät osaansa ja iloitsivat pienestäkin  hyvästä minkä sai.

Koitappas ottaa joka vuosi puolet pois Bangladeshilaiselta kuten valtio tekee Suomessa, ja katso sitten kuinka iloinen hän on.
Meinaat, ettei "valtio" ole mitenkään jeesannut Sinua, sillä puolikkaallaan?

Petri

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Että hymyillä pittää vaikka kaikki menis päin peetä... Mitäs sitä marisemaan tässä sielujen arpapelissä, toiset on syntyneet rikkaaseen perheeseen ja toiset köyhään.

Eikä kukaan osaisi valittaa jos ei tietäisi paremmasta. Pitää siis olla se vertailukohta johon perustaa oma huonommuus/paremmuus.

Muinoin naapurin pappa, joka ei ollut käynyt ulkomailla, ei valittanut kylmästä talvesta koska ei tiennyt että Espanjassa ei lämmitystä ja triplatuplaikkunoita tarvita kuten täällä. Pilkkoi vain puitansa kattilaansa varten koska talvella niitä tarvitsi.

Paremman ja uudemman perässä juostaan kunnes hautaan kaadutaan. - Mitä omaisuutta ja hyvää sen jälkeen tarvitsemme, kuka tietää...

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vähän tästä kitinästä tulee mieleen halpaa amerikkalaista pisnesviisautta:

On kahdenlaisia asioita, joista ei pidä valittaa. Ensimmäiset ovat niitä, joihin voi vaikuttaa. Ei pidä marista, vaan tehdä. Sitten on niitä, joihin ei voi vaikuttaa. Energianhaaskausta niistä valittaminen.

Ja suomalainenhan kysyy kun ei vastata ja vastaa kun ei kysytä.

Eli viimeinkin jotain omaa: paljon on mälsää tässäkin maassa. Jos vain kaikkea alkaa valittamaan, niin jää se muutos tekemättä. On se sitten yrityksessä tai poliitikkona. Kumpaakin on tullut harrastettua. Mutta oikeasti muutoksen tekeminen tai siihen vaikuttaminen vaatii työtä ja tekemistä: kun jotain saa aikaiseksi, niin se saattaa sitten palkitakin... Ja kun vielä koettaa muistaa, että ihan kaikkea haluamaansa ei saa (tehdyksikään).

Petri

emo-heikki

• Vieras
Ei kritiikissä mitään pahaa ole, kuuluu monissa hommissa ihan luontaisetuihin että saa jatkuvaa "palautetta", mutta osa porukasta ei vaan osaa muuta kuin esittää sitä kritiikkiä ....

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Ei kritiikissä mitään pahaa ole, kuuluu monissa hommissa ihan luontaisetuihin että saa jatkuvaa "palautetta", mutta osa porukasta ei vaan osaa muuta kuin esittää sitä kritiikkiä ....
monesti tälläkin palstalla tulee mieleen että johtuuko tuo valittaminen enempi pettymyksestä omaa itseään kohtaan kuin pettymyksestä johonkin muuhun....
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sorkkis on marisia.

Sorkkis on hyvä suksiakin.  Osaa suksija sujuvasti kuuseenkin.  :D
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Sorkkis on marisia.

Sorkkis on hyvä suksiakin.  Osaa suksija sujuvasti kuuseenkin.  :D
Tottakai , ei muuten henkissä pysy .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

jeep

• Vieras
Tietä ulos metsästä, eikä syytetä kompassia.

http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2012/03/ratkaisukeskeinen_ihminen_ei_vatvo_ongelmia_3347428.html
"Jokaisen joka menee psykiatrille pitäisi tutkituttaa päänsä." ::)

emo-heikki

• Vieras

http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2012/03/ratkaisukeskeinen_ihminen_ei_vatvo_ongelmia_3347428.html

Tää ei kyllä päde kaikkiin maajusseihin, ainakin tällä palstalla pyörii paljon henkilöitä, jotka miettii vaan sitä kokoajan, onko se kepun vai kakon vika ????

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tää ei kyllä päde kaikkiin maajusseihin, ainakin tällä palstalla pyörii paljon henkilöitä, jotka miettii vaan sitä kokoajan, onko se kepun vai kakon vika ????

ja  melkoinen  joukko  yrittää   todistaa   ettei  jokin  ole  kepun  tai  kakon  vika  :P

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vähän tästä kitinästä tulee mieleen halpaa amerikkalaista pisnesviisautta:

On kahdenlaisia asioita, joista ei pidä valittaa. Ensimmäiset ovat niitä, joihin voi vaikuttaa. Ei pidä marista, vaan tehdä. Sitten on niitä, joihin ei voi vaikuttaa. Energianhaaskausta niistä valittaminen.

Ja suomalainenhan kysyy kun ei vastata ja vastaa kun ei kysytä.

Eli viimeinkin jotain omaa: paljon on mälsää tässäkin maassa. Jos vain kaikkea alkaa valittamaan, niin jää se muutos tekemättä. On se sitten yrityksessä tai poliitikkona. Kumpaakin on tullut harrastettua. Mutta oikeasti muutoksen tekeminen tai siihen vaikuttaminen vaatii työtä ja tekemistä: kun jotain saa aikaiseksi, niin se saattaa sitten palkitakin... Ja kun vielä koettaa muistaa, että ihan kaikkea haluamaansa ei saa (tehdyksikään).

Petri
Amerikkalainen sanonta:
”Ei niin huonosti voi menä eteikö se juurihoitoa voita”   ( hammaslääkärissä ) 

Viimeksi muokattu: 22.03.12 - klo:16:40 kirjoittanut 42

cría cuervos y te sacarán los ojos

Cynic

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Petri
[/quote]

Se mitä minä olen valtiolta saanut olen monesti maksanut jo takaisin. Minulla on itse asiassa aika tarkat arviot mitä koulutus ja tiellä ajaminen maksaa, enkä ole käyttänyt terveydenhuoltoa muuten kuin pakollisten tarkastusten verran. Enkä ole päivääkään ollut työtön. Opintotuetkin maksettu monesti jo

Nettomaksaja kuulostaa latteudelta, mutta voisin kyllä siirtyä heti saajapuolelle.

Arvostan kyllä turvallista yhteiskuntaa jossa voi elää ja toimia. Mutta ostovoima ja työpanos on mennyt jo naurettavaksi.

emo-heikki

• Vieras

Petri

Se mitä minä olen valtiolta saanut olen monesti maksanut jo takaisin. Minulla on itse asiassa aika tarkat arviot mitä koulutus ja tiellä ajaminen maksaa, enkä ole käyttänyt terveydenhuoltoa muuten kuin pakollisten tarkastusten verran. Enkä ole päivääkään ollut työtön. Opintotuetkin maksettu monesti jo

Nettomaksaja kuulostaa latteudelta, mutta voisin kyllä siirtyä heti saajapuolelle.

Arvostan kyllä turvallista yhteiskuntaa jossa voi elää ja toimia. Mutta ostovoima ja työpanos on mennyt jo naurettavaksi.
[/quote]

Maataloudessa ostovoima kehittyy muita aloja huonommin, joten on vain ajan kysymys milloin tila muuttuu kannattamattomaksi ....