peltojenviljeliä saanut taas bänniä "Keski-ikäisten kaappihomojen keskustelupalstalle" ja nyt kirjoittelee fantasioitaan tänne
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 17.03.12 - klo:17:00peltojenviljeliä saanut taas bänniä "Keski-ikäisten kaappihomojen keskustelupalstalle" ja nyt kirjoittelee fantasioitaan tänne ...hopeinen sepe luo/ joharalle siltaa/ tulla ei koskaan voi...kai...ja...muut lisäaineet.... parempi männä vaan entisellä mallilla...ei tästä tuu...
Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 17.03.12 - klo:18:00Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 17.03.12 - klo:17:00peltojenviljeliä saanut taas bänniä "Keski-ikäisten kaappihomojen keskustelupalstalle" ja nyt kirjoittelee fantasioitaan tänne ...hopeinen sepe luo/ joharalle siltaa/ tulla ei koskaan voi...kai...ja...muut lisäaineet.... parempi männä vaan entisellä mallilla...ei tästä tuu...Jotenkin alkaa ymmärtää, miks Hannu Salaman "Juhannusnustanssit" sensuroitiin
JoHaralla on siis ********kavereita . Mää olen tota pitkään epäilly .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.12 - klo:18:43JoHaralla on siis ********kavereita . Mää olen tota pitkään epäilly .Sorkkis on söpö, sillon kun se on mustis
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 17.03.12 - klo:19:11Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.12 - klo:18:43JoHaralla on siis ********kavereita . Mää olen tota pitkään epäilly .Sorkkis on söpö, sillon kun se on mustis Olen pikkusen punakka kasvoiltani mutta muuten valkoihoinen . Kyllä toi JoHaRasta on huomattu ajat sitten .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.12 - klo:19:30Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 17.03.12 - klo:19:11Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.12 - klo:18:43JoHaralla on siis ********kavereita . Mää olen tota pitkään epäilly .Sorkkis on söpö, sillon kun se on mustis Olen pikkusen punakka kasvoiltani mutta muuten valkoihoinen . Kyllä toi JoHaRasta on huomattu ajat sitten .Sinun kirjoituksistasi on havaittu se, että olet TODELLA kiinnostunut kirjoittamaan kaikista homohommista Ei tarvitse kovinkaan paljoa Freudia lukea niin vastaus tähän kiinnostukseen kyllä löytyy
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 18.03.12 - klo:06:50Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.12 - klo:19:30Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 17.03.12 - klo:19:11Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.12 - klo:18:43JoHaralla on siis ********kavereita . Mää olen tota pitkään epäilly .Sorkkis on söpö, sillon kun se on mustis Olen pikkusen punakka kasvoiltani mutta muuten valkoihoinen . Kyllä toi JoHaRasta on huomattu ajat sitten .Sinun kirjoituksistasi on havaittu se, että olet TODELLA kiinnostunut kirjoittamaan kaikista homohommista Ei tarvitse kovinkaan paljoa Freudia lukea niin vastaus tähän kiinnostukseen kyllä löytyy Ihminen on onnellisimmillaan, kun saa toteuttaa intohimojaan...mitä ne sitten ovatkin
Kieltämättä sää tarjoat paljon mahdollisuuksia *****ilijoille. On vaikeaa kääntää suuntaa, kun homma on lähtenyt lapasesta. *****ilu kun on aivan ehtymätön luonnonvara....