Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe AB- / C-tukialue  (Luettu 5057 kertaa)

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: AB- / C-tukialue
Oikeassahan Talojussi tässä on, se oli silkkaa politiikkaa, että Etelä-Pohjanmaa pantiin C-alueeksi, turha  muuta väittää,  siitä voitaisiin saada lisäsäästöjä, jos E-P pudotettaisiin B-tukialueeksi. 

Nyt siellä eletään kuin siat vatukossa.  Isoja koneita ostellaan tukirahoilla ja silti maristaan kuinka huonosti menee maataloudella.

HÄPEÄISITTE EDES!!!!!!!!

Mulla sukulaisia ja tuttavia tuolla paljon parjatulla alueella ja ei se nyt välttämättä ihan noinkaan mene....

Kyl asia on noin. Tyrnävällä esim. on Suomen MAATALOUS.  Taloissa satoja hehtaareja omaa peltoa ja pellot on talon lähellä. Satotaso aivan huikea.

Rakennukset ja koneet viimäsen päälle kunnossa.

Ja siihen vielä c alueen tuet.

No ne mun tuttavat eivät siis ole mitään etelän ökykartanotilallisia jotka ovat siinä uskossa että maanomistus takaa automaattisesti helpon ja vauraan elämän, vrt. etelän kartanotilalliset pottu-Eemelit ja Tönö-Veetit....

Tutki Tyrnävän seutua google street view:sta ja hämmästyt. Se on siis todella pohjoisessa ei siis
ole mitään etelän kartanoita.
Kui mää ain olen paras?

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: AB- / C-tukialue
Oikeassahan Talojussi tässä on, se oli silkkaa politiikkaa, että Etelä-Pohjanmaa pantiin C-alueeksi, turha  muuta väittää,  siitä voitaisiin saada lisäsäästöjä, jos E-P pudotettaisiin B-tukialueeksi. 

Nyt siellä eletään kuin siat vatukossa.  Isoja koneita ostellaan tukirahoilla ja silti maristaan kuinka huonosti menee maataloudella.

HÄPEÄISITTE EDES!!!!!!!!
Ei isoa komeaa, uutta ja käteisellä maksettua traktoria kannata hävetä – päinvastoin!
Ja elää voi myös sivistyneesti – mennä vaikka ravintolaan ja vaikka tarjota kierroksen?
   cría cuervos y te sacarán los ojos