Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olenko kiusaaja?  (Luettu 8571 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Olenko kiusaaja?
Tuli nyt vasta katsottua tuo mtv3 45min jossa oli myös tuo ”Elisa” osuus.

Ja sitten kysymys: kiusataanko tällä palstalla? Itse olen siinä uskossa etten minä ainakaan, mutta sekin on kuulemma kiusaamista ettei puutu kiusaamiseen – silloin hyväksyy hiljaisesti? – vai hyväksyykö?

Tällä palstalla osa porukasta tuntee tai tietää toisensa jolloin nimimerkin takana oleminen ei takaa tuntemattomuutta.

Vai onko kaikki vaan ”läppää” – Elisan kohdalla näin ei ollut – kukaan ei vaan olevinaan tiennyt.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Olenko kiusaaja?
 Tero(j)a on tullut kiusattua, mutta käytäntö on ollut ilmeisen molemminpuolista. Onhan näitä muitakin "turpaanlyöjiä" , muttei ole vielä kukaan tullut kokeilemaan.  :P  Vaahtosammutinpoikaa on tällä foorumilla myöskin kiusattu, mutta leikkimielisesti. Tosin pitkään jatkuessaan leikkimielinenkin kiusoittelu saattaa ruveta oikeesti ahdistamaan.
Karkeista kirjoitusvirheistä olen myöskin välillä huomautellut, jotkut ovat siitä nokkiinsa ottaneetkin, mutta haittaaxe?  :)

 Ps. No, hard feelings!
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

pullanpyörittäjä

  • Vieras
Vs: Olenko kiusaaja?
Toivottavasti en ole   ::)
... vaikkakin Huima biisi osiota kuormitan   ???
Ainakin he jotka jo tietävät musiikkimakuni voivat jättää linkin aukaisematta ja säästävät korviaan  ;)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Olenko kiusaaja?
Nykyään varmaan koetaan työelämässä sekin kiusaamiseksi jos joutuu pomon käskystä ihan oikeasti jotain tekemään palkkansa eteen.
Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Olenko kiusaaja?
Tuli nyt vasta katsottua tuo mtv3 45min jossa oli myös tuo ”Elisa” osuus.

Ja sitten kysymys: kiusataanko tällä palstalla? Itse olen siinä uskossa etten minä ainakaan, mutta sekin on kuulemma kiusaamista ettei puutu kiusaamiseen – silloin hyväksyy hiljaisesti? – vai hyväksyykö?

Tällä palstalla osa porukasta tuntee tai tietää toisensa jolloin nimimerkin takana oleminen ei takaa tuntemattomuutta.

Vai onko kaikki vaan ”läppää” – Elisan kohdalla näin ei ollut – kukaan ei vaan olevinaan tiennyt.

On se kuules niinkin, että jos olis herkkänahkainen niin ittes sais tappaa joka päivä.  ;D

Yksilöillä on erilainen sietokyky.
Kui mää ain olen paras?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Olenko kiusaaja?
Skännä ainakin on paheman luokan kiusaaja. Mun puolesta voi imasta vaikka 150hehton Kipat apetiitin pakasteherneitä tuulenhalkojaan jos huvittaa.

Tuo tytön kohtalo on ihan eri asia kun *****illa 5-6 viestin päivävauhtia agrossa. Kun kiusaaminen on järjestelmällistä ja "kylmää", voi olla seurauksena juur tuo päiviensä päättäminen. Rajansa kaikella, jopa Skännän viskin himolla.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Olenko kiusaaja?
Entäs sit tämä että jos mää kysyn vaikkapa Hornetin lento-ominaisuuksista yhdellä moottorilla niin
alta sekunnin joku seppä on kyselemässä että miks sää semmosen suihkuhävittäjän ostit.

 ;D

Tai sit se että tyypit soittaa mulle kännykkään niin AINA ensmäinen kysymys kuuluu "Misä sää olet?"

Mitä h elvetin merkitystä mun olinpaikalla useinkaan on.

Kiusaamista.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Olenko kiusaaja?
Entäs sit tämä että jos mää kysyn vaikkapa Hornetin lento-ominaisuuksista yhdellä moottorilla niin
alta sekunnin joku seppä on kyselemässä että miks sää semmosen suihkuhävittäjän ostit.

 ;D

Tai sit se että tyypit soittaa mulle kännykkään niin AINA ensmäinen kysymys kuuluu "Misä sää olet?"

Mitä h elvetin merkitystä mun olinpaikalla useinkaan on.

Kiusaamista.

 ;D

Mihnää kuhnaat?

Mä ole varaossii ostamas...........

Mikä ***** varaossi?????

 ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

pullanpyörittäjä

  • Vieras
Vs: Olenko kiusaaja?
Ohjelmaa en katsonut.

Aihe on vakava ja on todella vaikeaa huomata, että joku kokee olevansa kiusattu, jos han ei itse sitä julki tuo.
Työikäisistä tiedän kolme tapausta, jotka johtaneet itsemurhaan. Nämä kaikki kolme olivat ulkoisesti hyvin toimeentulevia ja mielestäni ulospäinsuuntautuneita.
Heillä oli suunnitelmia (ehkä liiankin suuria) elämälle eteenpäin ja sitten kun kuuli heidän ratkaisunsa niin tuntui kummalliselta että mikä juuri heidät sai ajautumaan tuohon ratkaisuun. Silloin ajattelin että kaikki ei todellakaan ole sitä miltä ulospäin halutaan antaa vaikuttaa.
Lasten ja nuorten kohdalla sitten olenkin yrittänyt keskustella kaikenlaisista asioista, että vaan ajoissa huomaisi jos jotkin asiat mieltä painaa.
Nyky-yhteiskunta vaan on aina enemmin yksilön suorittamiseen painoittunut. Nuorilla on hirveät paineet pärjätä ja olla hyväksyttävä muitten nuorten keskuudessa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Olenko kiusaaja?
Ohjelmaa en katsonut.

Aihe on vakava ja on todella vaikeaa huomata, että joku kokee olevansa kiusattu, jos han ei itse sitä julki tuo.
Työikäisistä tiedän kolme tapausta, jotka johtaneet itsemurhaan. Nämä kaikki kolme olivat ulkoisesti hyvin toimeentulevia ja mielestäni ulospäinsuuntautuneita.
Heillä oli suunnitelmia (ehkä liiankin suuria) elämälle eteenpäin ja sitten kun kuuli heidän ratkaisunsa niin tuntui kummalliselta että mikä juuri heidät sai ajautumaan tuohon ratkaisuun. Silloin ajattelin että kaikki ei todellakaan ole sitä miltä ulospäin halutaan antaa vaikuttaa.
Lasten ja nuorten kohdalla sitten olenkin yrittänyt keskustella kaikenlaisista asioista, että vaan ajoissa huomaisi jos jotkin asiat mieltä painaa.
Nyky-yhteiskunta vaan on aina enemmin yksilön suorittamiseen painoittunut. Nuorilla on hirveät paineet pärjätä ja olla hyväksyttävä muitten nuorten keskuudessa.

Jos ei verbaaliset kyvyt riitä nitistämään kiusaajia, voi tarvittaessa turvautua väkivaltaan, omalla vastuullla tietysti.

"Oli käynyt selväksi ettei asiat ratkea puhumalla" >:(
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Lanka palaa ja nalli napsahtaa
Kiusattuja myös nämä kouluammuskelijat/puukottajat ym... kun on vuosia tarpeeksi hiostettu, päättävät sitten antaa kerralla takaisin että rytisee.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

kaino kylväjä

  • Vieras
Vs: Olenko kiusaaja?
Ohjelmaa en katsonut.

Aihe on vakava ja on todella vaikeaa huomata, että joku kokee olevansa kiusattu, jos han ei itse sitä julki tuo.
Työikäisistä tiedän kolme tapausta, jotka johtaneet itsemurhaan. Nämä kaikki kolme olivat ulkoisesti hyvin toimeentulevia ja mielestäni ulospäinsuuntautuneita.
Heillä oli suunnitelmia (ehkä liiankin suuria) elämälle eteenpäin ja sitten kun kuuli heidän ratkaisunsa niin tuntui kummalliselta että mikä juuri heidät sai ajautumaan tuohon ratkaisuun. Silloin ajattelin että kaikki ei todellakaan ole sitä miltä ulospäin halutaan antaa vaikuttaa.
Lasten ja nuorten kohdalla sitten olenkin yrittänyt keskustella kaikenlaisista asioista, että vaan ajoissa huomaisi jos jotkin asiat mieltä painaa.
Nyky-yhteiskunta vaan on aina enemmin yksilön suorittamiseen painoittunut. Nuorilla on hirveät paineet pärjätä ja olla hyväksyttävä muitten nuorten keskuudessa.

Jos ei verbaaliset kyvyt riitä nitistämään kiusaajia, voi tarvittaessa turvautua väkivaltaan, omalla vastuullla tietysti.

"Oli käynyt selväksi ettei asiat ratkea puhumalla" >:(
päätään aukoo niin siinä on aina se riski, et napsahtaa viimeisen kerran...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Olenko kiusaaja?
Entäs sit tämä että jos mää kysyn vaikkapa Hornetin lento-ominaisuuksista yhdellä moottorilla niin
alta sekunnin joku seppä on kyselemässä että miks sää semmosen suihkuhävittäjän ostit.

 ;D

Tai sit se että tyypit soittaa mulle kännykkään niin AINA ensmäinen kysymys kuuluu "Misä sää olet?"

Mitä h elvetin merkitystä mun olinpaikalla useinkaan on.

Kiusaamista.

 ;D

No sie olet kiusaanu kiitettävästi, ainaki noita protkoparooneja ????

jeep

  • Vieras

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Olenko kiusaaja?
Entäs sit tämä että jos mää kysyn vaikkapa Hornetin lento-ominaisuuksista yhdellä moottorilla niin
alta sekunnin joku seppä on kyselemässä että miks sää semmosen suihkuhävittäjän ostit.

 ;D

Tai sit se että tyypit soittaa mulle kännykkään niin AINA ensmäinen kysymys kuuluu "Misä sää olet?"

Mitä h elvetin merkitystä mun olinpaikalla useinkaan on.

Kiusaamista.

 ;D

No sie olet kiusaanu kiitettävästi, ainaki noita protkoparooneja ????

onko  tällä  taas   meneillään  sorkkiksenheittokilpailut  ???