Olin banduiitissa..................ÅÅÅ......ÅÅÅ......ÅÅÅ..............Nyt oon selkä eli BACK
Lainaus käyttäjältä: ..Å..Terppa - 07.03.12 - klo:21:35Olin banduiitissa..................ÅÅÅ......ÅÅÅ......ÅÅÅ..............Nyt oon selkä eli BACK Kiva että tulit takaisin, toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi takaisin Agronettiin, virkistät merkittävästi merkittävästi uuvahtanutta palstaa.
Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 07.03.12 - klo:22:11Lainaus käyttäjältä: ..Å..Terppa - 07.03.12 - klo:21:35Olin banduiitissa..................ÅÅÅ......ÅÅÅ......ÅÅÅ..............Nyt oon selkä eli BACK Kiva että tulit takaisin, toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi takaisin Agronettiin, virkistät merkittävästi merkittävästi uuvahtanutta palstaa... ja olet lisäksi samalla henkisellä tasolla Katapultin kanssa
Se niin tärkeetä ole, missä on ollu, mutta se on tärkeetä että on ollu hauskaa ...Jos ei muista mitään, niin voi aina olettaa, että hauskaa on ollu ?
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 08.03.12 - klo:10:18Se niin tärkeetä ole, missä on ollu, mutta se on tärkeetä että on ollu hauskaa ...Jos ei muista mitään, niin voi aina olettaa, että hauskaa on ollu ?Tuo on mulle kyllä ihan uutta!
Lainaus käyttäjältä: Tuu-lia - 08.03.12 - klo:17:50Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 08.03.12 - klo:10:18Tuo on mulle kyllä ihan uutta! Meinaakko, ettei ole ollu hauskaa ?
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 08.03.12 - klo:10:18Tuo on mulle kyllä ihan uutta!
[quote
Lainaus käyttäjältä: 42 - 08.03.12 - klo:18:33[quote Onko tämä Terppa se vähemmän kuuluisa epälahjakas kadoksissa ollut tuhlaajapoika?