Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tanja onkin viisas...  (Luettu 2272 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Tanja onkin viisas...
Keskustan kansanedustaja Tanja Karpela syyttää puolueensa edustajien viimeaikaisia julkisia kannanottoja taantumuksellisiksi. Karpela kirjoittaa torstaina päivätyssä blogissaan, että kannatustaan menettäneen keskustan pitäisi miettiä onko puolueen linja ollut oikea ja ovatko julkiset ulostulot vastanneet puolueen todellista linjaa esimerkiksi ilmastonmuutoksen suhteen.

- Lisää ydinvoimaa ja Vuotoksen altaan rakentamista, turvetuotannon lisäämistä. Viimeisin väite oli, että valtaosa keskustalaisista kannattaa Ideaparkin rakentamista Vihtiin ja pitää hanketta suorastaan ympäristöystävällisenä. Kovasti taantumuksellisilta nämä ajatukset tuntuvat, Karpela kirjoittaa.

Karpelan mainitsemia asioita ovat pitäneet esillä elinkeinoministeri Mauri Pekkarinen ja pääministeri Matti Vanhanen.

Jurttijussi

  • Vieras
Vs: Tanja onkin viisas...
Karpela ny vois mennä vaikka sairaslomalle... ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Pelko
Karpela ny vois mennä vaikka sairaslomalle... ;D

Minä pelkään, että se saapastelee Kokoomuksen puoluetoimistoon "asioimaan"  >:(  :(  :o  ::)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Pelko
Karpela ny vois mennä vaikka sairaslomalle... ;D

Minä pelkään, että se saapastelee Kokoomuksen puoluetoimistoon "asioimaan"  >:(  :(  :o  ::)

  Ottaakohan vedonlyöntitoimistot vastaan ,jos sijoittais vaikka euron tuon asian puolesta. Kerroin tosin voi olla aika huono :D

Jurttijussi

  • Vieras
Vs: Pelko
Karpela ny vois mennä vaikka sairaslomalle... ;D

Minä pelkään, että se saapastelee Kokoomuksen puoluetoimistoon "asioimaan"  >:(  :(  :o  ::)
Molemmissa taso paranis! ;D ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Pelko
Karpela ny vois mennä vaikka sairaslomalle... ;D

Minä pelkään, että se saapastelee Kokoomuksen puoluetoimistoon "asioimaan"  >:(  :(  :o  ::)

Aulis pelkää, että Tanja pelkää, että Aulis pelkää. :D

Joo  ::)  ::)  ::)

Aulis Anttila

  • Vieras
Taso
Karpela ny vois mennä vaikka sairaslomalle... ;D

Minä pelkään, että se saapastelee Kokoomuksen puoluetoimistoon "asioimaan"  >:(  :(  :o  ::)
Molemmissa taso paranis! ;D ;D ;D

Ehkä  :P  :P  :P

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
toivomus
Karpela ny vois mennä vaikka sairaslomalle... ;D

Minä pelkään, että se saapastelee Kokoomuksen puoluetoimistoon "asioimaan"  >:(  :(  :o  ::)

toivoisin Korhosen ohjaavan Tanjan vihreiden yrttitarhaan pössyttämään :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kepun tähti
Karpela ny vois mennä vaikka sairaslomalle... ;D

Minä pelkään, että se saapastelee Kokoomuksen puoluetoimistoon "asioimaan"  >:(  :(  :o  ::)

toivoisin Korhosen ohjaavan Tanjan vihreiden yrttitarhaan pössyttämään :D

Eikös tissimissi enää kelpaakaan SuoKustalle... no jo on outoa  ;D  :D  :o  ::)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.