Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyvä Stefan... Jassm!  (Luettu 3139 kertaa)

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Hyvä Stefan... Jassm!
Pääsee vänrikki nappulat pian kovaan pöytään... joskin muutama varuskunta siinä nyt täytyy pistää lihoiksi jotta saadaan eurot kasaan. Jassm-ohjukset on päivän sana.

Verot nousee ja kansa kiristää vyötään. Nytpähän tiedetään minkä takia ja saadaan jotain konkreettista tilalle verrattuna Kreikkaan.

"Aseet eivät koskaan tule oikeaan aikaan. Paitsi Kannakselle 1944. Mutta rauhan aikana ne tulevat yleensä väärällä hetkellä. Ennen vaaleja niitä ei haluta pilaamaan kampanjointia. Eivätkä ne ole tervetulleita aina vaalien jälkeenkään, koska pitäisi leikata.

Suomi on kaupan myötä tosi kovassa klubissa. Yhdysvallat on myynyt ohjusta vain läheisimmille Nato- ja muille sotilasliittolaisilleen."

http://www.talouselama.fi/uutiset/vai+ettei+kukaan+tieda+mitaan++tassa+on+poytakirja+ohjusten+tilaamisesta/a2089703

Talojuhani

• Vieras
Vs: Hyvä Stefan... Jassm!
Hyvä kun "tykinruuan" kouluttaminen lopetetaan ja ostetaan uusia tehokkaita aseita.

Naturalis

• Vieras
Hyvä kun "tykinruuan" kouluttaminen lopetetaan ja ostetaan uusia tehokkaita aseita.
Oikein 70kpl jotka mahdollinen vihulainen tuhoaa täsmäpommilla...  :o

Kamikatze

• Vieras

6 minuutin lentomatka näillä Iskander ohjuksilla .   http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/lukijat-rajalle-tulevista-venajan-ohjuksista-vain-naton-jasenena-suomi-saa-uskottavan-puolustuksen

JoHaRa

• Vieras

Ja... joissa on taatusti salainen lisäominaisuus. Eli sellainen että Ämerikassa nappulaa painamalla nuo kaikki joka räjähtävät tai sitten muuttuvat toimimattomiksi  ;)

Naturalis

• Vieras

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Tää hankinta on aika mielenkiintoinen. Hankitaanko nyt risteilyohjuksia Hornetteihin vaiko lyhyen matkan ballistisia ohjuksia....Se ensiksi mainittu jää ainoaksi poliittisesti mahdolliseksi vaihtoehdoksi.....

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Otsikon perusteella ehdin jo säikähtää, että Stefanista on tullut/tehty/muokattu Jasmin.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Siis mun mielestä meidän tulisi rakentaa yhteistyötä Ruotsalaisten kanssa ...ja ehkä Natokumppanin Norjan kanssa lyhyen matkan ballistisia ohjuksia ja rakentaa pitkälti niiden varaan puolustusta. Siis noiden rakentaminen ei ole mitään avaruustekniikkaa jos noita on esim. Iranilla ja Pohjois-Korealla.....

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Siis mun mielestä meidän tulisi rakentaa yhteistyötä Ruotsalaisten kanssa ...ja ehkä Natokumppanin Norjan kanssa lyhyen matkan ballistisia ohjuksia ja rakentaa pitkälti niiden varaan puolustusta. Siis noiden rakentaminen ei ole mitään avaruustekniikkaa jos noita on esim. Iranilla ja Pohjois-Korealla.....

Kannatettavaa, kunhan tuohon ei koplata Nato-kytkyä.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Ruottalaiset ei lähde Suomalisten kanssa kimppaan . Tuosta on kokemusta Poliitikoillamme .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

emo-heikki

• Vieras
Np alakohan se kauppa käymään, kun vaihettiin resitentti ????

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Ruottalaiset ei lähde Suomalisten kanssa kimppaan . Tuosta on kokemusta Poliitikoillamme .

Siis niitä jurppii kun me ei ostettu niiden hävittäjärakkineita silloin hornettikauppojen aikaan mutta tää oli mun omaa visiointia jota meidän pohjoismaiden tulisi käydä.

Rakentaa ihan oma ballistinen ohjus korvaamaan ilmavoimien pitkän kantaman iskukyky, joka osoittautuu käytännössä todella kalliiksi....

Siis se vihulainen kykenee uhkailemaan meitä noilla mutta miksi me itse emme hankkisi noita....

emo-heikki

• Vieras

Siis niitä jurppii kun me ei ostettu niiden hävittäjärakkineita silloin hornettikauppojen aikaan mutta tää oli mun omaa visiointia jota meidän pohjoismaiden tulisi käydä.

Rakentaa ihan oma ballistinen ohjus korvaamaan ilmavoimien pitkän kantaman iskukyky, joka osoittautuu käytännössä todella kalliiksi....

Siis se vihulainen kykenee uhkailemaan meitä noilla mutta miksi me itse emme hankkisi noita....

Raskailla raketinheittimillä päästään samaan, kantama jotain päälle 500 km ....

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyl nuo ohjukset tarvitaan.

Ei näil alokkailla ole nykysodankäynnissä mitään tekoa.

Vaik oliskin ne paremmat nailoniset tetsarit ja 3 lippaallista patruunoita.

:D
Kui mää ain olen paras?