On pieni ero Matin ja Hakkaraisen välillä, aika suurta idiotismia Hakkavainen esitti Seiskan etusivulla, omin sanoin halusi satasen*****naista........Siinä sitä, seksin ostoa ja rasismia samassa paketissa....Kun Nykäsen Matista on tullut kai vihdoin parempi mallikansalainen, niin Hakkavainen kyllä ruokkii omalla idiotismilla mediaa täysillä...Aika yksinkertainen on eduskuntaryhymä PerSuuksissa, kun tuommoottia pitävät köörissäsä.....
----Paavi V on kunniapuheenjohtaja,vaikka on törmäillyt kans humalassa. Ei pieni törttöily miestä pahenna,jos on muuten hommansa hoitava.Minä en ole koskaan Paavia karttanut sen takia.Mitä te muutkaan Teukasta murehditte.
Hän on vastuussa ainoastaan äänestäjilleen. 
Minä seuraan omaa persuani Olli Immosta Oulusta.Hän jos töppää,niin sitten otan häneen yhteyttä

Olin ylpeä,kun olli oli yksi niistä ,jotka halus osallistua Hirvisaaren sakon maksuun.

[/quote]
Tuohan nyt ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Vaikka "tepa" kieltämättä suhteettoman hauska ja tahattoman koominenkin tapaus on, niin kyllähän tuo loputon julkinen perseily ja sekoilu vaikuttaa puolueen julkisuuskuvaan ja kannatukseen jatkuvasti. Teuvo Hakkarainen on Perussuomalaisten kansanedustaja - ei sitoutumaton.
Perussuomalaisilla on 39 kansanedustajaa ja he ovat vastuussa sekä äänestäjilleen että puolueelle.
Jos nyt ilkeä realisti haluaa olla, niin aina kun esim. edustajat Oinonen ja Hakkarainen esiintyvät julkisuudessa, niin kannatus tippuu vähintään muutamilla kymmenillä äänillä.
Tuskin tuo on tavoite?