Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mitkä nimimerkit on onnistunut luomaan itselleen jonkinnäköisen statuksen  (Luettu 4334 kertaa)

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
eli kenen nimimerkin kirjotuksia tulee seurattua ja olettaa että niissä on jotain tietotaitoa.

Itte oletan että kirjotus sisältää jotain tietotaitoa jos sen allekirjoittaa
JoHaRa
Adam Smith
Sorkkis
Realisti


lisäksi kaipaisin erillistä osioo mihin saisi kommentoida eri firmat ja esim poliisi tyylillä että kopiois tekstin jostain keskustelusta ja vastais yhteystiedoilla jotta saatais varmasti valistunut vastaus erilaisille spekulaatioille. Näitä on esim huhut jonkun koneen ympärillä jaliikennesäännöt sekä paino, mitta polttoaine ym. tiedot
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4709
  • Savo savolaisille!
Jos lennokkaimpia ideoita haetaan niin sitten:

vms1  8)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Oho! Tattis :P

Onks tää ny joku toisten kehumisketju?? Mun listallani olis melkein kaikki, ehkä minä-itteä ja fulleria lukuunottamatta :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa


entä kyseen alaasta mainetta saaneet nimimerkit ;D

koskaan en oo provoseerannu :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

  • Vieras
Tietyt nimimerkit yhdistää kyllä tiettyihin negatiivisiin asioihin, kuten Aulis anttila ja Minä-itte .....
Näillä kavereilla ei elämässä ole koskaan mitään positiivista, mahtaa olla synkkää elämää ....

Positiivista kirjoittelua tulee sitten useammalta, ehkä toi Coyntri yhtenä humoristeista on aika hyvä.

JoHaRa

  • Vieras
"Hienoa" päästä samalle listalle sorkkiksen kanssa  :o ;D

Minussa ja sorkkiksessa on se ero, että minun juttuni ovat tahallaan huonoja mutta sorkkiksen jutut ovat sellaisia vahingossa  ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Oho! Tattis :P

Onks tää ny joku toisten kehumisketju?? Mun listallani olis melkein kaikki, ehkä minä-itteä ja fulleria lukuunottamatta :D

Ja noista kahdesta Fuller on se asiallisempi...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

simmo

  • Vieras


Onks tää ny joku toisten kehumisketju?? Mun listallani olis melkein kaikki, ehkä minä-itteä ja fulleria lukuunottamatta :D
[/quote]
Ja noista kahdesta Fuller on se asiallisempi...     ::)
[/quote]

------------Täällä on niin paljon hyviä,etten kyllä osaa ketään luetella erikseen.Siitä tulis valtava lista.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Olen huomannut että mun jutut luetaan tosi tarkkaan....tosin takerrutaanko sieltä juuri siihen skeidaan ja disinformaatioon niin se on jäänyt epäselväksi....

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Itse olen antamassa statuksen Emo-Heikille, Tietoa löytyy yhteiskunnan ja maapallon tasolta ytimekkään lyhyesti ilmaistuna.

Lisänä ilmaisussa on ripaus kuivaa hedelmäistä eloisaa hapokkuuutta huumorin muodossa?

Konepuolella onkin sitten jo useampi osaaja joita en osaa kaikkia ryhtyä luetteloimaan – koneet ja laitteet on agron kruunu:
   cría cuervos y te sacarán los ojos

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Olen huomannut että mun jutut luetaan tosi tarkkaan....tosin takerrutaanko sieltä juuri siihen skeidaan ja disinformaatioon niin se on jäänyt epäselväksi....
   ;D ;D ;D ;D ;D  TI-mies  ;D ;D ;D ;D ;D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Itse olen antamassa statuksen Emo-Heikille, Tietoa löytyy yhteiskunnan ja maapallon tasolta ytimekkään lyhyesti ilmaistuna.

Lisänä ilmaisussa on ripaus kuivaa hedelmäistä eloisaa hapokkuuutta huumorin muodossa?

Konepuolella onkin sitten jo useampi osaaja joita en osaa kaikkia ryhtyä luetteloimaan – koneet ja laitteet on agron kruunu:
Ja juuri siellä koneissa ja laitteissa kurkistaa pienen pienenä myös se kuuluisa kustannuskriisi...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Raudanmaa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 443
  • Sympaattinen ?
Olen huomannut että mun jutut luetaan tosi tarkkaan....tosin takerrutaanko sieltä juuri siihen skeidaan ja disinformaatioon niin se on jäänyt epäselväksi....
Onkoos Luomujussi ja Jani-Petteri sukua ?
sielussani tumma laulu helää..............

emo-heikki

  • Vieras
Olen huomannut että mun jutut luetaan tosi tarkkaan....tosin takerrutaanko sieltä juuri siihen skeidaan ja disinformaatioon niin se on jäänyt epäselväksi....
Onkoos Luomujussi ja Jani-Petteri sukua ?

Kannattaako noita nimiä niin tarkkaan tietää, parempi pysyä ihan nimimerkki tasolla vaan ....

emo-heikki

  • Vieras
Itse olen antamassa statuksen Emo-Heikille, Tietoa löytyy yhteiskunnan ja maapallon tasolta ytimekkään lyhyesti ilmaistuna.

Lisänä ilmaisussa on ripaus kuivaa hedelmäistä eloisaa hapokkuuutta huumorin muodossa?

Konepuolella onkin sitten jo useampi osaaja joita en osaa kaikkia ryhtyä luetteloimaan – koneet ja laitteet on agron kruunu:

No onhan se sentään joku huomannut, tekemäni 19 611 viestin pyyteettömän työn, foorumin tason nostamiseksi ....