Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaitsor Open House ?  (Luettu 4096 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Kaitsor Open House ?
Schauer, Suding, LRS Agri, LELY A4, mitä muuta ?

http://www.youtube.com/watch?v=c0LG8sKawPo   :-*

Tietenkin komioita emäntiä  ;)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kaitsor Open House ?


fentti jäi liejuun :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Kaitsor Open House ?


fentti jäi liejuun :o

Ford 4000 Vilskeen sovitus osilla mun mielestä  ::)

ps. Emäntä oli aika hehkee  :-*
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Kaitsor Open House ?
Emäntiä ei paljoa näkyny, ennakkokirjoittelusta johtuen pönkäsivä ne kammarin puolelle  :)

Muuten aika tilatehokas paketti, n, 1000m2 ja 80 lehmäpaikkaa  :o
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

JIIWEE

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Kaitsor Open House ?
Emäntiä ei paljoa näkyny, ennakkokirjoittelusta johtuen pönkäsivä ne kammarin puolelle  :)

Muuten aika tilatehokas paketti, n, 1000m2 ja 80 lehmäpaikkaa  :o
Tilatehokas kullostaa ainakin minun korvissa ahtaaalta  tai että jotain oleellista jätetty pois esim leveä ruokintapöytä...

Viimeksi muokattu: 04.03.12 - klo:12:36 kirjoittanut JIIWEE

Koeman

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 196
Vs: Kaitsor Open House ?
Emäntiä ei paljoa näkyny, ennakkokirjoittelusta johtuen pönkäsivä ne kammarin puolelle  :)

Muuten aika tilatehokas paketti, n, 1000m2 ja 80 lehmäpaikkaa  :o
Tilatehokas kullostaa ainakin minun korvissa ahtaaalta osastoa tai että jotain oleellista jätetty pois esim leveä ruokintapöytä...

Tuossa oli kyllä yksi oudoimmista pohjista, mitä oon nähnyt. 4+0 pohja, mattoruokkijalla. Koska toisella puolella ei ole eläimiä työntelemässä rehua lähemmäs, sen joutuu tekemään itse, mutta siihen ei oikein ole tilaa, kun oli kapea pöytä. 4 parsiriviä/ruokintapöytä, takoittaa, että arimmat (ensikot) eivät pääse syömään silloin kun haluavat. Apetta varten oli kärry, mutta sillä ei ajeta sisällä vaan mattoruokkija jakaa rehut. Neliöitä oli säästetty ruokintapöydässä ja poikimakarsinoissa, joita oli aivan liian vähän. Mutta toisaalta sosiaalitiloja oli pienen omakotitalon verran, jotka oli vielä hienosta paneloitu lattiasta kattoon.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Kaitsor Open House ?
Eipä ole mitään käsitystä asiasta mutta kuulostaa aika ihmeelliseltä kokonaisuudelta. Liian vähän syöntitilaa ja mutkikas eväiden jakojärjestelmä. Kukin saa tehdä sellaisen navetan kun lystää... Voi olla toimivakin ratkaisu kunhan itse tykkää ::)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kaitsor Open House ?
Eipä ole mitään käsitystä asiasta mutta kuulostaa aika ihmeelliseltä kokonaisuudelta. Liian vähän syöntitilaa ja mutkikas eväiden jakojärjestelmä. Kukin saa tehdä sellaisen navetan kun lystää... Voi olla toimivakin ratkaisu kunhan itse tykkää ::)

onko opittu mitää vanhoos sokkeloosis  navetoisa joita ennen tehtiin ei mitään asiaa avantilla tahi ruokintautomaatilla sama meno jatkuu maailman tappihin :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JIIWEE

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Kaitsor Open House ?
Emäntiä ei paljoa näkyny, ennakkokirjoittelusta johtuen pönkäsivä ne kammarin puolelle  :)

Muuten aika tilatehokas paketti, n, 1000m2 ja 80 lehmäpaikkaa  :o
Tilatehokas kullostaa ainakin minun korvissa ahtaaalta osastoa tai että jotain oleellista jätetty pois esim leveä ruokintapöytä...

Tuossa oli kyllä yksi oudoimmista pohjista, mitä oon nähnyt. 4+0 pohja, mattoruokkijalla. Koska toisella puolella ei ole eläimiä työntelemässä rehua lähemmäs, sen joutuu tekemään itse, mutta siihen ei oikein ole tilaa, kun oli kapea pöytä. 4 parsiriviä/ruokintapöytä, takoittaa, että arimmat (ensikot) eivät pääse syömään silloin kun haluavat. Apetta varten oli kärry, mutta sillä ei ajeta sisällä vaan mattoruokkija jakaa rehut. Neliöitä oli säästetty ruokintapöydässä ja poikimakarsinoissa, joita oli aivan liian vähän. Mutta toisaalta sosiaalitiloja oli pienen omakotitalon verran, jotka oli vielä hienosta paneloitu lattiasta kattoon.
Ei kai kukaan aikaansa seuraava enään tee poikimakarsinoita???

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Kaitsor Open House ?
Emäntiä ei paljoa näkyny, ennakkokirjoittelusta johtuen pönkäsivä ne kammarin puolelle  :)

Muuten aika tilatehokas paketti, n, 1000m2 ja 80 lehmäpaikkaa  :o
Tilatehokas kullostaa ainakin minun korvissa ahtaaalta osastoa tai että jotain oleellista jätetty pois esim leveä ruokintapöytä...

Tuossa oli kyllä yksi oudoimmista pohjista, mitä oon nähnyt. 4+0 pohja, mattoruokkijalla. Koska toisella puolella ei ole eläimiä työntelemässä rehua lähemmäs, sen joutuu tekemään itse, mutta siihen ei oikein ole tilaa, kun oli kapea pöytä. 4 parsiriviä/ruokintapöytä, takoittaa, että arimmat (ensikot) eivät pääse syömään silloin kun haluavat. Apetta varten oli kärry, mutta sillä ei ajeta sisällä vaan mattoruokkija jakaa rehut. Neliöitä oli säästetty ruokintapöydässä ja poikimakarsinoissa, joita oli aivan liian vähän. Mutta toisaalta sosiaalitiloja oli pienen omakotitalon verran, jotka oli vielä hienosta paneloitu lattiasta kattoon.

Kuinkahan se apevaunu telakoidaan siihen kuljettimeen kolakuljettimen välityksellä ?
Kuinkahan raikas tuulahdus tulee n.5 metriä korkeista  ovista vaunua lastatessa -35 keliis ?
Kuinkahan 35kw moottori notkauttaa jännitettä paalien kisatessa pitkin apevaunua ?
Kuinkahan sorkat tykkää niistä taittopyöriistä ritilän päällä ja hyppynaruusta ?

Kauheesti heräs kysymyksiä  ::)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)