Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yv jota  (Luettu 7446 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Yv jota
Sepedeus ei pääse lukemaan kaikkia yksityisviestejä .  8)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Yv jota
Nyt sil on jo omat sivutkin.

 ;D

Viimeksi muokattu: 01.03.12 - klo:12:07 kirjoittanut webmaster2L

Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Yv jota

Nyt sil on jo omat sivutkin.

 ;D
Ei kiinnosta tommoset . :P

Viimeksi muokattu: 01.03.12 - klo:12:07 kirjoittanut webmaster2L

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Yv jota
Timppa totisesti tietää, millai tehdään näyttävä paluu  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

maalipoika

  • Vieras
Vs: Yv jota
Minusta tuo oli törkeää pilaa . Olen pidemmän aikaa seurannut herjaavaa kirjoittelua meistä sianlihan tuottajista . Rahalla me vuokrat maksetaan .
Tee Timo parempia tarjouksia pelloista . Eikö ole rahaa ? Perusta sikala .

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Yv jota
Minusta tuo oli törkeää pilaa . Olen pidemmän aikaa seurannut herjaavaa kirjoittelua meistä sianlihan tuottajista . Rahalla me vuokrat maksetaan .
Tee Timo parempia tarjouksia pelloista . Eikö ole rahaa ? Perusta sikala .

Tuo sivusto on sellainen vitsi. Osoitteeseen voi kirjoittaa minkä nimen tahansa ja sitten se näkyy tuolla sivulla tulleen. Kaikki netissä oleva ei ole siis ihan totta... Tuonkin sivun ovat nähneet vain siis ne, jotka ovat klikanneet tuota linkkiä  ::)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Yv jota
Minusta tuo oli törkeää pilaa . Olen pidemmän aikaa seurannut herjaavaa kirjoittelua meistä sianlihan tuottajista . Rahalla me vuokrat maksetaan .
Tee Timo parempia tarjouksia pelloista . Eikö ole rahaa ? Perusta sikala .

Tuo sivusto on sellainen vitsi. Osoitteeseen voi kirjoittaa minkä nimen tahansa ja sitten se näkyy tuolla sivulla tulleen. Kaikki netissä oleva ei ole siis ihan totta... Tuonkin sivun ovat nähneet vain siis ne, jotka ovat klikanneet tuota linkkiä  ::)
Ai kaikki netissä kirjoitettu ei ole totta? Kyl mun jutut ainakin on, aina. Niit kannattaa ehdottomasti lukea niinku Piru Raamattua  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Yv jota
Vain niin tämä sitten ylitti sorkiksen sieto kyvyn!
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Yv jota
Arvatkaas mitä google löysi ? ette muuten arvaa, ettätämäkinvielä – kyllä on maailman kirjat sekaisin kolli ja kolli – huh huh!

Älä ny enää jaksa sorkkista kiusata  >:( Tulee vielä kaiken muun lisäksi mustasukkaiseksi  :D

Viimeksi muokattu: 01.03.12 - klo:12:08 kirjoittanut webmaster2L

Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Yv jota
Tarttisko mun ja joharan ny vetästä mulliherneet nenukkaaseen?

 ;D ;D ;D
Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Yv jota

Nyt sil on jo omat sivutkin.

 ;D

  Ai Hessu on tullu jo kaapista ulos ;D

Viimeksi muokattu: 01.03.12 - klo:12:08 kirjoittanut webmaster2L

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Yv jota
Tarttisko mun ja joharan ny vetästä mulliherneet nenukkaaseen?

 ;D ;D ;D
Kannattaa jauhaa ne herneet ensin vaikkapa kotoisella kahvimyllyllä hienojakeiseksi jauheeksi ja sitten imuttaa nokkaan Heseltä varastetulla pillillä. Salaojaputkikin käy, jos isompi klyyvari.
Jos kotitaloudestanne ei kahvimyllyä löydy, voitte pyytää Xenaa ja Gabriellea murskaamaan nekin papuset reisiensä välissä...

 :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Yv jota
Tarttisko mun ja joharan ny vetästä mulliherneet nenukkaaseen?

 ;D ;D ;D
Kannattaa jauhaa ne herneet ensin vaikkapa kotoisella kahvimyllyllä hienojakeiseksi jauheeksi ja sitten imuttaa nokkaan Heseltä varastetulla pillillä. Salaojaputkikin käy, jos isompi klyyvari.
Jos kotitaloudestanne ei kahvimyllyä löydy, voitte pyytää Xenaa ja Gabriellea murskaamaan nekin papuset reisiensä välissä...

 :D

Xenan reisiväli on kuin hiukkaskiihdytin....  jauhaa atomiakin pienemmiksi osasiksi vaikka ratakiskoa.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Yv jota
Tarttisko mun ja joharan ny vetästä mulliherneet nenukkaaseen?

 ;D ;D ;D
Kannattaa jauhaa ne herneet ensin vaikkapa kotoisella kahvimyllyllä hienojakeiseksi jauheeksi ja sitten imuttaa nokkaan Heseltä varastetulla pillillä. Salaojaputkikin käy, jos isompi klyyvari.
Jos kotitaloudestanne ei kahvimyllyä löydy, voitte pyytää Xenaa ja Gabriellea murskaamaan nekin papuset reisiensä välissä...

 :D

Xenan reisiväli on kuin hiukkaskiihdytin....  jauhaa atomiakin pienemmiksi osasiksi vaikka ratakiskoa.

 ;D
Hiukkasen kiihdyttää  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

  • Vieras
Vs: Yv jota
Hieman kevennystä väliin.

Paikallisradio haastatteli ikärouvaa vanhankodissa.
- Sanokaahan rouva Simmola koska viimeksi harrastitte seksiä?
- Tuata noin, se oli 1945 paikkeilla.
- Jaha, siitä on sitten aika pitkä aika.
- Teillä nuorilla ei taida olla oikein käsitystä ajan kulusta......Kellohan ei ole vasta kuin 2030.  ;D
-näin on.Dementia on paha tauti.Se siinä on hyvää,ettei itse muista mittää ;D