Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oletko kateellinen naapurillesi  (Luettu 8087 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Vs: Oletko kateellinen naapurillesi
Olen kateellinen naapurilleni, kaikille joilla on enemmän peltoa ja niin edelleen. Sekä tietenkin Joharalle koska rehumyyjillä on aina paremmat bileet...  :) 8)

Pitää täsmentää että yleensä ne ovat paremmat kuin muilla, mutta joskus todella harvoin ne ovat vain yhtä hyvät. Ikinä ne eivät ole kuitenkaan huonommat  ;D

Mutta tuossa äsken mietin että olen oikeasti kateellinen ihmisille jotka ovat aina pahalla tuulella  :o Vaatii valtavasti tahdonvoimaa ja kestävyyttä kiukutella 24/7. Itse en jaksaisi sellaista elämää, stressihormoonien ja adrenaliinin vaikutuksessa jatkuvasti  :o Pitää olla kyllä vahva että jaksaa  ;D

simmo

• Vieras
Pitäis ensin tietää,mitä hyötyä siitä kateudesta on? Minäku en oo yhtään tavara perrään.Minusta on hienoa ,että jotkut menestyy ja pystyvät työllistämään myös muita.
Sen joka ossaa kuluttaa paljon,pitää osata myös paljon tienata.Eihä tällanen ku minä ossaa isoja rahoja käsitelläkkään. :(
Mutta kadehdin minä Heinon runoilijan lahjoja,Tanjan kauneutta,haluaisin myös laulaa sopraanoa,mutta jollotan vain alttoa,koska ääni ei riitä korkeuksiin. :( 
Viisaus olis kans sellainen,jota kadehtisin,täälläkin sitä jollain on enämpi kuin toisilla.
Mutta suutari pysyköön lestissään,näillä lahjattomuuksilla mennään............ >:(

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Riippuu naapurista. Yhdelle olen kateellinen koska sillä on neljä (vaiko nykyään jo viisi?) Valmettia/Valtraa pihassa ja itsellä vaan kaksi  :P

Kulakki!  >:( ;)
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Itseasiassa olen.
Naapurin pellot on pitkän apilapitoisen nurmen viljely historian ja runsaan kuivalannan käytön seurauksena rakenteeltaan aika paljon paremmassa kunnossa kuin omani..

emo-heikki

• Vieras
Pitäähän sitä vähän olla kateellinen aina jostakin, esim. tolle etelänpuoleiselle naapurille olen kateellinen siitä, että sillä on tilansa pohjoispuolella naapurina helvetin paljon järkevämpi kaveri kuin mulla ....

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Riippuu naapurista. Yhdelle olen kateellinen koska sillä on neljä (vaiko nykyään jo viisi?) Valmettia/Valtraa pihassa ja itsellä vaan kaksi  :P

Siis ei tuo ole enää tervettä (sillä naapurilla). Sillä on varmaan oma öljylähde. Täytyy olla. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Olisit edes rehellinen, mutta kun ei ;D ;D

Positiivinen kateus vie ihmistä eteenpäin ja negatiivisen kateuden vaikutuksia saamme ihailla apilaattorin teksteissä. Olen siis kateellinen, ainakin joskus ;)
Just komppaan tätä, jos joku tekee jonkun asian paremmin siitä voi ottaa opiksi ja tehdä asian vilä paremmin.

Apilas löytää salaliiton vaikka kukkapurkista – siitä en ole kateelinen?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

matso

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Pitäähän sitä vähän olla kateellinen aina jostakin, esim. tolle etelänpuoleiselle naapurille olen kateellinen siitä, että sillä on tilansa pohjoispuolella naapurina helvetin paljon järkevämpi kaveri kuin mulla ....

tää oli hyvä  :) :) :) :) :) :) :)

Jätkä

• Vieras

Sinulla ja naapurillasi ei taida olla kaikki  inkkarit kanootissa.

mah

• Vieras
Ravintolassa toisilla käy aina flaksi. Saavat persettä enempi kuin taksin takapenkki. Niille olen kateellinen. Uimahallissa olen kateellinen isompi heijarillisille tyypeille. Toisilla järki leikkaa kuin partakone. Minulla ajatus polkee paikallaan kuin tulpaton mopo ja kulkee eteenpäin kuin mummo lumihangessa kun pöytää pyyhki. :'( Prinssi Williamkin on Kateellinen. Varmaan saanut siltä Pippa-siskoltakin. Sillä on anaalilla hyvät raamit. :'( JoHaRallakin myyntikateellisuus ja liikevoitto rehukaupassa varmasti hyvä.

simmo

• Vieras
--------onko mitään ärsyttävämpää,kuin terävä äly.Ja jollakin sitä on vaikkei tarttiskaan.Minä tarttisin ja sen lisäksi myös paremman muistin. >:(

JoHaRa

• Vieras
Ravintolassa toisilla käy aina flaksi. Saavat persettä enempi kuin taksin takapenkki. Niille olen kateellinen. Uimahallissa olen kateellinen isompi heijarillisille tyypeille. Toisilla järki leikkaa kuin partakone. Minulla ajatus polkee paikallaan kuin tulpaton mopo ja kulkee eteenpäin kuin mummo lumihangessa kun pöytää pyyhki. :'( Prinssi Williamkin on Kateellinen. Varmaan saanut siltä Pippa-siskoltakin. Sillä on anaalilla hyvät raamit. :'( JoHaRallakin myyntikateellisuus ja liikevoitto rehukaupassa varmasti hyvä.

Harvoin raamit ovat taulua arvokkaammat, mutta tuossa Pippan tapauksessa asia voinee olla hyvinkin kyseisellä tolalla  :-[

Kylpylöissä on onneksi nykyään niitä sekasaunoja. Kun sellaiseen menee niin tuurilla jonkulla on pienempi heijari kuin itsellä, osalla ei ollenkaan ???

Greenpwr

• Vieras
Olisit edes rehellinen, mutta kun ei ;D ;D

Positiivinen kateus vie ihmistä eteenpäin ja negatiivisen kateuden vaikutuksia saamme ihailla apilaattorin teksteissä. Olen siis kateellinen, ainakin joskus ;)
Just komppaan tätä, jos joku tekee jonkun asian paremmin siitä voi ottaa opiksi ja tehdä asian vilä paremmin.

Apilas löytää salaliiton vaikka kukkapurkista – siitä en ole kateelinen?

Jykkekään tuskin tykkää nuista salaliittokukkapurkeista...

mah

• Vieras
Vetääkö positiivinen- ja negatiivinen kateus toisiaan puoleensa magneetin lailla?  :o

mah

• Vieras
Laitoin positiivinen-sanan perään miinusmerkin. Jo kahdesti. Aika metkaa? :'(