Muista sitten syödä jälkeiset, niin mullekkin aikoinaan neuvottiin 
Mä lähetän sulle kuvan niistä, voit sitten ihailla ja suunnitella minkälaisella kastikkeella ne pitäisi nauttia.

Älä nyt kuitenkaan loukkaannu... 
Ei ole pelkoa
Poika tulee. Kun on puutteessa ja panttaa niin saa enemmän poikalapsia
Aktiiviset sekstailijat saavat enemmän tyttölapsia 
Siinä tapauksessa vonkaamisen trendi on ollut laskeva kun aikaisemmin kahden tyttölapsen jälkeen olen pitänyt itseäni suurena casanovana ja nyt sitten pullahti pallero millä oli omat kassit mukana...

Mitä tuohon nukkumiseen tulee niin perin hemmetin tylsää siellä on kyllä notkua jos toimitus vähänkin venyy, ne vanhat Seurat on aika pian luettu..
Tosin meikäläisen ykköskerralla ei paljoa ehtinyt nukkumaan kun 3 tunnin päästä sisäänkirjautumisesta olin jo autossa tulossa tuoreena isänä takaisin kotiin päin..
Niin on, ensimmäistä väännettiin pienessä keskussairaalassa muistaakseni kahdeksan tuntia, siinä ehti tekemään kaikenlaista. Salissa oli mm. amme ja mun teki mieli mennä sinne pulikoimaan. Lopulta nukuin keinutuolissa puolet ajasta kunnes äiti huusi niin kovaa että oli parempi herätä...

Olen muuten melko varma että luin tänään samaa lehteä kuin edellistä palleroa työstettäessä, ainakin se oli samaa vuosikertaa ja jutut tuntui tutuilta. Eli ei niissä seuroissa ole kovin huima vaihtuvuus suuremmissakaan sairaaloissa.
Ja kuten jo joharalle kasseista mainitsin, niin poikahan se oli. Eli ihanko sukutilatäppäriksi pitäisi alkaa...