Onko kukaan laskenut missä vaiheessa tuo olisi kannattavaa? Nythän palkka ja maatilan tulot verotetaan köntässä,jos maatalous yhtiöitettäisiin niin silloin palkka ja yhtiön tulot verotetaan erikseenjuttua tuosta uusimmassa taloustaito lehdessä.
Lainaus käyttäjältä: roadman - 16.02.12 - klo:11:39Onko kukaan laskenut missä vaiheessa tuo olisi kannattavaa? Nythän palkka ja maatilan tulot verotetaan köntässä,jos maatalous yhtiöitettäisiin niin silloin palkka ja yhtiön tulot verotetaan erikseenjuttua tuosta uusimmassa taloustaito lehdessä.No ajattelitko jossain vaiheessa ottaa sitä rahaa itselle, vai jäisikö se yhtiölle?Aika moni asia tuohon järkevyyteen vaikuttaa
Viimeksi muokattu: 16.02.12 - klo:15:16 kirjoittanut roadman
Mistä tuloista?
>Niistä rahoista mitä sulle jää käteen?Jääkö mulla rahaa käteen?En ole huomannutkaan...
Jääkö mulla rahaa käteen?En ole huomannutkaan...
Lainaus käyttäjältä: Last Man Standing - 16.02.12 - klo:16:45Jääkö mulla rahaa käteen?En ole huomannutkaan...Jos ei jää, niin eikö kannattais suosiolla lopettaa?
>niin vuokraamalla jää vähintään se 3-400 hehtaariltaEi ole vuokraaminen mitenkään kelvollinen ratkaisu.Ei piisaa joku 400 ollenkaan vaikka sitä kovasti monet esittää.Liikaa menetyksiä.Ja sitä paitti neljää sataa ei näiltä nurkilta vuokraa ei kyllä saa nypittyä(b-alue).>Jos ei jää, niin eikö kannattais suosiolla lopettaa? Näillä poitsuilla taas on ihan liian suuret luulot itsestään.
Mulle ei ainakaan jää yhtään rahaa käteen jos ei laita liimaa tai jotain muuta tahmeaa rahoihin tai käsiin. Kuiviin käsiin ei tartu setelit, kolikoista puhumattakaan. Pitääkö minunkin lopettaa?
Tämä on niitä hommia, joita aika moni kadehtii ...Sitä vaan ei toimijat ite tajua, että miksi heitä kadehditaan ?