Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe minä-itte  (Luettu 7408 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: minä-itte
Eiköhän se lähteny emännän kans thaikkuihin ja palaa uudella nimimerkillä parin viikon kuluttua.  ;D

Veikkaisin Vihtori Se Sikana 8)

Ei.
Epäilen, että tämä Itseminä oli osa tämän saitin ensimmäistä "kollektiivinimimerkkiä".
Mistä tällainen tieto on peräisin?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

JoHaRa

  • Vieras
Vs: minä-itte
minä-itte meinaa kuulemma rekisteröityä uudelleen kollektiivinimimerkillä "mitä-sitte"

Uusi nimimerkki kattaa 96% kaikista agronetin kirjoituksista  ;D Ilman mitään kollektivismia  8)

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: minä-itte
Eiköhän se lähteny emännän kans thaikkuihin ja palaa uudella nimimerkillä parin viikon kuluttua.  ;D

Veikkaisin Vihtori Se Sikana 8)

Ei.
Epäilen, että tämä Itseminä oli osa tämän saitin ensimmäistä "kollektiivinimimerkkiä".
Mistä tällainen tieto on peräisin?

Lähinnä epäilys. Uskon, että ns. "Voimakolmikko" on kirjoittanut jo vuosikaudet toistensa nimimerkeillä, tilanteen niin vaatiessa.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

Fuller

  • Vieras
Vs: minä-itte
Mina-itte on omille ja "reisi"mailleen perustanut moottorikelkkareservaatin. Kaikki aika menee nyt siinä,mutta kun lumet sulaa,alkaa taas make kirjoitteleen 8) ::) :D

Santeri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 267
Vs: minä-itte
Saulin sivutie Espoossa suljettiin. Pihoihin ajo sallittu kyltillä. Supun pojat asialla. Se harmittaa kun Saukki mietti  voiko kyltin kohdatessa matka jatkua. Jos poliisi setä ei tunnekkaan Saukkia.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: minä-itte
Eiköhän se lähteny emännän kans thaikkuihin ja palaa uudella nimimerkillä parin viikon kuluttua.  ;D

Veikkaisin Vihtori Se Sikana 8)

Ei.
Epäilen, että tämä Itseminä oli osa tämän saitin ensimmäistä "kollektiivinimimerkkiä".
Mistä tällainen tieto on peräisin?

Lähinnä epäilys. Uskon, että ns. "Voimakolmikko" on kirjoittanut jo vuosikaudet toistensa nimimerkeillä, tilanteen niin vaatiessa.
Koska Wihtori tuntuu olevan Wanha agronetin tuntia, ja vieläpä tarkkasilmäinen sellainen, wihtorin käsitys Aulis Anttilan luonteesta, kyvyistä ja käytöstavoista olisi arvokasta tieto esim minulle joka olen noviisi näissä kirjoitus puuhissa, siitä olisi myös apua muovattaessa foorumin historian aikaansaamaa tulevaisuutta? 
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: minä-itte
Eiköhän se lähteny emännän kans thaikkuihin ja palaa uudella nimimerkillä parin viikon kuluttua.  ;D

Veikkaisin Vihtori Se Sikana 8)

Ei.
Epäilen, että tämä Itseminä oli osa tämän saitin ensimmäistä "kollektiivinimimerkkiä".
Mistä tällainen tieto on peräisin?

Lähinnä epäilys. Uskon, että ns. "Voimakolmikko" on kirjoittanut jo vuosikaudet toistensa nimimerkeillä, tilanteen niin vaatiessa.
Koska Wihtori tuntuu olevan Wanha agronetin tuntia, ja vieläpä tarkkasilmäinen sellainen, wihtorin käsitys Aulis Anttilan luonteesta, kyvyistä ja käytöstavoista olisi arvokasta tieto esim minulle joka olen noviisi näissä kirjoitus puuhissa, siitä olisi myös apua muovattaessa foorumin historian aikaansaamaa tulevaisuutta?

Ei muuta kuin kyselemään, avoimesti. Vaikkapa oma viestiketju! Moni muukin täällä tietänee varsin paljon ko. "aiheesta".
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: minä-itte
Eiköhän se lähteny emännän kans thaikkuihin ja palaa uudella nimimerkillä parin viikon kuluttua.  ;D

Veikkaisin Vihtori Se Sikana 8)

Ei.
Epäilen, että tämä Itseminä oli osa tämän saitin ensimmäistä "kollektiivinimimerkkiä".
Mistä tällainen tieto on peräisin?

Lähinnä epäilys. Uskon, että ns. "Voimakolmikko" on kirjoittanut jo vuosikaudet toistensa nimimerkeillä, tilanteen niin vaatiessa.
Koska Wihtori tuntuu olevan Wanha agronetin tuntia, ja vieläpä tarkkasilmäinen sellainen, wihtorin käsitys Aulis Anttilan luonteesta, kyvyistä ja käytöstavoista olisi arvokasta tieto esim minulle joka olen noviisi näissä kirjoitus puuhissa, siitä olisi myös apua muovattaessa foorumin historian aikaansaamaa tulevaisuutta?

Ei muuta kuin kyselemään, avoimesti. Vaikkapa oma viestiketju! Moni muukin täällä tietänee varsin paljon ko. "aiheesta".
Itse asiassa tuossa yllä on jo kysymys johon Wihtori vois vapaamuotoisesti vastata ” wihtorin käsitys Aulis Anttilan luonteesta, kyvyistä ja käytöstavoista”  siis halutessaan vastata, ulkopuoliset voivat pian kuvitella tässä olevan kysymys kuulustelusta, vaikka minä vaan sammutan tiedonjanoani?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

simmo

  • Vieras
Vs: minä-itte
Minä-Itte on lomalla agronetista.Tämä on sille niin kovaa työtä,että pitäähän sitä lomailla välillä.Tai sitte se hakee uutta salaista tietoa kepusta 8)
Kohta pomppaa saitille uutta intoa täynnä >:(

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2137
Vs: minä-itte
Minä-Itte on lomalla agronetista.Tämä on sille niin kovaa työtä,että pitäähän sitä lomailla välillä.Tai sitte se hakee uutta salaista tietoa kepusta 8)
Kohta pomppaa saitille uutta intoa täynnä >:(

Hihna on kiristetty ja panta pään ympäriltä löysytetty  ;) ;D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: minä-itte
kokoomuksen aulis anttilalla ja toverillansa minä itellä

alkoi olla omanapa eväät jo lopussa kakojen hirvittävän tuhotyön
peittely yrityksissä ja muitten syyttelyssä

niin suurille rikoksille eivät enään tahtoneet peittoa löytää millä ne piilottaa

ja toiset puolueet kun elävät kohtuu siivolla
niin eipä heillä ollu enään tälle saitille mitään annettavaa :o

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: minä-itte
kokoomuksen aulis anttilalla ja toverillansa minä itellä

alkoi olla omanapa eväät jo lopussa kakojen hirvittävän tuhotyön
peittely yrityksissä ja muitten syyttelyssä

niin suurille rikoksille eivät enään tahtoneet peittoa löytää millä ne piilottaa

ja toiset puolueet kun elävät kohtuu siivolla
niin eipä heillä ollu enään tälle saitille mitään annettavaa :o
"Hauskaa" lukea pikapuoliin hallituksen kootut selitykset kuinka tässä(Kreikan jutussa) nyt näin pääsi käymään; rahaa lapettu oikein urakalla ja silti meni nurin :o

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: minä-itte
Itse asiassa tuossa yllä on jo kysymys johon Wihtori vois vapaamuotoisesti vastata ” wihtorin käsitys Aulis Anttilan luonteesta, kyvyistä ja käytöstavoista”  siis halutessaan vastata, ulkopuoliset voivat pian kuvitella tässä olevan kysymys kuulustelusta, vaikka minä vaan sammutan tiedonjanoani?

Toki on vaikeaa lähteä arvioimaan "usean henkilön käytössä olleen kollektiivinimimerkin" luonnetta, ymmärrettävistä syistä. Mutta ko. ryhmää yhdisti ainakin patologinen viha keskustaa ja kristinuskoa (eri lahkoineen) kohtaan.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: minä-itte
Itse asiassa tuossa yllä on jo kysymys johon Wihtori vois vapaamuotoisesti vastata ” wihtorin käsitys Aulis Anttilan luonteesta, kyvyistä ja käytöstavoista”  siis halutessaan vastata, ulkopuoliset voivat pian kuvitella tässä olevan kysymys kuulustelusta, vaikka minä vaan sammutan tiedonjanoani?

Toki on vaikeaa lähteä arvioimaan "usean henkilön käytössä olleen kollektiivinimimerkin" luonnetta, ymmärrettävistä syistä. Mutta ko. ryhmää yhdisti ainakin patologinen viha keskustaa ja kristinuskoa (eri lahkoineen) kohtaan.

Juu ja nyt se agenda, KePun oppositiokausi on vihdoinkin saavutettu ja  omat ovat hallituksessa ja siitä nyt ymmärrettävästä syystä ollaan ihan hissukseen.....

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: minä-itte
Itse asiassa tuossa yllä on jo kysymys johon Wihtori vois vapaamuotoisesti vastata ” wihtorin käsitys Aulis Anttilan luonteesta, kyvyistä ja käytöstavoista”  siis halutessaan vastata, ulkopuoliset voivat pian kuvitella tässä olevan kysymys kuulustelusta, vaikka minä vaan sammutan tiedonjanoani?

Toki on vaikeaa lähteä arvioimaan "usean henkilön käytössä olleen kollektiivinimimerkin" luonnetta, ymmärrettävistä syistä. Mutta ko. ryhmää yhdisti ainakin patologinen viha keskustaa ja kristinuskoa (eri lahkoineen) kohtaan.

Juu ja nyt se agenda, KePun oppositiokausi on vihdoinkin saavutettu ja  omat ovat hallituksessa ja siitä nyt ymmärrettävästä syystä ollaan ihan hissukseen.....

entäs  mtk ,,,,,eiköös  se  pitänyt  häätää  141   rajan  taakse  ???