Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kreikan lainat  (Luettu 4852 kertaa)

emo-heikki

• Vieras
Kreikan lainat
Katsoitteko eilen uutisista, affenanmaan pankkiherra sanoi, että Kreikan lainat on Kreikassa säädetty paikallisen parlamentin lailla, eli Kreikan parlamentti voi halutessaan itse leikata lainan pääomaa miten haluaa ja jos Kreikka siirtyy drakmaan, niin vaikka kokonaan mitätöidä velan.

Siinä sitten menee suomenkin saatavat samalla päätöksellä ????
Ei se vaadi kuin lain laatimisen.

jeep

• Vieras
Vs: Kreikan lainat
Katsoitteko eilen uutisista, affenanmaan pankkiherra sanoi, että Kreikan lainat on Kreikassa säädetty paikallisen parlamentin lailla, eli Kreikan parlamentti voi halutessaan itse leikata lainan pääomaa miten haluaa ja jos Kreikka siirtyy drakmaan, niin vaikka kokonaan mitätöidä velan.

Kyllä taas suomalaiset "busines" herrat ja rouvat allekirjoitti suomenkansan edunmukaisen diilin :P Hyvää businesta >:(
Tuossa on myös jotain lakimiestä jymäytetty ja kunnolla.

Aulis Anttila

• Vieras
Ymmärrys...
Katsoitteko eilen uutisista, affenanmaan pankkiherra sanoi, että Kreikan lainat on Kreikassa säädetty paikallisen parlamentin lailla, eli Kreikan parlamentti voi halutessaan itse leikata lainan pääomaa miten haluaa ja jos Kreikka siirtyy drakmaan, niin vaikka kokonaan mitätöidä velan. Siinä sitten menee suomenkin saatavat samalla päätöksellä ???? Ei se vaadi kuin lain laatimisen.
Kyllä taas suomalaiset "busines" herrat ja rouvat allekirjoitti suomenkansan edunmukaisen diilin :P Hyvää businesta >:( Tuossa on myös jotain lakimiestä jymäytetty ja kunnolla.

Sulta puuttuu kv-rahapolitiikan kokonaisuuksien tieto ja taju. Kokonaan... siis puuttuu.

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Joo, tästä Kreikka kysymyksestä on realismi paennut jo hyvän aikaa sitten. Kuka tahansa voi esittää millaisia arvioita hyvänsä. Minäkin voisin keksiä mukavan iltasadun, jos vaan jaksaisin kirjoittaa...

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

tätä  oon ehottanu että suomiki ottasi ensin ulkomailta rahoja niiin
palio ku irtoo ja sitte vielä lissää

ja sitte koko eu paskasta irti ja jättää velkasa maksamata
on rahaa ja kultaa jokapaikka täynnä

jos joku maa sen takia rupiaa poikotoimaan
niin on niitä sen jäläkeen vielä jonoksi asti kavereita :)

mutta eipä taija muista maista juuri löytyä tuommosta rahansyyytö
hallitusta ku täältä :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

jeep

• Vieras
Katsoitteko eilen uutisista, affenanmaan pankkiherra sanoi, että Kreikan lainat on Kreikassa säädetty paikallisen parlamentin lailla, eli Kreikan parlamentti voi halutessaan itse leikata lainan pääomaa miten haluaa ja jos Kreikka siirtyy drakmaan, niin vaikka kokonaan mitätöidä velan. Siinä sitten menee suomenkin saatavat samalla päätöksellä ???? Ei se vaadi kuin lain laatimisen.
Kyllä taas suomalaiset "busines" herrat ja rouvat allekirjoitti suomenkansan edunmukaisen diilin :P Hyvää businesta >:( Tuossa on myös jotain lakimiestä jymäytetty ja kunnolla.

Sulta puuttuu kv-rahapolitiikan kokonaisuuksien tieto ja taju. Kokonaan... siis puuttuu.
Voipi olla ::) Mutta omat aivot mulla vielä on ;)

simmo

• Vieras

Tässä tietysti vähän samaa mikä ohjaa Suomenkin toimintaa näissä kysymyksissä? Että tulee ja millainen vastareaktio. Jos Kreikka tuosta noin vaan mitätöi velat niin mistä luulette Kreikan sen jälkeen saavan uutta lainaa? Ja jos EUn suuntaan töppöillään eli tehdään mitä tahansa päätöksiä niin ei varmasti ole sen jälkeen hirveässä suosiossa. Saattaa olla että vaatimukset Kreikan pois potkimisesta vähintään eurosta vahvistuisivat?
[/quote]
-Suomikin joutuu auttamaan Kreikkaa vielä pitkään,vaikka siirtyisi drakmaan. Eipä siinä muita vaihtoehtoja ole,jos ollaan eurossa.Kyllä se kirpasee................. >:(

jeep

• Vieras
http://www.afot.net/Luovuus/Lu-Tekstit/lu-lah.html
Aulis, koitan  ::) tekstiä sisäistää ja miettiä että mitäköhän niiden politikkojen päässä mahtaa olla kun ne tuollai rahaa "lainaa".
Ymmärrän että kv rahapolitiikka on vaikea selkoista mutta minua rupesi askaruttamaan se, kuinka sinulta löytyy se kokonaisuuksien, tieto ja taito ?

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kyllä taas suomalaiset "busines" herrat ja rouvat allekirjoitti suomenkansan edunmukaisen diilin :P Hyvää businesta >:(

se  englantilainen  lakitoimisto  joka  laati  suomen  takaus sitoumus sopimuksen
sai  siitä  150 000  euroa,,,,,,ei  niitä  ainakaan   jymäytetty :P

jeep

• Vieras

se  englantilainen  lakitoimisto  joka  laati  suomen  takaus sitoumus sopimuksen
(jotain). Hallitus haki ja sai nyt sitä ulkomaalaista osaamista ja pientä innovaatiota, kivaahan se on kun briteistäkin löytyy suomen ystäviä.
Tuossa se nähdään että ulkomaiseen tuotteeseen voi aina luottaa varsinkin kun se on merkinnällä, hand made ;D

Viimeksi muokattu: 07.02.12 - klo:14:33 kirjoittanut jeep

JoHaRa

• Vieras

Hyvä tietää että ihan kaikki raha ei ole kadoksissa  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Tieto ja taito...
Aulis, koitan  ::) tekstiä sisäistää ja miettiä että mitäköhän niiden politikkojen päässä mahtaa olla kun ne tuollai rahaa "lainaa".
Ymmärrän että kv rahapolitiikka on vaikea selkoista mutta minua rupesi askaruttamaan se, kuinka sinulta löytyy se kokonaisuuksien, tieto ja taito ?

Ei tietysti löydykään... kerroin mielipiteeni... väärin kerrottu  8)

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Tieto ja taito...

Ei tietysti löydykään... kerroin mielipiteeni... väärin kerrottu  8)
Mediasodan käsikirja:
" Iske ja pakene -metodi: millä tahansa julkisella foorumilla ja keskustelussa, iske nopeasti vastustajaa syytöksellä tai muulla tavoin. Pakene, ennen kuin hän vastaa. Jos hän vastaa, älä kiinnitä vastaukseen huomiota. Ohjaa puhe nopeasti sivuraiteelle itse pääasiasta. Tämä toimii erikoisen hyvin internetissä. "
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vs: Tieto ja taito...
Mediasodan käsikirja:
" Iske ja pakene -metodi: millä tahansa julkisella foorumilla ja keskustelussa, iske nopeasti vastustajaa syytöksellä tai muulla tavoin. Pakene, ennen kuin hän vastaa. Jos hän vastaa, älä kiinnitä vastaukseen huomiota. Ohjaa puhe nopeasti sivuraiteelle itse pääasiasta. Tämä toimii erikoisen hyvin internetissä. "
Toi pitää paikkansa, muttei tässä yhteydessä. Toinen puhuu seipäästä ja toinen aidasta.

enter, kokeillaanko lainata tuota rahaa vaikka natomailta? Kreikkakin voi tehdä ihan mitä lystää, mutta maa on pieni ja kansan puolustusmoraali jo olematon. Käsirysyssä sitä viedään kuin litranmittaa ja niin kävisi suomellekin sun manöövereissäsi.

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

mah

• Vieras
Hyvä jos Kreikka eroaa rahaliitosta. Löysin drakmoja laatikon pohjalta. :'(