Viimeksi muokattu: 05.02.12 - klo:20:23 kirjoittanut minä-itte
Kotimaa-lehdessä on pitkä lista papeista yms jotka kannattavat Haavistoa ja hänen arvojaan...mm. kirkkoon kuulumattomuus Jaakko Heinimäki, Petri Laaksonen, Jaakko Löytty, Malkavaaraa löytyy, jnejne
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 05.02.12 - klo:20:21Kotimaa-lehdessä on pitkä lista papeista yms jotka kannattavat Haavistoa ja hänen arvojaan...mm. kirkkoon kuulumattomuus Jaakko Heinimäki, Petri Laaksonen, Jaakko Löytty, Malkavaaraa löytyy, jnejne --------------------sitä minäki oon ihimetelly Tuntuu kyllä oudolta
Pekasta saatais Affenanmaan resitentti....
Lainaus käyttäjältä: simmo - 05.02.12 - klo:20:23Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 05.02.12 - klo:20:21Kotimaa-lehdessä on pitkä lista papeista yms jotka kannattavat Haavistoa ja hänen arvojaan...mm. kirkkoon kuulumattomuus Jaakko Heinimäki, Petri Laaksonen, Jaakko Löytty, Malkavaaraa löytyy, jnejne --------------------sitä minäki oon ihimetelly Tuntuu kyllä oudolta Usko horjui ratkaisevalla hetkellä.
Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 05.02.12 - klo:20:30Pekasta saatais Affenanmaan resitentti.... Ne pöljät .