uusi aate...ei se mun ole. Enkä usko vihreisiin yhtään sen enempää kuin muihin puolueisiinkaan.
Mistään puolueesta ei tule vasemmistolainen sillä, että se pyrkii rajoittamaan toisten toimimista sellaisilla alueilla, joilla ne kokevat tai näkevät epäkohtia. Sillä perusteella suomessa ei ole kuin vasemmistolaisia puolueita. Sun ongelmas on se, että luulet kaikkia sun kans eri mieltä olevia vasemmistolaisiksi. Keppulien suhtautuminen aluepolitiikkaan voidaan hyvällä syyllä laskea hysteeriseksi, mutta sun mielestä se on oikein 
Kun itse uskoo tekevänsä aina kaiken oikein, tulee aina käsitys siitä, että muut ovat väärässä. Turpeen uusiutuvuus ei ole poliittinen päätös, siitä on tieto. Suomalaisten peltojen ravinnehuuhtoumat ei vähene sillä, että joku venäjällä päästää enemmän kuin suomalaiset yhteensä. Biotieteisiin kriittisesti suhtautuvia on kaikissa puolueissa ja ydinvoimaakin vastustetaan kautta linjan.
Niin no, nythän puhe oli Niinistö (KOK) vs. Haavisto (Vihr.) ja miksi "piti valita" Niinistö... Eikä Vihreiden ehdokas.
Se että
aate näkee/kokee epäkohtia ei ole tae siitä, että epäkohta on todellinen.
Vrt. oravan papana tielinjauksella-> tien paikka muuttuu!
Puhumattakaan muista viherstalinistien hämäristä pakkolunastuksista luonnonsuojelun nimissä! (Natura ja siinä yhteydessä alaspoljettu hyvä hallintotapa; ehtojen salailu ja jopa direktiivipapereiden piilottelu asianosaisilta!)
Eikä tietenkään toisen (venäjän) päästöt vähennä "suomalaisten peltojen ravinnehuuhtoumia", mutta syyllistämällä vain suomalainen MV, myös luonnollisista huuhtoumista, sekä teoreettisine mallinnuksineen ravinnepäästöistä, ympäristöväki tekee asialleen vain karhunpalveluksen. Ympäristöministeristä alkaen puhutaan "tieteellisestä tutkimuksesta" ja sen pohjalta tehtävien päätösten oikeellisuudesta ja "ehdottomuudesta" vaikka perusteet ovat merkittävältä osalta VÄÄRÄT (enemmän kuin vähemmän

).
Ja kaiken kukkuraksi, joku tutkija juuri kyseisen fosforipäästön "löydyttyä" totesi lehdessä, ettei noin pieniä pitoisuuksia edes pystytä mereltä enään mittaamaankaan. (mutta suomalaisen maanviljelyn päästöt tiedetään grammalleen?!

) Siis "tiedettiin"?

Lisäisin vielä tähän, että teeppä "tutkivaa journalismia" vihreän puolueen äänitorvien historiasta. Kyllä ne sieltä ovat uuden kodin löytäneet, ne stalinisti/taistolaishassit ym.
Joten niin kauan kuin ne vanhat pierut pyörivät taustalla, minulle tulee vihreät AINA edustamaan itse saatanaa.

Älä hämäänny heidän korulauseistaan, sillä itse vanha vihtahousu siellä taustalla vaikuttaa...

Älä ota kaikkee niin tosissas.

Lainaampa yhden toisen kirjoittajan "purkausta" tuolta toiselta palstalta...
http://www.tiede.fi/keskustelut/historia-kulttuurit-ja-yhteiskunta-f13/tuulikki-ukkola-haaviston-porukka-tuhosi-liberalismin-t53947-30.html...Nyt meillä on jälleen yksi esimerkki siitä kuinka "ulkoiseen voimaan", nimittäin maailmanlaajuiseen vihreään ympäristöliikkeeseen sekä ihmisten alkukantaisiin pelkoihin tukeutuvat mitättömyydet pyrkivät ohittamaan virkakierrossa itseään pätevämmät. Kesken koulunsa jättäneet hampunpolttajat ja ex-jalkapallohuligaanit ovat nousseet merkittäviin virkoihin. Heitä on avittanut Rouva Joulupukki ja hänen tonttutätiarmeijansa.