Hyvänen aika sentään kuinka HoRaJa on nyt herännyt ihanaan pakkassunnuntaihin huonolla tuulella.Lienee saanut yöllä siemensyöksyn omaan punttiinsa koska on noin äkeänä sorkkikselle.Olisi syytä rehuressukan poiketa myös Sorvan kylällä.siis ajat siitä shellin kulmalta suoraan sinne sorvankylään.
Lainaus käyttäjältä: Tapanila - 05.02.12 - klo:12:40Hyvänen aika sentään kuinka HoRaJa on nyt herännyt ihanaan pakkassunnuntaihin huonolla tuulella.Lienee saanut yöllä siemensyöksyn omaan punttiinsa koska on noin äkeänä sorkkikselle.Olisi syytä rehuressukan poiketa myös Sorvan kylällä.siis ajat siitä shellin kulmalta suoraan sinne sorvankylään.En minä ole ollenkaan pahalla tuulella.Kyl mä olen kerran Sorvassa käynytkin, ihan vaan nähdäkseni sen kylän. Ei ollut kummoinen, silloin 80-luvullakaan. "Shellin kulma" oli muuten jotain ihan uutta Ehkä parasta täällä tänään
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.02.12 - klo:13:28Lainaus käyttäjältä: Tapanila - 05.02.12 - klo:12:40Hyvänen aika sentään kuinka HoRaJa on nyt herännyt ihanaan pakkassunnuntaihin huonolla tuulella.Lienee saanut yöllä siemensyöksyn omaan punttiinsa koska on noin äkeänä sorkkikselle.Olisi syytä rehuressukan poiketa myös Sorvan kylällä.siis ajat siitä shellin kulmalta suoraan sinne sorvankylään.En minä ole ollenkaan pahalla tuulella.Kyl mä olen kerran Sorvassa käynytkin, ihan vaan nähdäkseni sen kylän. Ei ollut kummoinen, silloin 80-luvullakaan. "Shellin kulma" oli muuten jotain ihan uutta Ehkä parasta täällä tänään Sorvan kylä :Kyrvän Sola . Haittaakse
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.02.12 - klo:13:47Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.02.12 - klo:13:28Lainaus käyttäjältä: Tapanila - 05.02.12 - klo:12:40Hyvänen aika sentään kuinka HoRaJa on nyt herännyt ihanaan pakkassunnuntaihin huonolla tuulella.Lienee saanut yöllä siemensyöksyn omaan punttiinsa koska on noin äkeänä sorkkikselle.Olisi syytä rehuressukan poiketa myös Sorvan kylällä.siis ajat siitä shellin kulmalta suoraan sinne sorvankylään.En minä ole ollenkaan pahalla tuulella.Kyl mä olen kerran Sorvassa käynytkin, ihan vaan nähdäkseni sen kylän. Ei ollut kummoinen, silloin 80-luvullakaan. "Shellin kulma" oli muuten jotain ihan uutta Ehkä parasta täällä tänään Sorvan kylä :Kyrvän Sola . Haittaakse Ai tuo oli sanamuunnos Mutta oliko Shellin kulma myös, ja vielä tahallaan kirjoitettuna
Yksinkertaiselle kansalle tehtyä yksinkertaista möykkä"huumoria"
Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 04.02.12 - klo:22:20Yksinkertaiselle kansalle tehtyä yksinkertaista möykkä"huumoria" Kyllä olet niin oikeassa. Kyllä kaikkea sontaa sitä telvisiossa esitetään ja pitäis vielä naurattaa.
Lainaus käyttäjältä: häjy - 11.02.12 - klo:19:03Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 04.02.12 - klo:22:20Yksinkertaiselle kansalle tehtyä yksinkertaista möykkä"huumoria" Kyllä olet niin oikeassa. Kyllä kaikkea sontaa sitä telvisiossa esitetään ja pitäis vielä naurattaa.Pohojalaanen ei naura ku puukko kourassa. Hauran vakavia ja huumorin tajuttomia? Vai ootsä sellanen et kaikki tietää sen?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 11.02.12 - klo:19:36Lainaus käyttäjältä: häjy - 11.02.12 - klo:19:03Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 04.02.12 - klo:22:20Yksinkertaiselle kansalle tehtyä yksinkertaista möykkä"huumoria" Kyllä olet niin oikeassa. Kyllä kaikkea sontaa sitä telvisiossa esitetään ja pitäis vielä naurattaa.Pohojalaanen ei naura ku puukko kourassa. Hauran vakavia ja huumorin tajuttomia? Vai ootsä sellanen et kaikki tietää sen?Pohoojalaiset on ihan perseestä, tai ainakin sisäreidestä. En koskaan, en ikinä enää anna pesää pohojammaalaiselle
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 11.02.12 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: SKN - 11.02.12 - klo:19:36Lainaus käyttäjältä: häjy - 11.02.12 - klo:19:03Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 04.02.12 - klo:22:20Yksinkertaiselle kansalle tehtyä yksinkertaista möykkä"huumoria" Kyllä olet niin oikeassa. Kyllä kaikkea sontaa sitä telvisiossa esitetään ja pitäis vielä naurattaa.Pohojalaanen ei naura ku puukko kourassa. Hauran vakavia ja huumorin tajuttomia? Vai ootsä sellanen et kaikki tietää sen?Pohoojalaiset on ihan perseestä, tai ainakin sisäreidestä. En koskaan, en ikinä enää anna pesää pohojammaalaiselle Sä lupaat vaan...siis ettet