Nimimerkkini on itse asiassa kunnianosoitus tunnetulle italialaiselle elokuvaohjaajalle.
Viimeksi muokattu: 13.02.12 - klo:20:42 kirjoittanut 42
Kyseessä on itse asiassa mm. Laurelin & Hardyn kanssa näytellyt James Finlayson.
Lainaus käyttäjältä: Vihtori se Sika - 17.02.12 - klo:18:19Kyseessä on itse asiassa mm. Laurelin & Hardyn kanssa näytellyt James Finlayson.No joka tapauksessa näyttelijä mikä näyttelijä – Tampereella on myös Finlayson – ollut jo pitkään – kunnian arvoisa nimi tämäkin.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 18.02.12 - klo:09:22Lainaus käyttäjältä: Vihtori se Sika - 17.02.12 - klo:18:19Kyseessä on itse asiassa mm. Laurelin & Hardyn kanssa näytellyt James Finlayson.No joka tapauksessa näyttelijä mikä näyttelijä – Tampereella on myös Finlayson – ollut jo pitkään – kunnian arvoisa nimi tämäkin.Onko Finn-Clayson puolassa tehdyistä New Holland puimureista varustettu Suomi-versio. Vähän niinkuin Finn-Ursus aikanaan..
Lainaus käyttäjältä: bouli - 18.02.12 - klo:09:27Lainaus käyttäjältä: 42 - 18.02.12 - klo:09:22Lainaus käyttäjältä: Vihtori se Sika - 17.02.12 - klo:18:19Kyseessä on itse asiassa mm. Laurelin & Hardyn kanssa näytellyt James Finlayson.No joka tapauksessa näyttelijä mikä näyttelijä – Tampereella on myös Finlayson – ollut jo pitkään – kunnian arvoisa nimi tämäkin.Onko Finn-Clayson puolassa tehdyistä New Holland puimureista varustettu Suomi-versio. Vähän niinkuin Finn-Ursus aikanaan..Puolasta tuotiin joskus BIZON-puimureita, huono Clayson kopio, aina rikki. http://www.konedata.net/bizonZ060.htm
Lainaus käyttäjältä: bouli - 18.02.12 - klo:09:27Lainaus käyttäjältä: 42 - 18.02.12 - klo:09:22Lainaus käyttäjältä: Vihtori se Sika - 17.02.12 - klo:18:19Kyseessä on itse asiassa mm. Laurelin & Hardyn kanssa näytellyt James Finlayson.No joka tapauksessa näyttelijä mikä näyttelijä – Tampereella on myös Finlayson – ollut jo pitkään – kunnian arvoisa nimi tämäkin.Onko Finn-Clayson puolassa tehdyistä New Holland puimureista varustettu Suomi-versio. Vähän niinkuin Finn-Ursus aikanaan..Puolasta tuotiin joskus BIZON-puimureita, huono Clayson kopio, aina rikki.
Lainaus käyttäjältä: Talojuhani - 18.02.12 - klo:09:42Lainaus käyttäjältä: bouli - 18.02.12 - klo:09:27Lainaus käyttäjältä: 42 - 18.02.12 - klo:09:22Lainaus käyttäjältä: Vihtori se Sika - 17.02.12 - klo:18:19Kyseessä on itse asiassa mm. Laurelin & Hardyn kanssa näytellyt James Finlayson.No joka tapauksessa näyttelijä mikä näyttelijä – Tampereella on myös Finlayson – ollut jo pitkään – kunnian arvoisa nimi tämäkin.Onko Finn-Clayson puolassa tehdyistä New Holland puimureista varustettu Suomi-versio. Vähän niinkuin Finn-Ursus aikanaan..Puolasta tuotiin joskus BIZON-puimureita, huono Clayson kopio, aina rikki. http://www.konedata.net/bizonZ060.htm Jaaha. Nimimerkki "Torppajuutas" on taas noussu kuolleista...
Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.02.12 - klo:18:10Että tämäkin on sitten ylösnoussut? Agronet näyttäisi olevan varsinainen ylösnousseitten taivas? Tämähän olis koko vuosi yhtä pääsiäistä, jos juhulittais Torppajuutaksen kaikkia ylösnousuja...
Että tämäkin on sitten ylösnoussut? Agronet näyttäisi olevan varsinainen ylösnousseitten taivas?
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 21.02.12 - klo:17:55Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.02.12 - klo:18:10Että tämäkin on sitten ylösnoussut? Agronet näyttäisi olevan varsinainen ylösnousseitten taivas? Tämähän olis koko vuosi yhtä pääsiäistä, jos juhulittais Torppajuutaksen kaikkia ylösnousuja... Eli jos vanhat merkit pätee niin… pian saapuu – ratsulla?
Ja lähti? Ilmankos aasi on odottavalla kannalla?
Lainaus käyttäjältä: Talojuhani - 18.02.12 - klo:09:42Lainaus käyttäjältä: bouli - 18.02.12 - klo:09:27Lainaus käyttäjältä: 42 - 18.02.12 - klo:09:22Lainaus käyttäjältä: Vihtori se Sika - 17.02.12 - klo:18:19Kyseessä on itse asiassa mm. Laurelin & Hardyn kanssa näytellyt James Finlayson.No joka tapauksessa näyttelijä mikä näyttelijä – Tampereella on myös Finlayson – ollut jo pitkään – kunnian arvoisa nimi tämäkin.Onko Finn-Clayson puolassa tehdyistä New Holland puimureista varustettu Suomi-versio. Vähän niinkuin Finn-Ursus aikanaan..Puolasta tuotiin joskus BIZON-puimureita, huono Clayson kopio, aina rikki. http://www.konedata.net/bizonZ060.htm Nimimerkki "Talojuhani" tuli, näki ja hävisi.