Onko tämäkin ihmisoikeusasia http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012013015142766_uu.shtml
Lainaus käyttäjältä: Kamikatze - 30.01.12 - klo:12:28Onko tämäkin ihmisoikeusasia http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012013015142766_uu.shtmlNo ei... jokaisessa hallituksessa on oltava ikioma liisa-hyssälänsä. Nykyisessä se on tää tv-dj
Voi kun ministeri on pikkumainen. Antas demokratin toimia, demarien suvatsevaisuutta. ?
Lainaus käyttäjältä: Santeri - 30.01.12 - klo:13:40Voi kun ministeri on pikkumainen. Antas demokratin toimia, demarien suvatsevaisuutta. ?Ihan turha likka koko ministeri, mahtaako olla edes naiseksi syntynytkään Jos ei itseltä poikiminen onnistu niin eihän sitä silloin tietenkään salli muillekaan
Lainaus käyttäjältä: rene - 30.01.12 - klo:15:42Lainaus käyttäjältä: Santeri - 30.01.12 - klo:13:40Voi kun ministeri on pikkumainen. Antas demokratin toimia, demarien suvatsevaisuutta. ?Ihan turha likka koko ministeri, mahtaako olla edes naiseksi syntynytkään Jos ei itseltä poikiminen onnistu niin eihän sitä silloin tietenkään salli muillekaan Valtion pitäisi korvata miehille jotenkin se että miehet eivät saa synnyttää
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 30.01.12 - klo:15:43Lainaus käyttäjältä: rene - 30.01.12 - klo:15:42Lainaus käyttäjältä: Santeri - 30.01.12 - klo:13:40Voi kun ministeri on pikkumainen. Antas demokratin toimia, demarien suvatsevaisuutta. ?Ihan turha likka koko ministeri, mahtaako olla edes naiseksi syntynytkään Jos ei itseltä poikiminen onnistu niin eihän sitä silloin tietenkään salli muillekaan Valtion pitäisi korvata miehille jotenkin se että miehet eivät saa synnyttää epätasa-arvoa!!
Mulla olisi tosi hyvää aikaa ensi marraskuussa synnyttää, mutta kun ei niin ei sitten
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 30.01.12 - klo:15:47Mulla olisi tosi hyvää aikaa ensi marraskuussa synnyttää, mutta kun ei niin ei sitten Lokakuun lopulla kun alat vetää pelkkää vehnäleipää ja -pullaa, uppopaistettuja ranskiksia ja juustoa, niin pääsee ainakin ns poikimatuskiin
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 30.01.12 - klo:16:04Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 30.01.12 - klo:15:47Mulla olisi tosi hyvää aikaa ensi marraskuussa synnyttää, mutta kun ei niin ei sitten Lokakuun lopulla kun alat vetää pelkkää vehnäleipää ja -pullaa, uppopaistettuja ranskiksia ja juustoa, niin pääsee ainakin ns poikimatuskiin onkos toi se perätilasynnytys??
Pikemminki paskahalvaus