Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Sinunkin juuresi ovat Iranissa"  (Luettu 5742 kertaa)

jeep

• Vieras

Viimeksi muokattu: 29.01.12 - klo:20:22 kirjoittanut jeep

jeep

• Vieras
Vs: "Sinunkin juuresi ovat Iranissa"
Ja maailman sivistynein yhteiskunta yhdysvallat tahtoo demokratiaa Iraniin, hienoa että Amerikka vie myös moraalia Lähi-Itään, ja kertoo kuinka Amerikkalainen unelma on voimissaan vielä seuraavat 2000-vuotta ;D

simmo

• Vieras
---------kaikki ihmiset polveutuu kaksoisvirran maasta.Olen lukenut tuon jutun. ???

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
---------kaikki ihmiset polveutuu kaksoisvirran maasta.Olen lukenut tuon jutun. ???
..ja on alunperin olleet mustia. Mikä lehtimäelle ja muutamalle muulle kuulapäälle on tietysti järkytys ;D ;D ;D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

jeep

• Vieras
Onkohan nykymuotoisen metsästyksenkin perut lähtöisin tuolta, oli jo koirat ja aseet apuna jo tuolloin.
http://www.molosserdogs.com/gallery/displayimage.php?album=488&pos=51

Sen tiedän että käsite, rodun määritelmä on lähtöisin, Syyriasta.   

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
..ja on alunperin olleet mustia. Mikä lehtimäelle ja muutamalle muulle kuulapäälle on tietysti järkytys ;D ;D ;D

täh ,,,  mitä  sinä  rasisti väristäni  huutelet ???

Aulis Anttila

• Vieras
Itkunpurskahdus...

PerSu-neeke... siis semmoselle tuli itku  :P

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Itkunpurskahdus...

PerSu-neeke... siis semmoselle tuli itku  :P

älä  ny  poruun  paukahda  ja  nimittelemään  sorru,,,,katso  missikisat  nauhalta
ja  selitä  miksi  mamupohaisen  hermot  pettivät :P

Sepedeus

• Vieras

Ei siinä niin sanottu. Geenitekniikka on pystynyt tuon kirjoituksen jälkeen todistamaan aivan muuta. Kaikki ihmiset ovat kotoisin afrikasta. Ja se ettei nykyihminen olisi tavannut neandertalin ihmistä ei pidä paikkaansa. Nykyihminen risteytyi neandertalin ihmisen kanssa. Minä takia Raamattu ei kerro tästä? 

http://fi.wikipedia.org/wiki/Neandertalinihminen#Perim.C3.A4_avattu

Saksalaisessa Max Planck -instituutissa tehdyssä tutkimuksessa todettiin, että neandertalilaiset ja nykyihmiset ovat risteytyneet. Nykyihmisten geeneistä noin 1-4 prosenttia on peräisin neandertalilaisilta. Neandertalilaisten geenejä on eurooppalaisilla, aasialaisilla ja Tyynenmeren kansoilla, mutta ei afrikkalaisilla.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei siinä niin sanottu. Geenitekniikka on pystynyt tuon kirjoituksen jälkeen todistamaan aivan muuta. Kaikki ihmiset ovat kotoisin afrikasta. Ja se ettei nykyihminen olisi tavannut neandertalin ihmistä ei pidä paikkaansa. Nykyihminen risteytyi neandertalin ihmisen kanssa. Minä takia Raamattu ei kerro tästä? 

http://fi.wikipedia.org/wiki/Neandertalinihminen#Perim.C3.A4_avattu

Saksalaisessa Max Planck -instituutissa tehdyssä tutkimuksessa todettiin, että neandertalilaiset ja nykyihmiset ovat risteytyneet. Nykyihmisten geeneistä noin 1-4 prosenttia on peräisin neandertalilaisilta. Neandertalilaisten geenejä on eurooppalaisilla, aasialaisilla ja Tyynenmeren kansoilla, mutta ei afrikkalaisilla.

mitääs  ne  saamelaiset  ovat  ???

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Neandertalilaisten geenejä on eurooppalaisilla, aasialaisilla ja Tyynenmeren kansoilla, mutta ei afrikkalaisilla.
Tekeeks se valkosista euraasialaisista apinannussijoita?? ;D ;D Mustat miehet ei sekaantunu..

Sepedeus

• Vieras
Neandertalilaisten geenejä on eurooppalaisilla, aasialaisilla ja Tyynenmeren kansoilla, mutta ei afrikkalaisilla.
Tekeeks se valkosista euraasialaisista apinannussijoita?? ;D ;D Mustat miehet ei sekaantunu..

Näinhän se menee. Afrikkalaiset ovat oikeita ihmisiä. Muut ovat risteytymiä. ;)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Näinhän se menee. Afrikkalaiset ovat oikeita ihmisiä. Muut ovat risteytymiä. ;)

ihmiskuntaa kehittyi  useassa  jaksossa  ja  eräät  lajit  putosivat  puusta 
muita myöhemmin  koska  ovat   nyt  vasta  levittäytymässä  tänne 8)

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.tiede.fi/artikkeli/612/sinunkin_juuresi_ovat_iranissa   ;)

Höpöhöpöä. Tinppa ainaskin on evoluoitunut ihan tässä Kaurajokilaaksossa.

Millai mää muka olisin joskus kehittynyt jossain iraanissa? Eihän sielt kulkennu joskus lento- eikä laivareittejäkään.
Kui mää ain olen paras?

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
höpöhöpöä. Tinppa ainaskin on ovuloitunut ihan tässä Kaurajokilaaksossa.
:D :D
ihmiskuntaa kehittyi  useassa  jaksossa  ja  eräät  lajit  putosivat  puusta 
muita myöhemmin  koska  ovat   nyt  vasta  levittäytymässä  tänne 8)
Uskossa lujanapysynyt veli toitottaa omia totuuksiaan. Kohta se suitsuttaa luomisoppia, kreationismia ;D