Lainaus käyttäjältä: piki1 - 06.02.12 - klo:09:47Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 06.02.12 - klo:07:56Lainaus käyttäjältä: piki1 - 05.02.12 - klo:20:09kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.Jos tuon auton ikä olisi 10 vuotta niin merkkiliike suosittelisi sille huolloksi romutuksen Eivät nuo voi toimia mitenkään vanhoina kun eivät toimi uusinakaan.Fiksu ostaa nyt pari vanhaa kaasari-Ooppelia latoon odottamaan häkäpönttöaikaa omalla ykkös autolla liikuttu joka päivä ongelmitta mutta sehän onkin SAAB ja toimii.sitten navetalla kuljettu vanhalla kaasari 900 saabilla joka päivä lämmittämättä käyntiin ja 5 minuutin kuluttua lämmin mutta pensaa palaa.Ja asiaan liittyy vielä se, että mikään varoitusvalo ei vilku eikä autossa ole yhtään turhaa ja hajoavaa veetun kallista komponenttia
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 06.02.12 - klo:07:56Lainaus käyttäjältä: piki1 - 05.02.12 - klo:20:09kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.Jos tuon auton ikä olisi 10 vuotta niin merkkiliike suosittelisi sille huolloksi romutuksen Eivät nuo voi toimia mitenkään vanhoina kun eivät toimi uusinakaan.Fiksu ostaa nyt pari vanhaa kaasari-Ooppelia latoon odottamaan häkäpönttöaikaa omalla ykkös autolla liikuttu joka päivä ongelmitta mutta sehän onkin SAAB ja toimii.sitten navetalla kuljettu vanhalla kaasari 900 saabilla joka päivä lämmittämättä käyntiin ja 5 minuutin kuluttua lämmin mutta pensaa palaa.
Lainaus käyttäjältä: piki1 - 05.02.12 - klo:20:09kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.Jos tuon auton ikä olisi 10 vuotta niin merkkiliike suosittelisi sille huolloksi romutuksen Eivät nuo voi toimia mitenkään vanhoina kun eivät toimi uusinakaan.Fiksu ostaa nyt pari vanhaa kaasari-Ooppelia latoon odottamaan häkäpönttöaikaa
kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 06.02.12 - klo:09:55Lainaus käyttäjältä: piki1 - 06.02.12 - klo:09:47Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 06.02.12 - klo:07:56Lainaus käyttäjältä: piki1 - 05.02.12 - klo:20:09kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.Jos tuon auton ikä olisi 10 vuotta niin merkkiliike suosittelisi sille huolloksi romutuksen Eivät nuo voi toimia mitenkään vanhoina kun eivät toimi uusinakaan.Fiksu ostaa nyt pari vanhaa kaasari-Ooppelia latoon odottamaan häkäpönttöaikaa omalla ykkös autolla liikuttu joka päivä ongelmitta mutta sehän onkin SAAB ja toimii.sitten navetalla kuljettu vanhalla kaasari 900 saabilla joka päivä lämmittämättä käyntiin ja 5 minuutin kuluttua lämmin mutta pensaa palaa.Ja asiaan liittyy vielä se, että mikään varoitusvalo ei vilku eikä autossa ole yhtään turhaa ja hajoavaa veetun kallista komponenttia 124-mersuilijat kärsii pakkasellakin kahdeksankymmenasteisesta moottorin lämpötilasta...raili-diesel alle kuuskymmentä ja on sitten paffit keulassa...
Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 06.02.12 - klo:10:24Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 06.02.12 - klo:09:55Lainaus käyttäjältä: piki1 - 06.02.12 - klo:09:47Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 06.02.12 - klo:07:56Lainaus käyttäjältä: piki1 - 05.02.12 - klo:20:09kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.Jos tuon auton ikä olisi 10 vuotta niin merkkiliike suosittelisi sille huolloksi romutuksen Eivät nuo voi toimia mitenkään vanhoina kun eivät toimi uusinakaan.Fiksu ostaa nyt pari vanhaa kaasari-Ooppelia latoon odottamaan häkäpönttöaikaa omalla ykkös autolla liikuttu joka päivä ongelmitta mutta sehän onkin SAAB ja toimii.sitten navetalla kuljettu vanhalla kaasari 900 saabilla joka päivä lämmittämättä käyntiin ja 5 minuutin kuluttua lämmin mutta pensaa palaa.Ja asiaan liittyy vielä se, että mikään varoitusvalo ei vilku eikä autossa ole yhtään turhaa ja hajoavaa veetun kallista komponenttia 124-mersuilijat kärsii pakkasellakin kahdeksankymmenasteisesta moottorin lämpötilasta...raili-diesel alle kuuskymmentä ja on sitten paffit keulassa...tietyt mersut hukkaa aika saatanasti lämpöä polttoaineen kautta harakoille, tiedän että jotkut ovat ohittaneet nuo jäähdyttäjät, vaikutuksesta moottorin lämpötilaan ei ole omakohtaisia kokemuksia.Kyllä viime pakkasten aikana ilmesty paffit merkin kuin merkin nokalle