Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kyllä kyrsii paskat koneet  (Luettu 24859 kertaa)

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.

Jos tuon auton ikä olisi 10 vuotta niin merkkiliike suosittelisi sille huolloksi romutuksen  :o :o :o Eivät nuo voi toimia mitenkään vanhoina kun eivät toimi uusinakaan.

Fiksu ostaa nyt pari vanhaa kaasari-Ooppelia latoon odottamaan häkäpönttöaikaa  ;D
omalla ykkös autolla liikuttu joka päivä ongelmitta mutta sehän onkin SAAB ja toimii.sitten navetalla kuljettu vanhalla kaasari 900 saabilla joka päivä lämmittämättä käyntiin ja 5 minuutin kuluttua lämmin mutta pensaa palaa.

Ja asiaan liittyy vielä se, että mikään varoitusvalo ei vilku eikä autossa ole yhtään turhaa ja hajoavaa veetun kallista komponenttia  ;)

 124-mersuilijat kärsii pakkasellakin kahdeksankymmenasteisesta moottorin lämpötilasta...raili-diesel alle kuuskymmentä ja on sitten paffit keulassa...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.

Jos tuon auton ikä olisi 10 vuotta niin merkkiliike suosittelisi sille huolloksi romutuksen  :o :o :o Eivät nuo voi toimia mitenkään vanhoina kun eivät toimi uusinakaan.

Fiksu ostaa nyt pari vanhaa kaasari-Ooppelia latoon odottamaan häkäpönttöaikaa  ;D
omalla ykkös autolla liikuttu joka päivä ongelmitta mutta sehän onkin SAAB ja toimii.sitten navetalla kuljettu vanhalla kaasari 900 saabilla joka päivä lämmittämättä käyntiin ja 5 minuutin kuluttua lämmin mutta pensaa palaa.

Ja asiaan liittyy vielä se, että mikään varoitusvalo ei vilku eikä autossa ole yhtään turhaa ja hajoavaa veetun kallista komponenttia  ;)

 124-mersuilijat kärsii pakkasellakin kahdeksankymmenasteisesta moottorin lämpötilasta...raili-diesel alle kuuskymmentä ja on sitten paffit keulassa...
tietyt mersut hukkaa aika saatanasti lämpöä polttoaineen kautta harakoille, tiedän että jotkut ovat ohittaneet nuo jäähdyttäjät, vaikutuksesta moottorin lämpötilaan ei ole omakohtaisia kokemuksia.
Kyllä viime pakkasten aikana ilmesty paffit merkin kuin merkin nokalle :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.

Jos tuon auton ikä olisi 10 vuotta niin merkkiliike suosittelisi sille huolloksi romutuksen  :o :o :o Eivät nuo voi toimia mitenkään vanhoina kun eivät toimi uusinakaan.

Fiksu ostaa nyt pari vanhaa kaasari-Ooppelia latoon odottamaan häkäpönttöaikaa  ;D
omalla ykkös autolla liikuttu joka päivä ongelmitta mutta sehän onkin SAAB ja toimii.sitten navetalla kuljettu vanhalla kaasari 900 saabilla joka päivä lämmittämättä käyntiin ja 5 minuutin kuluttua lämmin mutta pensaa palaa.

Ja asiaan liittyy vielä se, että mikään varoitusvalo ei vilku eikä autossa ole yhtään turhaa ja hajoavaa veetun kallista komponenttia  ;)

 124-mersuilijat kärsii pakkasellakin kahdeksankymmenasteisesta moottorin lämpötilasta...raili-diesel alle kuuskymmentä ja on sitten paffit keulassa...
tietyt mersut hukkaa aika saatanasti lämpöä polttoaineen kautta harakoille, tiedän että jotkut ovat ohittaneet nuo jäähdyttäjät, vaikutuksesta moottorin lämpötilaan ei ole omakohtaisia kokemuksia.
Kyllä viime pakkasten aikana ilmesty paffit merkin kuin merkin nokalle :D
Ei meinaa oma VAG konsernin TDI nostaa millään lämpöjä jollei anna todella raakasti kaasua eli toisinsanoen kaahaa ja kiihdyttele  ;D  Liian hyvä hyötysuhde väittäisin kun vanha hiace on oikeen kuuma hetkessä hytistään  ;)